Arwina Skrevet 1. februar 2020 #5341 Del Skrevet 1. februar 2020 55 minutter siden, Mozarellalover skrev: Jeg skjønner ikke grafer elle grafen din, det er jo mange grafer her? Er det den turkise som er din? Jeg tempet da jeg sto opp kl 8 og hadde 38,8, men jeg er neppe gravid, bare sjuk😂 Ja, den turkise er denne syklusen! Har bare lagt den over de to forrige sykluser for å vise forskjellen på tempen i dag (den steg til 36.9) 😁 God bedring da ♥️♥️ det kan jo være noe mer også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5342 Del Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, Arwina skrev: Ja, den turkise er denne syklusen! Har bare lagt den over de to forrige sykluser for å vise forskjellen på tempen i dag (den steg til 36.9) 😁 God bedring da ♥️♥️ det kan jo være noe mer også! Tror toget er gått, den enorme ryggsmerten jeg får før mensen er kommet nå😪 det stemmer jo om jeg er på cd26 og syklusen er på 28 dager denne gangen 😪 Jeg skal faktisk Tempe denne syklusen. Hva slags termometer anbefaler dere? Med ett eller to desimaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 1. februar 2020 #5343 Del Skrevet 1. februar 2020 18 minutter siden, Mozarellalover skrev: Tror toget er gått, den enorme ryggsmerten jeg får før mensen er kommet nå😪 det stemmer jo om jeg er på cd26 og syklusen er på 28 dager denne gangen 😪 Jeg skal faktisk Tempe denne syklusen. Hva slags termometer anbefaler dere? Med ett eller to desimaler? Anbefaler babyplan sitt med to desimaler Kan hende f.eks.apotek også har med to desimaler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 1. februar 2020 #5344 Del Skrevet 1. februar 2020 @-C-, beklager sent svar ifra meg. Men det var jo ikke akkurat positivt at dere ikke ble noe klokere. 🤦♀️ Jeg håper du får deg time på Hausken veldig raskt så alt blir sjekket på nytt og du kanskje får ett bedre innblikk på ting. Jeg skjønner at det her må være veldig frustrerende 🤮 men jeg håper også at kroppen din klarer å fikse opp i det hele selv iløpet av helgen! 🤞❤️ Når det gjelder operasjon, så ville jeg nok ha vudert det. Med min forrige samboer kunne jeg ikke bli gravid pga svært dårlig kvalitet hos han. Så før vi egentlig skulle til å få donor måtte dem sjekke at tubene var åpen, så jeg måtte igjennom en slik operasjon. Det var da dem oppdaget at den ene var helt tett pga betennelse og at den måtte fjernes. Hadde dem ikke fjernet den kunne betennelsen ha smittet over på den andre. Da forklarte dem det slik at rester fra en tidligere SA kan ha gjort at det ble betennelse. Men det var nok litt min egen feil også siden jeg aldri dro for å sjekke at det ikke er noe igjen. Var da 16 år og mistet i uke 17 og INGEN viste om det svangerskapet. Så jeg turde ikke å dra til noe lege på det tidspunktet, noe jeg angrer veldig på. Men du har jo vært på flere kontroller, så regner med at dem har sjekket at alt er borte. Så for hvorvidt den operasjonen er nødvendig vet jeg ikke. Jeg tenker at dere må følge den veien som føles mest riktig for dere ❤️ så krysser jeg alt jeg har for at spiren sitter snart! ❤️ Om no den ene eller den andre veien! Jeg sender deg en stor klem og ser frem til ny oppdatering når du har vært hod Hausken.. 🥰 Ps: traff min kjære bare noen få måneder etter, så det ble ikke noe donor på noe vis 🤭 når man treffer den rette, er det liksom ikke noe som kan stoppe en 🥰🤭 Og den grafen din ser jo (unnskyld ordvalget) heilt koko ut 😵 du som bruker å ha så fine grafer! Så noe er no ihvertfall ikke rett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 1. februar 2020 #5345 Del Skrevet 1. februar 2020 4 timer siden, Arwina skrev: Ja, den turkise er denne syklusen! Har bare lagt den over de to forrige sykluser for å vise forskjellen på tempen i dag (den steg til 36.9) 😁 God bedring da ♥️♥️ det kan jo være noe mer også! Ååå @Arwina😍 jeg håper så for deg! ❤️ Du må oppdatere med grafen 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwina Skrevet 1. februar 2020 #5346 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev: Ååå @Arwina😍 jeg håper så for deg! ❤️ Du må oppdatere med grafen 😘 Takk snille du 🥰 hvordan går det med deg?? Håpet er der absolutt enda, fikk litt rosa/lysebrunt på papiret når jeg tørket meg i morges og ingenting nå. litt murringer også. Så håper det er et godt tegn siden jeg ellers aldri spotter før mensen. Skal oppdatere dere med grafen i morgen 😁 Endret 1. februar 2020 av Arwina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 1. februar 2020 #5347 Del Skrevet 1. februar 2020 4 minutter siden, Arwina skrev: Takk snille du 🥰 hvordan går det med deg?? Håpet er der absolutt enda, fikk litt rosa/lysebrunt på papiret når jeg tørket meg i morges og ingenting nå. litt murringer også. Så håper det er et godt tegn siden jeg ellers aldri spotter før mensen. Skal oppdatere dere med grafen i morgen 😁 Du har noen spennende dager fremfor deg 🤞🥰 Det går sånn hippsann hoppsann her.. Lite matlyst.. Kvalm stortsett hele dagen og svimmel.. Lurer på om det er normalt.. 🤦♀️ Stortsett all mat byr meg imot, men jeg tvinger meg selv til å spise. 😊 Og trøtt, men å få til å sove ordentlig på natta, neida det går jo ikke for da må jeg på do hver 4 time 😅 men jeg skal ikke klage, så absolutt ikke 🥰 jeg vet jo hvorfor det er sånn, men synest bare at det kom fryktelig tidlig 😱 også er sambo veldig hensynsfull 🥰 tar seg av sønn vår når jeg trenger å hente meg litt inn 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5348 Del Skrevet 1. februar 2020 4 timer siden, J1994 skrev: Anbefaler babyplan sitt med to desimaler Kan hende f.eks.apotek også har med to desimaler Nå rakk jeg jo ikke apoteket, har sløvet hele dagen. Og om jeg får mensen søndag så.. Kan jeg bruke øretermometeret da? Elelr må det være oralt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5349 Del Skrevet 1. februar 2020 En veldig desperat Mozarellalover her nå. Jeg Googlet for moroskyld mozarella while trying to conceive. Stort sett sto det at mozz var safe i graviditet etc, men så fant jeg en artikkel som skrev hvor mye man burde spise av dette mens Man forsøker. Og jeg spiser Sykt mye mozarella!!! Det er ikke sånn at dette nicket er tilfeldig. Jeg spiser gjerne 400g mozarella om dagen, jeg bruker det jo til alt. Fersk altså. Som sagt fant jeg ikke så mye mer enn dette da. Jeg har ellers et vanlig kosthold, drikker kaffe og det kommer jeg til å fortsette med (turnus på akutten), men må jeg gi opp min store kjærlighet for ost og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. februar 2020 #5350 Del Skrevet 1. februar 2020 8 timer siden, Arwina skrev: DeSender deg en god klem @-C- ♥️ dere velger nok det rette, man må bare stole på seg selv i denne prosessen. Krysser fingrene for at du får eggløsning naturlig snart hvertfall, så får dere se slutten på syklus-mysteriet! Jeg røk på en test i dag også, siden tempen steg. Vanligvis er den på vei nedover fra 11 dpo. Negativ test var det i dag også.. jaja, nå har jeg bare en vanlig og CB igjen, så da venter jeg til etter IKM. Legger ved grafen, den turkise er denne syklusen 😁 idget spanWidget span @Arwina Tusen takk, ja det er noe med det å stole på seg selv, samtidig så er det jo nettiopp i situasjoner som dette at man ikke stoler på seg selv. Jeg kan ikke disse tingene, og har nå betalt 1500kr til hausken denne uken, og 800kr til sykehuset, og står egentlig igjen med: 0. Det er litt frustrerende skal jeg innrømme huff! Så lovende graf da!!! Den skiller seg jo ut fra de andre! Veldig spennende å se! Du må holde meg oppdatert fremover da😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. februar 2020 #5351 Del Skrevet 1. februar 2020 8 timer siden, Mozarellalover skrev: Vi to er like gamle, bare at jeg bikker 38 nå veldig snart😅 Ja, var egentlig derfor jeg lagde meg en bruker til prøverforumet, for jeg ville ikke være anonym. Første innlegget jeg skrev her var jeg redd for å bli tolka helt feil og jeg tror ofte man generelt kan virke skikkelig mye krassere enn man mener, også er det jo alltid noen anonyme som virkelig ikke er greie. Så hvis jeg skriver anonymt skal jeg signere med at det er meg, for det betyr bare at jeg er på den vanlige brukeren min. Denne brukeren tenker jeg ikke være anonym på:) Jeg tenker jo at for meg er et barn til bare en bonus, men jeg vet jo at mannen min virkelig ønsker seg et barn til, men han er så snill så han vil aldri si at han blir skuffet om du skjønner. Og jeg har jo kapasitet til et barn til og lyst på et barn til, men jeg begynner å bekymre meg for om det kommer til å skje. Ironisk nok ble jeg faktisk gravid da hun på snart to bare var 9 uker gammel, men mistet😑 Nå 12/13pp senere så føler jeg litt skam over at jeg den gang ble lettet.. Jeg ser du spør om provera. Jeg fikk provera fordi jeg hadde så ekstremt lange sykluser, jeg gikk en gang 5mnd uten mensen. Pergotime finnes under navnet clomifen nå men skrives visst nesten aldri ut. Så det er ikke det samme som letrozol, men det er det som brukes nå slik jeg har skjønt det. At legene sier at kroppen ikke kan henge seg opp osv, sånt ville nok jeg også ha sagt mellom prøveperiodene mine. Fordi det finnes vel ikke noe eksakt bevis på at det kan være sånn. Men jeg hsr opplevd egg som aldri slipper. Jeg syns det emd PCOS er interessant, for jeg var veldig plaget av det, men har ingen tegn på det nå. Samtidig har jeg en venninne som har PCOS og hun var aldri klar over at hun hadde det, slet ikke med noe av det vanlige der. @Mozarellalover Hehe må le av deg og den mozarellakjærligheten din hihi! Det er koselig og moro! Det blir spennende å se om dere får det til da, det vet man jo ikke før man har prøvd Jeg vet at når man er yngre høres 37 så sjuuukt gammelt ut, men vips så står man der, og virkelig: man ER ikke gammel! Men i prøveverdenen altså biologisk sett, så ER man jo gammel 😛 Ikke føl skam! Det er bare unødvendig for deg selv! Du mistet den og ble lettet! Din fulle rett og jeg forstår deg godt for å være ærlig! Ganske tøft å skulle gå gravid når man akkurat har født! Tror ALLE forstår deg der Ja jeg vurderer å ringe hausken på mandag og høre om jeg kan få time på onsdag. Da er det en uke siden jeg var der sist, og de burde kunne se om denne follikklen har bevegd seg, endret seg / blitt større eller mindre, og SÅ ta et valg! Jeg kan ikke gå som dette, jeg er på syklusdag 42 liksom! Og har aldri kommet over 27 dager i syklus! Sant, men jeg har ikke PCOS, så jeg må bare stole på både hausken og drammen når de sier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. februar 2020 #5352 Del Skrevet 1. februar 2020 5 timer siden, Mozarellalover skrev: Tror toget er gått, den enorme ryggsmerten jeg får før mensen er kommet nå😪 det stemmer jo om jeg er på cd26 og syklusen er på 28 dager denne gangen 😪 Jeg skal faktisk Tempe denne syklusen. Hva slags termometer anbefaler dere? Med ett eller to desimaler? Hei igjen @Mozarellalover Jeg har tempet siden 2008 og tenkte kanskje du ville like å høre min mening her. Jeg har brukt Pearly og babycomp i alle år, men har nå gått over på Fertility Friend, og derfor kjøpt meg termometer ved siden av. Ikke kjøp på apoteket. Bestill den fra babyplan. Den kommer fort. Det er ikke farlig om du ikke temper den første uken. Det går helt fint. Det viktigste er egentlig at du temper fra CD (syklusdag) 8-9 ca. Et sted må man starte! Den fra babyplan har en veldig fin tynn spiss og er veldig fin med tanke på lys og hukommelse av tall! Man må ha med to desimaler:) Lykke til! Mange her inne som kan hjelpe deg med både FF og temping etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. februar 2020 #5353 Del Skrevet 1. februar 2020 3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev: @-C-, beklager sent svar ifra meg. Men det var jo ikke akkurat positivt at dere ikke ble noe klokere. 🤦♀️ Jeg håper du får deg time på Hausken veldig raskt så alt blir sjekket på nytt og du kanskje får ett bedre innblikk på ting. Jeg skjønner at det her må være veldig frustrerende 🤮 men jeg håper også at kroppen din klarer å fikse opp i det hele selv iløpet av helgen! 🤞❤️ Når det gjelder operasjon, så ville jeg nok ha vudert det. Med min forrige samboer kunne jeg ikke bli gravid pga svært dårlig kvalitet hos han. Så før vi egentlig skulle til å få donor måtte dem sjekke at tubene var åpen, så jeg måtte igjennom en slik operasjon. Det var da dem oppdaget at den ene var helt tett pga betennelse og at den måtte fjernes. Hadde dem ikke fjernet den kunne betennelsen ha smittet over på den andre. Da forklarte dem det slik at rester fra en tidligere SA kan ha gjort at det ble betennelse. Men det var nok litt min egen feil også siden jeg aldri dro for å sjekke at det ikke er noe igjen. Var da 16 år og mistet i uke 17 og INGEN viste om det svangerskapet. Så jeg turde ikke å dra til noe lege på det tidspunktet, noe jeg angrer veldig på. Men du har jo vært på flere kontroller, så regner med at dem har sjekket at alt er borte. Så for hvorvidt den operasjonen er nødvendig vet jeg ikke. Jeg tenker at dere må følge den veien som føles mest riktig for dere ❤️ så krysser jeg alt jeg har for at spiren sitter snart! ❤️ Om no den ene eller den andre veien! Jeg sender deg en stor klem og ser frem til ny oppdatering når du har vært hod Hausken.. 🥰 Ps: traff min kjære bare noen få måneder etter, så det ble ikke noe donor på noe vis 🤭 når man treffer den rette, er det liksom ikke noe som kan stoppe en 🥰🤭 Og den grafen din ser jo (unnskyld ordvalget) heilt koko ut 😵 du som bruker å ha så fine grafer! Så noe er no ihvertfall ikke rett.. Heeeei @Ønskebarnnr2 Ikke tenk på det med sent svar. Jeg merker selv at jeg ofte svarer sent, men vi alle har liv utenom KG 😛 og det passer bare ikke alltid. Jeg kan bli skikkelig stresset inni meg om jeg ikke rekker å svare folk her også, så det er jo også noe jeg må jobbe med! Man mener jo aldri noe vondt, men tiden strekker simpelthen ikke alltid til! Så full forståelse fra min side der! Kroppen min kommer ikke til å fikse opp i det tror jeg. Som jeg skrev over her til mozalover, så tenker jeg å ringe hausken på mandag. Spørre om å få time på onsdag. Da er det nøyaktig en uke siden jeg var der sist, og da bør de jo kunne se om egget har vokst/krympet eller forsvunnet. Utifra det de ser den dagen tenker jeg at de jo også burde kunne komme med et forslag. Enten otrivelle, provera eller ingenting liksom. NOE må de jo kunne si?! Har brukt nesten 3000kr denne uken UTEN å bli noe klokere! Det er jo ikke okei1 Veldig frustrerende iallfall 😛 drar av meg hele skalpen snart hahahah Takk som delte det med operasjonen, det er vanskelig å vite faktisk, hva man bør/ikke bør gjøre. Samtidig så mener jo både hausken og sykehuset at når jeg har blitt gravid to ganger må tubene våre åpne. Så klart de kan ha lukket seg siden, men ja, jeg vet ikke. Hausken kan faktisk sjekke dette med slik kontrastvæske av noe slag. Sykehuset kunne KUN sjekke det ved operasjon.... Herlighet, kjære deg, 16 år og mistet i uke17? Noe så utrolig leit å høre. Det må ha vært tøft for deg, unge jenta den gangen. Hadde du støtte i noen? TUSEN takk som deler dette! Nå fikk jeg enda mer respekt for deg! Tar av meg hatten altså! Sender deg en god klem, for det der var ganske sjokkerende å høre ❤️ Ja grafen min er helt poco loco, muchos locas osv. Alt på en gang haha! Dritt lei iallfall, og jeg tror nok hun på hausken har tatt feil, for jeg har ikke hatt noen økning, ergo ingen eggslipp so far..... blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 1. februar 2020 #5354 Del Skrevet 1. februar 2020 13 minutter siden, -C- skrev: Heeeei @Ønskebarnnr2 Ikke tenk på det med sent svar. Jeg merker selv at jeg ofte svarer sent, men vi alle har liv utenom KG 😛 og det passer bare ikke alltid. Jeg kan bli skikkelig stresset inni meg om jeg ikke rekker å svare folk her også, så det er jo også noe jeg må jobbe med! Man mener jo aldri noe vondt, men tiden strekker simpelthen ikke alltid til! Så full forståelse fra min side der! Kroppen min kommer ikke til å fikse opp i det tror jeg. Som jeg skrev over her til mozalover, så tenker jeg å ringe hausken på mandag. Spørre om å få time på onsdag. Da er det nøyaktig en uke siden jeg var der sist, og da bør de jo kunne se om egget har vokst/krympet eller forsvunnet. Utifra det de ser den dagen tenker jeg at de jo også burde kunne komme med et forslag. Enten otrivelle, provera eller ingenting liksom. NOE må de jo kunne si?! Har brukt nesten 3000kr denne uken UTEN å bli noe klokere! Det er jo ikke okei1 Veldig frustrerende iallfall 😛 drar av meg hele skalpen snart hahahah Takk som delte det med operasjonen, det er vanskelig å vite faktisk, hva man bør/ikke bør gjøre. Samtidig så mener jo både hausken og sykehuset at når jeg har blitt gravid to ganger må tubene våre åpne. Så klart de kan ha lukket seg siden, men ja, jeg vet ikke. Hausken kan faktisk sjekke dette med slik kontrastvæske av noe slag. Sykehuset kunne KUN sjekke det ved operasjon.... Herlighet, kjære deg, 16 år og mistet i uke17? Noe så utrolig leit å høre. Det må ha vært tøft for deg, unge jenta den gangen. Hadde du støtte i noen? TUSEN takk som deler dette! Nå fikk jeg enda mer respekt for deg! Tar av meg hatten altså! Sender deg en god klem, for det der var ganske sjokkerende å høre ❤️ Ja grafen min er helt poco loco, muchos locas osv. Alt på en gang haha! Dritt lei iallfall, og jeg tror nok hun på hausken har tatt feil, for jeg har ikke hatt noen økning, ergo ingen eggslipp so far..... blæh! @-C-når du selv har på følelsen at det ikke kommer til å skje av seg selv, burde dem jo sette noe som får i gang EL! Jeg håper virkelig så for deg at dem tar deg på alvor no og gjøre noe, altså liksom uansett, bare dem gjør nåkka liksom! ❤️ Når det gjelder det jeg har opplevd, så hadde jeg nok ingen. Barnets far viste om det men takket for seg når jeg fortalte om at jeg mistet. Dette skjedde 30.04.03.. En vanlig skoledag, tror jeg satt på do ihvertfall i 3 timer og bare jaget alle ut med å si at jeg har så vondt i magen.. Fosteret var nok ei jenta som jeg senere har valgt å kalle for Elise ❤️ jeg blødde som en gris i 5 uke og det tok noen år før jeg egentlig kom over dette. Mamma fødte jo sønn sin 1 uke etterpå, og 2 måneder etter der igjen sa hun at hun var gravid igjen så jeg følte liksom at hele verden var imot meg. Men det er ikke sikkert jeg ville ha vært der jeg er no om det ikke var for det som skjedde den vakkere onsdagen.. Jeg legger blomster ilag med mine kjære hvert år på havet den 30.04. Og tårene strømmer på.. Kunne jo tross alt hatt ei datter som ville fylt 17 år i år.. ❤️ Men jeg har ingen problem lengre med å snakke om det. Ps: siden jeg så både jenta, navlestrengen og morkaken valgte jeg å tro at alt var borte og siden ingen viste om det var jeg redd for at dem ikke ville tro meg, men viser seg jo i ettertid at mamma ville ha forstått ❤️ man lærer så lenge man lever, og akkurat pga dette er mamma den første (utenom kjæresten da) som fikk vite at testen endelig var positiv ❤️ Tusen takk for klemmen ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5355 Del Skrevet 1. februar 2020 40 minutter siden, -C- skrev: @Mozarellalover Hehe må le av deg og den mozarellakjærligheten din hihi! Det er koselig og moro! Det blir spennende å se om dere får det til da, det vet man jo ikke før man har prøvd Jeg vet at når man er yngre høres 37 så sjuuukt gammelt ut, men vips så står man der, og virkelig: man ER ikke gammel! Men i prøveverdenen altså biologisk sett, så ER man jo gammel 😛 Ikke føl skam! Det er bare unødvendig for deg selv! Du mistet den og ble lettet! Din fulle rett og jeg forstår deg godt for å være ærlig! Ganske tøft å skulle gå gravid når man akkurat har født! Tror ALLE forstår deg der Ja jeg vurderer å ringe hausken på mandag og høre om jeg kan få time på onsdag. Da er det en uke siden jeg var der sist, og de burde kunne se om denne follikklen har bevegd seg, endret seg / blitt større eller mindre, og SÅ ta et valg! Jeg kan ikke gå som dette, jeg er på syklusdag 42 liksom! Og har aldri kommet over 27 dager i syklus! Sant, men jeg har ikke PCOS, så jeg må bare stole på både hausken og drammen når de sier det Hehe, det er faktisk ekte kjærlighet også, tror jeg er oppe i IVFsummer på mozarella snart. Jammen jeg godtar ikke at vi er gamle😂 jeg har aldri følt meg bedre fysisk jeg! Føler ikke jeg ser gammel ut heller og kan bare ikke forstå at kroppen min ikke kan være enig, jeg føler meg jo sykt pigg. Jeg sa det til legen også, for legen nevnte jo det med alder. Så sa jeg du unnskyld meg men da jeg var i tidlig 20åra og hadde 3 barn under tre var jeg mye mer sliten enn jeg er nå, jeg er mye mer frisk nå. Han bare 'Åja mozzie, men du tror ikke det vsr de 3 barna du var sliten av da?'. Jeg var forsåvidt enig men jeg har jo ikke vært sliten av hun på snart to! Nekter å akseptere at jeg er gammel🤪 Eneste jeg vedkjenner er at det vsr mye mer slitsomt å være gravid etter 30 enn før... Jeg er jo ikke lege og vil ikke bli beskyldt for å spre feilinformasjon men for meg ser det ut som en lang syklus, ikke to. Sånt kan sikkert skje men det gir ikke mening i mine ører at du skal ha gått glipp av både El og mens og likevel er på ny syklus.. Jeg kjøpte meg en rfsutest da. Gjett om den var blendahvit. Nei og det hjelper jo ikke noe når jeg tenker sånn heller. Og jeg er ikke engang religiøs eller tror på overnaturlige ting, er egentlig en veldig logisk person.. Men når jeg prøver så blir jeg åpenbart gal. Syns det er dritt at du har vært på to visittwr nå og alt du har fått ut av det er slankere lommebok. Sender deg virtuell bruschetta med burrata mozarella med pesto og tomat som medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5356 Del Skrevet 1. februar 2020 9 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @-C-når du selv har på følelsen at det ikke kommer til å skje av seg selv, burde dem jo sette noe som får i gang EL! Jeg håper virkelig så for deg at dem tar deg på alvor no og gjøre noe, altså liksom uansett, bare dem gjør nåkka liksom! ❤️ Når det gjelder det jeg har opplevd, så hadde jeg nok ingen. Barnets far viste om det men takket for seg når jeg fortalte om at jeg mistet. Dette skjedde 30.04.03.. En vanlig skoledag, tror jeg satt på do ihvertfall i 3 timer og bare jaget alle ut med å si at jeg har så vondt i magen.. Fosteret var nok ei jenta som jeg senere har valgt å kalle for Elise ❤️ jeg blødde som en gris i 5 uke og det tok noen år før jeg egentlig kom over dette. Mamma fødte jo sønn sin 1 uke etterpå, og 2 måneder etter der igjen sa hun at hun var gravid igjen så jeg følte liksom at hele verden var imot meg. Men det er ikke sikkert jeg ville ha vært der jeg er no om det ikke var for det som skjedde den vakkere onsdagen.. Jeg legger blomster ilag med mine kjære hvert år på havet den 30.04. Og tårene strømmer på.. Kunne jo tross alt hatt ei datter som ville fylt 17 år i år.. ❤️ Men jeg har ingen problem lengre med å snakke om det. Ps: siden jeg så både jenta, navlestrengen og morkaken valgte jeg å tro at alt var borte og siden ingen viste om det var jeg redd for at dem ikke ville tro meg, men viser seg jo i ettertid at mamma ville ha forstått ❤️ man lærer så lenge man lever, og akkurat pga dette er mamma den første (utenom kjæresten da) som fikk vite at testen endelig var positiv ❤️ Tusen takk for klemmen ❤️ Uff for en trist historie. Var det ingen lærere eller noe som reagerte på at du var borte så lenge, uff, det høres bare skikkelig ensomt ut. Men du er gravid nå eller? Nickene går litt i surr for meg. Isåfall så gratulerer jeg, har isåfall glemt det før:) Utrolig leit å høre om hvor alene du må ha vært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5357 Del Skrevet 1. februar 2020 44 minutter siden, -C- skrev: Hei igjen @Mozarellalover Jeg har tempet siden 2008 og tenkte kanskje du ville like å høre min mening her. Jeg har brukt Pearly og babycomp i alle år, men har nå gått over på Fertility Friend, og derfor kjøpt meg termometer ved siden av. Ikke kjøp på apoteket. Bestill den fra babyplan. Den kommer fort. Det er ikke farlig om du ikke temper den første uken. Det går helt fint. Det viktigste er egentlig at du temper fra CD (syklusdag) 8-9 ca. Et sted må man starte! Den fra babyplan har en veldig fin tynn spiss og er veldig fin med tanke på lys og hukommelse av tall! Man må ha med to desimaler:) Lykke til! Mange her inne som kan hjelpe deg med både FF og temping etterhvert! Ja altså testene de 'sendte' torsdag er jo ikke sendt så jeg kan jo bare bestille nå. Problemet mitt er at jeg er en del subfebril, vet ikke om det har noe å si? Jeg har veldig ofte lav feber uten årsak🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. februar 2020 #5358 Del Skrevet 1. februar 2020 12 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @-C-når du selv har på følelsen at det ikke kommer til å skje av seg selv, burde dem jo sette noe som får i gang EL! Jeg håper virkelig så for deg at dem tar deg på alvor no og gjøre noe, altså liksom uansett, bare dem gjør nåkka liksom! ❤️ Når det gjelder det jeg har opplevd, så hadde jeg nok ingen. Barnets far viste om det men takket for seg når jeg fortalte om at jeg mistet. Dette skjedde 30.04.03.. En vanlig skoledag, tror jeg satt på do ihvertfall i 3 timer og bare jaget alle ut med å si at jeg har så vondt i magen.. Fosteret var nok ei jenta som jeg senere har valgt å kalle for Elise ❤️ jeg blødde som en gris i 5 uke og det tok noen år før jeg egentlig kom over dette. Mamma fødte jo sønn sin 1 uke etterpå, og 2 måneder etter der igjen sa hun at hun var gravid igjen så jeg følte liksom at hele verden var imot meg. Men det er ikke sikkert jeg ville ha vært der jeg er no om det ikke var for det som skjedde den vakkere onsdagen.. Jeg legger blomster ilag med mine kjære hvert år på havet den 30.04. Og tårene strømmer på.. Kunne jo tross alt hatt ei datter som ville fylt 17 år i år.. ❤️ Men jeg har ingen problem lengre med å snakke om det. Ps: siden jeg så både jenta, navlestrengen og morkaken valgte jeg å tro at alt var borte og siden ingen viste om det var jeg redd for at dem ikke ville tro meg, men viser seg jo i ettertid at mamma ville ha forstått ❤️ man lærer så lenge man lever, og akkurat pga dette er mamma den første (utenom kjæresten da) som fikk vite at testen endelig var positiv ❤️ Tusen takk for klemmen ❤️ @Ønskebarnnr2 Kan være jeg er ekstra sårbar for tiden, men tårene begynte å trille på meg her nå. Hjelper sikkert ikke at jeg sitter å hører på Ludovico Einaudi akkurat nå heller, men FOR en sterk historie! Og igjen - takk som deler ❤️ Det var utrolig sterk lesning! Og så utrolig tøft du må ha hatt det! Jeg eier nesten ikke ord sukk! Og så fint at dere legger ned blomster hver 30 april ❤️ så utrolig fint at du fortsatt tenker på og bryr deg om din lille englejente, godt menneske du! Livet er tøft, jeg sa det senest i går til sambo: Hvorfor er livet så tøft? Men uten alt det vonde hadde vi jo ikke hatt det gode! Trøster meg litt med det også! Sender deg nok en gang en klem, en enda større enn i stad ❤️ den fortjener du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 1. februar 2020 #5359 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg har en venninne som temper og i tillegg har hun et fitbit armbånd, hun har lagt merke til at armbåndet måler hvilepuls dag for dag i ca samme mønster som temperaturen hennes beveger seg! Litt for moroskyld denne måneden så har jeg plottet inn hvilepulsen min som temp (går opp eller ned 0.10 med hvert slag. Så hvilepuls 60 = 36,70 og hvilepuls 61 = 36,80 for eksempel) Ble litt imponert når appen fortalte meg at EL basert på hvilepuls var 23 januar - det er jo faktisk riktig dag! Nå kan jo pulsen endre seg veldig med ytre faktorer også, slik som i natt sov jeg helt elendig og pulsen ble nok ekstra høy pga. det. Men ser hver måned at pulsen stiger fremt til mensen, så synker ned til det laveste og ligger lavt frem til eggløsning. Gøy 😄 Ikke noe å stole for mye på så klart, men artig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 1. februar 2020 #5360 Del Skrevet 1. februar 2020 2 minutter siden, VaniIIe skrev: Jeg har en venninne som temper og i tillegg har hun et fitbit armbånd, hun har lagt merke til at armbåndet måler hvilepuls dag for dag i ca samme mønster som temperaturen hennes beveger seg! Litt for moroskyld denne måneden så har jeg plottet inn hvilepulsen min som temp (går opp eller ned 0.10 med hvert slag. Så hvilepuls 60 = 36,70 og hvilepuls 61 = 36,80 for eksempel) Ble litt imponert når appen fortalte meg at EL basert på hvilepuls var 23 januar - det er jo faktisk riktig dag! Nå kan jo pulsen endre seg veldig med ytre faktorer også, slik som i natt sov jeg helt elendig og pulsen ble nok ekstra høy pga. det. Men ser hver måned at pulsen stiger fremt til mensen, så synker ned til det laveste og ligger lavt frem til eggløsning. Gøy 😄 Ikke noe å stole for mye på så klart, men artig uansett Hei jeg har også fitbit, hvor finner du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå