Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Mozarellalover skrev:

Uff for en trist historie. Var det ingen lærere eller noe som reagerte på at du var borte så lenge, uff, det høres bare skikkelig ensomt ut. 

Men du er gravid nå eller? Nickene går litt i surr for meg. Isåfall så gratulerer jeg, har isåfall glemt det før:) 

Utrolig leit å høre om hvor alene du må ha vært. 

Ingen lærere som reagerte, for det var jo midt i omgangssyke sesong.. 

Vi har prøvd siden september 2018 og fikk på torsdag en cb digital med "gravid 1-2" 😍 beste gaven ever, så nært morsdagen 🥰🤭 takk for gratulasjonen 🥰

Endret av Ønskebarnnr2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Kan være jeg er ekstra sårbar for tiden, men tårene begynte å trille på meg her nå. Hjelper sikkert ikke at jeg sitter å hører på Ludovico Einaudi akkurat nå heller, men FOR en sterk historie! Og igjen - takk som deler ❤️ 

Det var utrolig sterk lesning! Og så utrolig tøft du må ha hatt det! Jeg eier nesten ikke ord sukk! Og så fint at dere legger ned blomster hver 30 april ❤️ så utrolig fint at du fortsatt tenker på og bryr deg om din lille englejente, godt menneske du!

Livet er tøft, jeg sa det senest i går til sambo: Hvorfor er livet så tøft? Men uten alt det vonde hadde vi jo ikke hatt det gode! Trøster meg litt med det også!

Sender deg nok en gang en klem, en enda større enn i stad ❤️ den fortjener du!

Amen 🙏 livet kan være alt for tøft, men vi kan trøste oss med at det kan bare bli bedre ❤️  ja, tårene triller her også. Det er verst når jeg forteller det så detaljert.. Men det går bra altså ❤️ sender en stor klem i retur iført masse babystøv! ❤️ No logger jeg ut for idag ❤️ 

Ønsker dere alle en fortreffelig kveld ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Amen 🙏 livet kan være alt for tøft, men vi kan trøste oss med at det kan bare bli bedre ❤️  ja, tårene triller her også. Det er verst når jeg forteller det så detaljert.. Men det går bra altså ❤️ sender en stor klem i retur iført masse babystøv! ❤️ No logger jeg ut for idag ❤️ 

Ønsker dere alle en fortreffelig kveld ❤️

Ps: se på fem nå! TV @Ønskebarnnr2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe
25 minutter siden, Mozarellalover said:

Hei jeg har også fitbit, hvor finner du dette? 

Har du fitbit med puls måler? Bildet er fra flo appen, har plottet inn informasjonen fra fitbit appen til flo. 

I fitbit appen finner du hvilepulsen på hovedsiden under en av fanene. Den med et hjerte som ogaå viser hva pulsen din er akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, VaniIIe skrev:

Har du fitbit med puls måler? Bildet er fra flo appen, har plottet inn informasjonen fra fitbit appen til flo. 

I fitbit appen finner du hvilepulsen på hovedsiden under en av fanene. Den med et hjerte som ogaå viser hva pulsen din er akkurat nå :)

Ja, har fitbit Alta hr. Sånn at den registrerer søvnen min i flo(appen jeg Hater) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe
26 minutter siden, Ønskebarnnr2 said:

Ingen lærere som reagerte, for det var jo midt i umgangssyke sesong.. 

Vi har prøvd siden september 2018 og fikk på torsdag en cb digital med "gravid 1-2" 😍 beste gaven ever, så nært morsdagen 🥰🤭 takk for gratulasjonen 🥰

Så utrolig trist historie, fikk helt vondt i hjertet mitt 😢 At du måtte gå igjennom alt det helt alene også... Uff.. 💕

Gratulerer så utrolig mye med positiv test!!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VaniIIe
5 minutter siden, Mozarellalover said:

Ja, har fitbit Alta hr. Sånn at den registrerer søvnen min i flo(appen jeg Hater) 

Du trenger ikke bruke flo, hvilke som helst app der du kan plotte inn temp :) men er nok bedre å faktisk Tempe, synes bare det var litt gøy at den faktisk klsrte å regne ut riktig El dag basert på hvilepuls 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 Fine, fine du! For en sterk historie du deler... ❤️ Så fint at du sammen med dine legger blomster på havet hvert år for å minnes ❤️ Du er sterk! Sender deg en stoooor bamseklem ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, VaniIIe skrev:

Du trenger ikke bruke flo, hvilke som helst app der du kan plotte inn temp :) men er nok bedre å faktisk Tempe, synes bare det var litt gøy at den faktisk klsrte å regne ut riktig El dag basert på hvilepuls 😄

Men hvor får du det opp? Legger ved to bilder av min fitbit, jeg har ikke den grafgreia du har?

Screenshot_20200202_085349.jpg

Screenshot_20200202_085438_com.fitbit.FitbitMobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mozarellalover skrev:

Men er det fordi jeg ikke bruker fitbiten min konstant? 

Hun sier jo det er i appen Flo hun legger det inn, ikke i fitbit.

Anonymkode: 678a8...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier jo det er i appen Flo hun legger det inn, ikke i fitbit.

Ja, men jeg finner ikke noe sted i flo heller å legge inn puls? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mozarellalover skrev:

Ja, men jeg finner ikke noe sted i flo heller å legge inn puls? 

Du skal ikke legge inn puls, men temperatur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke legge inn puls, men temperatur. 

Ja, men nå lurte jeg på hvordan Vanille fant ut El basert på hvilepuls, men så så jeg det. Legge inn pulsen istedet for temp altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mozarellalover skrev:

Ja, men nå lurte jeg på hvordan Vanille fant ut El basert på hvilepuls, men så så jeg det. Legge inn pulsen istedet for temp altså? 

Ja, var det hun skrev 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var det hun skrev 🙂

Haha, ja. Jeg så det nå. Akkurat den delen der gikk meg nok forbi igår. Jeg har lett både i flo og fitbit for å finne dette. Holdt nesten på å kjøpe fitbit premium for å finne ut av det🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Du har noen spennende dager fremfor deg 🤞🥰

Det går sånn hippsann hoppsann her.. Lite matlyst.. Kvalm stortsett hele dagen og svimmel.. Lurer på om det er normalt.. 🤦‍♀️ Stortsett all mat byr meg imot, men jeg tvinger meg selv til å spise. 😊 Og trøtt, men å få til å sove ordentlig på natta, neida det går jo ikke for da må jeg på do hver 4 time 😅 men jeg skal ikke klage, så absolutt ikke 🥰 jeg vet jo hvorfor det er sånn, men synest bare at det kom fryktelig tidlig 😱 også er sambo veldig hensynsfull 🥰 tar seg av sønn vår når jeg trenger å hente meg litt inn 🥰

Du kjenner virkelig på graviditeten skjønner jeg! Hvertfall ikke noe tvil nå da 😅 Er det likt som forrige gang?😊 Så veldig fint av han at han hjelper deg og tar hensyn da 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arwina skrev:

Du kjenner virkelig på graviditeten skjønner jeg! Hvertfall ikke noe tvil nå da 😅 Er det likt som forrige gang?😊 Så veldig fint av han at han hjelper deg og tar hensyn da 🥰 

Det er ikke likt i det hele tatt 😂 med sønn vår hadde jeg ingen symptomer. Fikk litt kvalme i tredje trimesteret, og det var også det hele 😅 så det her var nytt for meg 🤭 

Hvordan går det med deg idag? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Det er ikke likt i det hele tatt 😂 med sønn vår hadde jeg ingen symptomer. Fikk litt kvalme i tredje trimesteret, og det var også det hele 😅 så det her var nytt for meg 🤭 

Hvordan går det med deg idag? 😊 

Åh så forskjellig ja! Det er så fasinerende at det kan variere så mye. Heldigvis vet du at det kommer noe godt ut av det ♥️

I dag droppet tempen skikkelig, så da gikk det nok ikke denne gang likevel😩 Men det går helt fint, må regne med at det kan ta opp mot et år og vi er jo bare i PP 3😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arwina skrev:

Åh så forskjellig ja! Det er så fasinerende at det kan variere så mye. Heldigvis vet du at det kommer noe godt ut av det ♥️

I dag droppet tempen skikkelig, så da gikk det nok ikke denne gang likevel😩 Men det går helt fint, må regne med at det kan ta opp mot et år og vi er jo bare i PP 3😅 

Så kjipt da 😵 uansett hvilken pp man er i, så er det like trasig når TR melder sin ankomst, så jeg sender deg en klem og er veldig spent på å følge deg og alle andre videre her ❤️ 

Ja, kroppen er fascinerende sånn sett 😅 jeg sa til mamma at det må jo være ei jente da, siden det er så stor forskjell så tidlig. Da sa hun bare at hos henne var det forskjell hver gang og da kunne hun ikke gjette lengre 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...