-C- Skrevet 30. januar 2020 #5221 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Egg kan velge å ikke slippe ja!!! Det var jeg med om da jeg var gravid med tvillingene, eller, da vi prøvde på barn(tidligere ekteskap). Jeg vsr hos gyn ifb pergotime, og da hadde jeg også et superegg liksom. Tok blodprøver og alt men det ble aldri noen El. Anonymkode: b240b...a08 Huff! Da er det kanskje det som skjer hos meg da? Denne måneden? Nei guri nå bekymrer jeg meg for det merker jeg! Gynekologen ville ikke at jeg skulle ta otrivelle da jeg jo alltid har fått eggløsning før, i ALLE sykluser, men kanskje hun burde gjort det nå da 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5222 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, -C- skrev: Huff! Da er det kanskje det som skjer hos meg da? Denne måneden? Nei guri nå bekymrer jeg meg for det merker jeg! Gynekologen ville ikke at jeg skulle ta otrivelle da jeg jo alltid har fått eggløsning før, i ALLE sykluser, men kanskje hun burde gjort det nå da 😕 Ja altså jeg kan jo ikke si at dette skjer hos deg nå, men det er jo ikke alltid disse testene vi tisser på er så stabile. La oss si at egget har sluppet og verdiene er gått ned, at du har misset positiv El test bare. Pleier du kjenne El? Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5223 Del Skrevet 30. januar 2020 Jeg vil jo tro at det logiske er at du har hatt El om du alltid har det ellers. Men leste jeg rett og at denne syklusen var rar? Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5224 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja altså jeg kan jo ikke si at dette skjer hos deg nå, men det er jo ikke alltid disse testene vi tisser på er så stabile. La oss si at egget har sluppet og verdiene er gått ned, at du har misset positiv El test bare. Pleier du kjenne El? Anonymkode: b240b...a08 Jeg har hatt eggløsning absolutt hver måned siden jeg begynte å tempe i 2008. Hatt et lite opphold mellom der hvor jeg gikk på hormonspiral, men lenge siden jeg sluttet på den nå. Blitt gravid to ganger i 2019 (SA), og alltid hatt eggløsning absolutt hver måned. Sett via temping og fått bekreftet LH-stigning via CB digital EL-test med smileyfjes. Normalt har jeg alltid sykluser på 26 dager, får mensen på enten dag 26 eller 27. Helt klar tydelig eggløsning vises i grafene mine. De er nesten så fine at de er «eksemplariske», om det er lov å si. Siste tre mnd har jeg gått på Letrozol og hatt eggløsning på de to første månedene på Letrozolen. Nå siste måneden klarte hverken EL-tester eller fertility friend å finne eggløsning. Tok blodprøve som kunne bekrefte at jeg ikke hadde hatt det. Var hos Hausken i går som så er svært klekkeferdig og fint egg, mener det var på 22-23mm stort, ergo det slipper nok kanskje i dag eller i morgen. De andre har sluppet rundt ca 26mm etter min beregning, og jeg kjenner det alltid. Får murringer deluxe den kvelden det skjer. Ikke til å ta feil av. Denne måneden kom ikke hverken EL eller mensen. Så kroppen min har rett og slett hoppet over bortfallsblødning og jeg har nå et modent egg akkurat i dagene jeg skulle hatt eggløsning om jeg fikk mensen for 14 dager siden. Jeg er helt i «rute», men har ikke hatt mensen når jeg skulle, om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5225 Del Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo tro at det logiske er at du har hatt El om du alltid har det ellers. Men leste jeg rett og at denne syklusen var rar? Anonymkode: b240b...a08 Ja altså, i går hadde jeg ikke hatt EL, men bare hadde en stor og sprekkferdig follikel. Den var på 22-23mm, så det kan for all del stemme at den ikke skal slippe før i morgen eller lørdag sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5226 Del Skrevet 30. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg hadde det jo vært enklest å Tempe 8, siden jeg er våken da, men da blir det jo feil mtp de ukene jeg begynner 6. Er det noen forskjell på når man templer så lenge det er rett etter man har våknet? Forsøkte lage meg en bruker til, men får ikke til å lage en ny Gmail 😑 Anonymkode: b240b...a08 Du kan be moderator skifte nick for deg:) da får du iaf et nytt nick:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5227 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, -C- skrev: Jeg har hatt eggløsning absolutt hver måned siden jeg begynte å tempe i 2008. Hatt et lite opphold mellom der hvor jeg gikk på hormonspiral, men lenge siden jeg sluttet på den nå. Blitt gravid to ganger i 2019 (SA), og alltid hatt eggløsning absolutt hver måned. Sett via temping og fått bekreftet LH-stigning via CB digital EL-test med smileyfjes. Normalt har jeg alltid sykluser på 26 dager, får mensen på enten dag 26 eller 27. Helt klar tydelig eggløsning vises i grafene mine. De er nesten så fine at de er «eksemplariske», om det er lov å si. Siste tre mnd har jeg gått på Letrozol og hatt eggløsning på de to første månedene på Letrozolen. Nå siste måneden klarte hverken EL-tester eller fertility friend å finne eggløsning. Tok blodprøve som kunne bekrefte at jeg ikke hadde hatt det. Var hos Hausken i går som så er svært klekkeferdig og fint egg, mener det var på 22-23mm stort, ergo det slipper nok kanskje i dag eller i morgen. De andre har sluppet rundt ca 26mm etter min beregning, og jeg kjenner det alltid. Får murringer deluxe den kvelden det skjer. Ikke til å ta feil av. Denne måneden kom ikke hverken EL eller mensen. Så kroppen min har rett og slett hoppet over bortfallsblødning og jeg har nå et modent egg akkurat i dagene jeg skulle hatt eggløsning om jeg fikk mensen for 14 dager siden. Jeg er helt i «rute», men har ikke hatt mensen når jeg skulle, om du skjønner? Yes, jeg skjønner. Troor jeg. Er det litt sånn at du hadde El sist syklus, men aldri fikk mensen altså? Sånn at dette egentlig er 'en' lang syklus? Er jo veldig forvirrende. Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5228 Del Skrevet 30. januar 2020 2 minutter siden, -C- skrev: Du kan be moderator skifte nick for deg:) da får du iaf et nytt nick:) Uff ja men jeg har så mye knytta til brukeren min😂 Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5229 Del Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, -C- skrev: Ja altså, i går hadde jeg ikke hatt EL, men bare hadde en stor og sprekkferdig follikel. Den var på 22-23mm, så det kan for all del stemme at den ikke skal slippe før i morgen eller lørdag sånn sett Ja, dette har skjedd meg og. Men det var på den tiden jeg slet med PCOS. Jeg fikk aldri noen forklaring på hvorfor det skjedde. Eller, kan hende jeg fikk en eller annen forklaring men at den bare ikke festet seg. Det dumme når dette skjedde meg var at jeg vsr ganske irritert på gyn som ikke boosta min kommende eggløsning🤪 Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5230 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yes, jeg skjønner. Troor jeg. Er det litt sånn at du hadde El sist syklus, men aldri fikk mensen altså? Sånn at dette egentlig er 'en' lang syklus? Er jo veldig forvirrende. Anonymkode: b240b...a08 Ja jeg skulle hatt EL rundt 3 januar ca, fikk aldri noen stigning som var tydelig utslag på eggløsning i FF. Fikk heller ikke positive el-tester. Så kom IKM, ingen mensen. Jeg er i dag 14 dager på overtid. Jeg er ikke gravid. Så det som er rart nå er at jeg nå da ser ut til å skulle ha eggløsning i disse dager (pga folliklen som gynekolog på Hausken så i går). Og det er også NÅ ca jeg skulle hatt EL om jeg hadde fått mensen for nøyaktig 14 dager siden. See? Så Hausken konkluderte med at kroppen min ikke har en laaaaang syklus, men rett og slett hoppet over bortfallsblødningen. Forvirrende jeg vet, men det gir jo mening egentlig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5231 Del Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette har skjedd meg og. Men det var på den tiden jeg slet med PCOS. Jeg fikk aldri noen forklaring på hvorfor det skjedde. Eller, kan hende jeg fikk en eller annen forklaring men at den bare ikke festet seg. Det dumme når dette skjedde meg var at jeg vsr ganske irritert på gyn som ikke boosta min kommende eggløsning🤪 Anonymkode: b240b...a08 Sant! Men gynekologen min sa at hun er heeelt sikker på at jeg ikke har pcos, så da kan jeg jo bare stole på det! Hun sa i går at om dette hadde vært hennes kropp (gynekologen altså), at hun personlig ikke hadde tatt otrivelle om det var hennes kropp. Med tanke på at jeg alltid har eggløsning selv. Så ja, da gjør man jo som de sier. Vi diskuterte otrivelle ganske nøye, og hun var veldig bestemt altså, på at hun ikke ville tatt det i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5232 Del Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, -C- skrev: Ja jeg skulle hatt EL rundt 3 januar ca, fikk aldri noen stigning som var tydelig utslag på eggløsning i FF. Fikk heller ikke positive el-tester. Så kom IKM, ingen mensen. Jeg er i dag 14 dager på overtid. Jeg er ikke gravid. Så det som er rart nå er at jeg nå da ser ut til å skulle ha eggløsning i disse dager (pga folliklen som gynekolog på Hausken så i går). Og det er også NÅ ca jeg skulle hatt EL om jeg hadde fått mensen for nøyaktig 14 dager siden. See? Så Hausken konkluderte med at kroppen min ikke har en laaaaang syklus, men rett og slett hoppet over bortfallsblødningen. Forvirrende jeg vet, men det gir jo mening egentlig!? Det gir jo mening at du har hatt en lang syklus, noe uventet bare siden det pleier å være normalt, så sånn sett er du jo 'i rute', bare altfor lsbg syklus. Jeg hadde sykluser opp mot 52 dager.. Før. Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5233 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, -C- skrev: Sant! Men gynekologen min sa at hun er heeelt sikker på at jeg ikke har pcos, så da kan jeg jo bare stole på det! Hun sa i går at om dette hadde vært hennes kropp (gynekologen altså), at hun personlig ikke hadde tatt otrivelle om det var hennes kropp. Med tanke på at jeg alltid har eggløsning selv. Så ja, da gjør man jo som de sier. Vi diskuterte otrivelle ganske nøye, og hun var veldig bestemt altså, på at hun ikke ville tatt det i mitt tilfelle. Ja, jeg tror nok heller ikke du har PCOS, men sånn jeg har skjønt det kan selv de beste ha en dust syklus iblant😂 Anonymkode: b240b...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5234 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gir jo mening at du har hatt en lang syklus, noe uventet bare siden det pleier å være normalt, så sånn sett er du jo 'i rute', bare altfor lsbg syklus. Jeg hadde sykluser opp mot 52 dager.. Før. Anonymkode: b240b...a08 Ja det er akkurat det, men i følge gynekologen er det for tilfeldig at eggløsningen kommer nøyaaaktig nå som den skulle vært OM jeg fikk mensen til normal tid. Derfor hun konkluderte med at det ikke er en lang syklus, men en «avbrutt» syklus uten bortfallsblødning. Her kan dere se dagens syklus oppå en vanlig syklus for meg. Da ser man veldig tydelig hvor utrolig lav temp jeg har hatt hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5235 Del Skrevet 30. januar 2020 La inn en fiktiv blødning den dagen jeg egt skulle hatt blødning (men ikke fikk det), da ser dagens sånn her ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 30. januar 2020 #5236 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler liksom at når jeg bestiller tester så kommer mensen før den skal eller at jeg curser noe. Haha. Også er jeg så utrolig testoman🤮 Jeg begynner gjerne å teste 5dpo, kjøper 20 tester og når jeg er dag over ikm så har ejg 1 test igjen... Og så kommer mensen. Men jeg prøver helgardere meg ved å dra på apoteket og hente ut cyklokapron, kjøpe tamponger osv. Haha. Dette høres sykere ut enn jeg vil innrømme Anonymkode: a2f00...b20 Slik er jeg også! Klarte å vente heeeelt til 8 dpo med å teste denne syklusen da 😂 Stort fremskritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 30. januar 2020 #5237 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, -C- skrev: Folkens! Når på døgnet pleier dere å ta EL-test? Har to sykluser fått positiv test mellom kl 11 og 14 mener jeg. Med strimler. CB digital slår som regel ut (fast smiley) en halv dag før strimlene 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5238 Del Skrevet 30. januar 2020 10 minutter siden, Vestalinn skrev: Har to sykluser fått positiv test mellom kl 11 og 14 mener jeg. Med strimler. CB digital slår som regel ut (fast smiley) en halv dag før strimlene 😊 Interessant å vite at de slår ut litt før strimlene! Aldri prøvD strimler jeg, da jeg ikke orker å måtte tolke haha! Samtidig kjipt dyre de fra CB. Håpee bare jeg får utslag denne gangen!!!! @Vestalinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5239 Del Skrevet 30. januar 2020 25 minutter siden, Vestalinn skrev: Slik er jeg også! Klarte å vente heeeelt til 8 dpo med å teste denne syklusen da 😂 Stort fremskritt Ja, det syns jeg faktisk du skal få kudos for! Til 😄 jeg har ikke peil på grafer så jeg vet ikke hvordan de skal se ut🤔 Anonymkode: b240b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5240 Del Skrevet 30. januar 2020 Sånn apropos å være testpsykopat, for noen PP siden gikk samboeren min i postkassa for å hente en pakke han hadde fått fra helt hjem, og der lå jo mine tester også. Han bare hva er dette? En overraskelse? Jeg sa at neida det er bare noe greier, hehe. Var jo tross alt 40 tester. Men han ble så nysgjerrig for vi hadde liksom ingenting upcoming for at det skulle være noe hemmelig, så ejg åpnet den og viste han det. Han sto der og bare 'hva skal du med 40 tester????' jeg sa det vsr kjekt å ha. Han derimot mente at man kan jo bare kjøpe én test når man har missa mensen, og det er vel hele forskjellen på å være mann og kvinne her. Jeg kan ikke bare vente til ikm. Jeg vil ha svar, igår. Anonymkode: b240b...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå