Gå til innhold

Blogg om kjendiser


Gjest Justsaying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes folk burde slutte å være så ekstremt besatte av kjendiser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg synes folk burde slutte å være så ekstremt besatte av kjendiser.

Helt enig, virker som noen gjør hva som helst for å bli en del av rampelyset selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ærlig talt ikke poenget ditt? Den siden ser ut til å være Jodel i bloggform. Takke meg til Adina og Asti sine blogger som faktisk dokumenterer, og ikke legger ut løsrevne påstander som ikke underbygges.

Tenk litt over dette faktum - alle innleggene på den bloggen, ville blitt slettet som spekulasjoner og ryktespredning her på Rampelys. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
5 minutter siden, Eveliina skrev:

Skjønner ærlig talt ikke poenget ditt? Den siden ser ut til å være Jodel i bloggform. Takke meg til Adina og Asti sine blogger som faktisk dokumenterer, og ikke legger ut løsrevne påstander som ikke underbygges.

Tenk litt over dette faktum - alle innleggene på den bloggen, ville blitt slettet som spekulasjoner og ryktespredning her på Rampelys. 

 

Det er jo veldig mye løsrevne påstander her inne, så tanken var å underbygge de i en blogg-dokumentert selvsagt. Hvem skulle slette de innleggene? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en god idé 🙂 sannheten må opp og frem! Og jeg tror en sånn blogg hadde fått åpnet øynene og lukket munnen til mange 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Baresierdet skrev:

Synes det er en god idé 🙂 sannheten må opp og frem! Og jeg tror en sånn blogg hadde fått åpnet øynene og lukket munnen til mange 👏🏼

Akkurat det jeg tenkte😎 Tenk, en anonym plattform hvor man kan være et talerør for det som burde frem i lyset. Har allerede noen oppdrag, det er virkelig blitt et marked for dette🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Eveliina skrev:

Skjønner ærlig talt ikke poenget ditt? Den siden ser ut til å være Jodel i bloggform. Takke meg til Adina og Asti sine blogger som faktisk dokumenterer, og ikke legger ut løsrevne påstander som ikke underbygges.

Tenk litt over dette faktum - alle innleggene på den bloggen, ville blitt slettet som spekulasjoner og ryktespredning her på Rampelys. 

 

Tenker du at bloggen ikke kan diskuteres på kvinneguiden og rampelyset fordi det blir sett på som spekulasjoner og ryktespredning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Baresierdet skrev:

Tenker du at bloggen ikke kan diskuteres på kvinneguiden og rampelyset fordi det blir sett på som spekulasjoner og ryktespredning? 

 

Var ikke det jeg sa - men ja - jeg tviler på at en slik blogg kan brukes som kilde her på Rampelys. Det har skjedd før, at linker til denne typen udokumenterte påstander har blitt rydda som 'ryktespredning via blogg' eller liknende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Baresierdet skrev:

Tenker du at bloggen ikke kan diskuteres på kvinneguiden og rampelyset fordi det blir sett på som spekulasjoner og ryktespredning? 

Det går jo ikke heller, da ville jo flere tråder her blitt slettet også 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Justsaying skrev:

Det er jo veldig mye løsrevne påstander her inne, så tanken var å underbygge de i en blogg-dokumentert selvsagt. Hvem skulle slette de innleggene? 🤔 

 

Udokumenterte påstander er ikke lov her inne. Rapporter det, så vil det bli slettet. Kommentarer i den formen som i bloggen du linker til, ville blitt slettet om det ble postet som kommentarer her på Rampelys.

Bloggen du linker til fremstår som en ren ryktebørs. Det er anonyme, udokumenterte påstander som er postet på den. Om du egentlig mener en diskusjonsblogg som underbygger og dokumenter, virker det merkelig å bruke denne som eksempel - heller enn de aktørene som alt opptrer ryddig. 

En slik blogg, i den formen som eksempelet du linker til - er noe vi virkelig ikke trenger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eveliina skrev:

 

Var ikke det jeg sa - men ja - jeg tviler på at en slik blogg kan brukes som kilde her på Rampelys. Det har skjedd før, at linker til denne typen udokumenterte påstander har blitt rydda som 'ryktespredning via blogg' eller liknende. 

Nei det var et spørsmål fordi jeg ikke helt skjønte hva du mente, så jeg stilte spørsmål om jeg tolket deg riktig. 

Det er ganske mange tråder som inneholder kun spekulasjoner. Men kan være du har rett. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gått om man dokumenterer påstandene i en blogg. Men det vil kanskje bare tiden vise om går eller ikke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justsaying skrev:

Det går jo ikke heller, da ville jo flere tråder her blitt slettet også 🤔

Ja, tror jeg nok 🤷🏼‍♀️ Det finnes en del tråder som kun inneholder spekulasjoner og rykter. «Jeg har hørt av katten til naboen til søstra til kusina til moren at det er sånn» opplegg! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Ja, tror jeg nok 🤷🏼‍♀️ Det finnes en del tråder som kun inneholder spekulasjoner og rykter. «Jeg har hørt av katten til naboen til søstra til kusina til moren at det er sånn» opplegg! 😂

Nettopp🙈 Men jeg tror en slik blogg hadde vært et flott verktøy, vil jo tro at noe dokumentert på en blogg vil kunne linkes til på samme måte som andre lignende blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Nei det var et spørsmål fordi jeg ikke helt skjønte hva du mente, så jeg stilte spørsmål om jeg tolket deg riktig. 

Det er ganske mange tråder som inneholder kun spekulasjoner. Men kan være du har rett. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gått om man dokumenterer påstandene i en blogg. Men det vil kanskje bare tiden vise om går eller ikke 🙂


Ah, beklager :)

Om en dokumenterer påstander er det selvfølgelig en annen sak - da er det tilsvarende det bloggomtoppbloggere, om influencere ol. gjør. 

Men i bloggen det ble linket til, var det så langt jeg kunne se, ikke dokumentert i det hele tatt, derfor svarte jeg utfra det :)  Kun en anonym persons personlige meninger om ulike kjendiser.

Legg også merke til - at i den linka bloggen, så nevnes ingen kjendiser ved navn. Det vil si, nøyaktig samme triks som Anne Brith Davidsen benytter seg av, i bok og tidligere blogg. En sier nok til at de fleste vil skjønne hvem ryktet handler om, men gjør det svært vanskelig for de omtalte å anmelde eller saksøke for ærekrenkelser og injurier.

Det er virkelig ikke alt fra USA vi trenger å importere til Norge.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Justsaying skrev:

Nettopp🙈 Men jeg tror en slik blogg hadde vært et flott verktøy, vil jo tro at noe dokumentert på en blogg vil kunne linkes til på samme måte som andre lignende blogger. 

 

Men da diskuterer du noe helt annet enn hva eksempelet du faktisk la ut består av.

Bloggen du posta inneholder kun udokumenterte påstander og rykter om anonymiserte personer - som alle skjønner hvem er. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Eveliina skrev:


Ah, beklager :)

Om en dokumenterer påstander er det selvfølgelig en annen sak - da er det tilsvarende det bloggomtoppbloggere, om influencere ol. gjør. 

Men i bloggen det ble linket til, var det så langt jeg kunne se, ikke dokumentert i det hele tatt, derfor svarte jeg utfra det :)  Kun en anonym persons personlige meninger om ulike kjendiser.

Legg også merke til - at i den linka bloggen, så nevnes ingen kjendiser ved navn. Det vil si, nøyaktig samme triks som Anne Brith Davidsen benytter seg av, i bok og tidligere blogg. En sier nok til at de fleste vil skjønne hvem ryktet handler om, men gjør det svært vanskelig for de omtalte å anmelde eller saksøke for ærekrenkelser og injurier.

Det er virkelig ikke alt fra USA vi trenger å importere til Norge.

 

Men konkurranse er vel bra? Det finnes jo ganske mange blogger om kosthold eller mote, det inspirerer og fenger forskjellige mennesker, så selv om de driver en tilsvarende blogg (uten at jeg skal gå god for det, for jeg har ikke lest noen av eksemplene du kommer med🙉😂

jeg tror det er riktig og viktig at sannheten kommer frem, så hvis justsaying har funnet en metode for å få frem sannheten så synes jeg det er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
18 minutter siden, Eveliina skrev:

 

Men da diskuterer du noe helt annet enn hva eksempelet du faktisk la ut består av.

Bloggen du posta inneholder kun udokumenterte påstander og rykter om anonymiserte personer - som alle skjønner hvem er. 

Ja den var det eneste eksemplet jeg kunne linke til i genren, men ja den er udokumentert selv om den er ganske troverdig/sannferdig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.4.2019 den 13.47, Justsaying skrev:

Helt enig, virker som noen gjør hva som helst for å bli en del av rampelyset selv. 

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...