Gå til innhold

Svimmel og vondt i hode

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siste dagene har både svimmelhet, trøtthet og vondt i hodet kommet og gått både dag, kveld og natt, jeg er ikke syk eller noe å har tatt Paracet, men ser ikke ut til å ha så mye virkning. Jeg er vegetarianer så har lurt på om det ermulig at jeg mangler noen form for vitaminer eller lignende, jeg tar jo ingen tilskudd heller og spiser ikke fisk. Noen som vet noe om dette?eller Kan det være en virkning av depresjonen og alt stresset med alt som skjer siste tiden? Noen som har erfaringer?

Anonymkode: 06706...ecb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en time hos fastlegen din du! 

Anonymkode: 4f2f5...f9b

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk vitaminer etc hos lege, eller så kan alt dette også komme av stress og muskelspenninger. Er sykemeldt pga stress selv og har hatt mye hodepine og svimmelhet, er under utredning men syntes det har hjulpet med muskelterapaut og kiropraktor. Har også vært hos manuell terapeut tidligere med hell. Men dra først til legen, så kan du prøve litt andre ting. Om du har mye stress i livet ditt anbefaler jeg deg å forsøke å roe ned på det du kan og teste ut mindfullness øvelser, en øvelse for å være mer til stede her og nå og koble ut bekymringstanker og få kroppen til å slappe av. Det bruker jeg mye tid på nå og det hjelper meg heldig mot tankekjør. Lykke til😊

Anonymkode: c3346...312

Skrevet

Ta en time hos fastlegen og få en sjekk. Kan være alt fra stiv nakke til vitaminmangel eller pollenallergi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...