Gå til innhold

Tinder match - chattet i månedsvis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Matchet med en fyr på Tinder som bor halvannen time unna. Det er nesten 3 måneder siden. Har chattet og snappet nesten hver dag i strekk siden da. Jeg har foreslått og møtes men det har ikke passet for han og vi ender opp med å si «nytt forsøk neste uke». Men klaffer ikke. 

I utgangspunktet kom vi begge nettopp ut av forhold og usikker hva vi ville med Tinder. Men møtte vi den rette så håper vi på et fast forhold etterhvert. Jeg har gitt litt opp å treffe denne mannen. Og hvis jeg har latt være å sende snap så tar han alltid kontakt igjen. 

Hva er egentlig greia her? Kan han være for sjenert til å treffes? Holde meg på gress til han finner noe bedre eller finner ut at han vil prøve og se om vi passer sammen?

Han oppnår jo verken sex eller nakenbilder. Jeg sa en gang at om han ikke var interessert så kunne vi avslutte kontakten. Men da sa han at vi måtte få til å treffes en annen dag.  Vi snapper hver kveld så og si og ser ut til at han er alene om kveldene.

Jeg bør ikke legge så mye i dette, men veldig spent på hvem personen egentlig er. Ikke møtt noen andre aktuelle til nå så.. 

Anonymkode: 5d6e6...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 3 mnd? Det er jo veldig lang tid når man tenker på at muligheten til at det skal klaffe er veldig liten ved et fysisk treff.

Her ville jeg lagt veldig press på han og sagt at det nesten må bli et treff nå ellers får dere gå hver deres vei. Sleng ut et par datoer og si at baller ligger hos han, men om begge datoene blir avslått så tar du det som at han ikke er interessert.

Sannsynligvis er han sjenert og litt redd for dette, men det blir jo verre jo lengre man venter, så han bør sparkes litt bak. Det er veldig kjedelig for dere begge å bruke opp mer tid på noen som kanskje gir helt feil følelse ved et treff.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ingen råd her, men jeg har litt erfaring. Har chattet med en fyr som bodde to kilometer fra meg der jeg bodde i fjor siden høsten 2017 uten å ha møttes. Ga opp for lenge siden og ser mer på ham som en slags back up jeg kan få oppmerksomhet av når jeg trenger det, siden det tydeligvis aldri passer å møtes. En annen fyr var jeg litt av og på med, første gangen vi møttes bodde han 2,5-3 timer unna meg, men vi møttes etter ca. fire uker med snapping. Uheldigvis studerte han på andre siden av landet, så vi ble litt av og på, og når vi var på igjen var han veldig treg/tvilsom til å møtes igjen så jeg måtte bare avslutte det for å spare meg selv smerten og usikkerheten. 

Så, ja, jeg vet ikke. Nå har jeg riktignok pratet med en fyr i seks/sju uker og jeg tror vi endelig får til å møtes denne uka (etter tre-fire forsøk), og jeg konfronterte ham med at jeg syns han har virket lite interessert i det siste, og da fikk jeg faktisk noe ut av ham. Han hadde riktignok hatt sitt å styre med som jeg ikke visste om, noe jeg syns er en helt grei grunn. 

Dette kan være så mye, men jeg er enig i det visp sier om å legge press på ham. Det er utrolig kjipt å bygge forventninger så lenge for å se dem falle i grus, og hvis det ikke går bra kommer det til å føles verre jo lengre dere drøyer det. Dere må rett og slett rive av plasteret og se om det går eller ikke. 

Anonymkode: 15c0e...b32

AnonymBruker
Skrevet

Han ser vel ikke så bra ut da og han har brukt bilder som ikke forteller hele sannheten. Sikkert redd for å møte deg og bli avvist. Eller han har dame og vil chatte med deg som en form for flukt eller alternativ. 

Anonymkode: fd821...bbc

• Liker 4
Skrevet

Som @visp sier. Foreslå et par datoer. Er det fullstendig umulig for ham å møtes en av disse dagene (uten en god forklaring og forslag om en ny dag), så ville jeg glemt ham 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, visp skrev:

I 3 mnd? Det er jo veldig lang tid når man tenker på at muligheten til at det skal klaffe er veldig liten ved et fysisk treff.

Her ville jeg lagt veldig press på han og sagt at det nesten må bli et treff nå ellers får dere gå hver deres vei. Sleng ut et par datoer og si at baller ligger hos han, men om begge datoene blir avslått så tar du det som at han ikke er interessert.

Sannsynligvis er han sjenert og litt redd for dette, men det blir jo verre jo lengre man venter, så han bør sparkes litt bak. Det er veldig kjedelig for dere begge å bruke opp mer tid på noen som kanskje gir helt feil følelse ved et treff.

Kanskje lenge når de bor såpass nærme. Jeg har snakket med en over Facebook siden desember 2015, altså nesten 3,5 år, og vi har vært kjærester snart i 2 år uten å møte hverandre fordi han bor i Sør-Amerika. Vi planlegger å møtes, men sliter økonomisk/helsemessig noe som gjør det vanskelig foreløpig.

Så jeg synes ikke 3 mnd er lenge i det heletatt. Ville absolutt gitt det mer tid TS

Anonymkode: d8e86...faf

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har en sånn tinder-match på snap og chat på andre året nå, aldri møttes

Anonymkode: 9fa05...148

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde aldri giddet dette så lenge som deg. En halvtime er jo det normale folk bruker til jobben. Det blir for dumt. Dere er jo ikke ti år og brevvenner.

Det noe galt med han og du kaster bort tiden på en illusjon.

Endret av Perle
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

I følge bildene han sender daglig på snap så ser han veldig bra ut. Tror ikke han ser så annerledes ut i virkeligheten. 

Bor halvannen time unna, ikke halvtime.

Men tror jeg blir å foreslå et par datoer og se hva han sier. Skal jeg si med en gang at vi får fortsette på hver vår kant om vi ikke treffes? Eller se først hva han sier om datoene?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

I følge bildene han sender daglig på snap så ser han veldig bra ut. Tror ikke han ser så annerledes ut i virkeligheten. 

Bor halvannen time unna, ikke halvtime.

Men tror jeg blir å foreslå et par datoer og se hva han sier. Skal jeg si med en gang at vi får fortsette på hver vår kant om vi ikke treffes? Eller se først hva han sier om datoene?

Spør først om han vil møte deg fredag eller lørdag (f eks). Om han ikke kan og ikke kommer med et annet forslag, eller har en god begrunnelse for hvorfor det ikke passer, så kan du si at 'det ser ikke ut til at vi finner noen tid som passer, og siden jeg liker å treffe mennesker jeg snakker med så er det kanskje best at vi avslutter nå' eller noe slikt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du mulighet til å lage deg et ærend til hjemstedet hans? En severdighet, vennebesøk, en butikk eller noe sånt? Så sende ham en melding om at du er der den-og-den dagen og gjerne vil treffes over en kopp kaffe? Hvis han da ikke har så mye som en halvtime å avse til å treffe deg, så er han helt klart ikke interessert. 

Anonymkode: c689c...cbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Spør først om han vil møte deg fredag eller lørdag (f eks). Om han ikke kan og ikke kommer med et annet forslag, eller har en god begrunnelse for hvorfor det ikke passer, så kan du si at 'det ser ikke ut til at vi finner noen tid som passer, og siden jeg liker å treffe mennesker jeg snakker med så er det kanskje best at vi avslutter nå' eller noe slikt. 

Takk for tips.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mulighet til å lage deg et ærend til hjemstedet hans? En severdighet, vennebesøk, en butikk eller noe sånt? Så sende ham en melding om at du er der den-og-den dagen og gjerne vil treffes over en kopp kaffe? Hvis han da ikke har så mye som en halvtime å avse til å treffe deg, så er han helt klart ikke interessert. 

Ja, jeg kan dra dit for å dra på en spesiell butikk. Uten at det virker for påfallende (siden den butikken ikke fins her jeg bor). Men den stenger så tidlig så spørs om jeg rekker det etter min jobb. Skal sjekke åpningstider. 

Kanskje alternativ 1 fungerer best sånn sett. Ikke jeg drar dit og sier jeg måtte ha noe på butikken også finner han ut den stengte for noen timer siden. 

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke åpen på lørdager da? Jeg tror jeg ville gjort noe sånt, dumt å tape en god match fordi han ikke får ut finger'n.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hvor mange av dere jenter som chatter lenge med mannen, skriver og chatter med min utro kjæreste... Han er på tinder for bekreftelse og evt utroskap.

Anonymkode: e0693...f28

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Matchet med en fyr på Tinder som bor halvannen time unna. Det er nesten 3 måneder siden. Har chattet og snappet nesten hver dag i strekk siden da. Jeg har foreslått og møtes men det har ikke passet for han og vi ender opp med å si «nytt forsøk neste uke». Men klaffer ikke. 

I utgangspunktet kom vi begge nettopp ut av forhold og usikker hva vi ville med Tinder. Men møtte vi den rette så håper vi på et fast forhold etterhvert. Jeg har gitt litt opp å treffe denne mannen. Og hvis jeg har latt være å sende snap så tar han alltid kontakt igjen. 

Hva er egentlig greia her? Kan han være for sjenert til å treffes? Holde meg på gress til han finner noe bedre eller finner ut at han vil prøve og se om vi passer sammen?

Han oppnår jo verken sex eller nakenbilder. Jeg sa en gang at om han ikke var interessert så kunne vi avslutte kontakten. Men da sa han at vi måtte få til å treffes en annen dag.  Vi snapper hver kveld så og si og ser ut til at han er alene om kveldene.

Jeg bør ikke legge så mye i dette, men veldig spent på hvem personen egentlig er. Ikke møtt noen andre aktuelle til nå så.. 

Du må nok bare innse at denne mannen er i ett forhold og har Tinder som tidsfordriv eller spenning i hverdagen. Ser ingen annen forklaring siden han kun bor 1,5 timer unna og det er gått 3 mnd uten muligheter.

Men du kan jo legge press på at og si at hvis dere ikke treffes ila den nesten uken eller to så kutter du han ut, så ser du hva du får til reaksjon osv.. 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om at han holder deg varm, som en potensiell back up. 
Enten det eller så er han feig som faen, eller kanskje nervene hans utsetter møtet? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvor mange av dere jenter som chatter lenge med mannen, skriver og chatter med min utro kjæreste... Han er på tinder for bekreftelse og evt utroskap.

Anonymkode: e0693...f28

Det er sikkert noen av de og ja (opplevde det selv og). Nå vet jeg 100% sikkert at han jeg chatter med i evigheter ikke har kjæreste, han har aldri hatt det.

Anonymkode: 9fa05...148

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje lenge når de bor såpass nærme. Jeg har snakket med en over Facebook siden desember 2015, altså nesten 3,5 år, og vi har vært kjærester snart i 2 år uten å møte hverandre fordi han bor i Sør-Amerika. Vi planlegger å møtes, men sliter økonomisk/helsemessig noe som gjør det vanskelig foreløpig.

Så jeg synes ikke 3 mnd er lenge i det heletatt. Ville absolutt gitt det mer tid TS

Ja, men dere er kjærester. Ts og denne fyren aner jo ikke om de liker hverandre engang. Ikke vits å sitte og tegne seg et bilde i hodet når det mest sannsynligvis ikke stemmer. Man bør jo møtes raskt og gå videre om det ikke klaffer da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er lett underholdning til det dukker opp noe bedre ☺️👍🏼

Anonymkode: 06e14...d64

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er kjemi IRL? Hvordan er det å ha vært sammen med noen i 2 år som du aldri har verken klemt eller kysset? Hva gjør det til et forhold?

Anonymkode: e08f9...936

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...