Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt gravid etter en one night stand som jeg har hstt noe kontakt med i ettertid (ikke møtt). Tok angrepille rett etterpå men hjalp desverre ikke. Blir nok abort, men burde jeg si fra om det? Eller er det bare mer stress. Tenkte det kanskje er greit å være OVS på hva som faktisk kan skje når man lever i nuet og kjører på. Jeg er 31 år og han 40. 

Anonymkode: 6fd89...a67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har kontakt, så ville jeg sagt det rett ut. At jeg ble gravid selv om jeg tok angrepille, og at jeg nå kommer til å ta abort. Verre er det ikke.

Anonymkode: 190cf...a27

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Syns han bør få vite det, så kanskje han tenker seg litt mer om neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte ingen prevensjon ELLER? ville holdt kjeft. 

Anonymkode: 924ae...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke slik at jeg har løyet om noe. Er det ikke begges ansvar? Jeg gikk hvertfall rett til apoteket og brukte 314 kr på nødprevensjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan bli mer stress for deg. Menn blir jo stort sett helt hysterisk over sånne ting og mener kvinner har blitt gravid med vilje og lyger om både prevensjon, angrepiller og graviditeter. 

Jeg ble gravid med én jeg datet over en periode. Jeg mistet så sånn sett var ikke det noe jeg måtte ta stilling til, men jeg måtte gjennom en medisinsk abort i tillegg fordi jeg hadde MA. Jeg fortalte om det når jeg gikk gjennom den medisinske aborten, fordi jeg følte meg skikkelig alene og hadde vondt. Trengte vel omsorg rett og slett. Jeg ble møtt med en kald skulder og ble beskyldt for å ha løyet om at jeg hadde vært gravid og var syk i hodet som sa sånt. Det fins sikkert menn som er mindre skrudd i hodet, men tror det kan være like greit å bruke venninner som faktisk bryr seg for støtte i sånne situasjoner. Jeg fikk det bare verre av å si noe i alle fall.

Anonymkode: 80f50...948

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde få vite det sånn at han er mer forsiktig i fremtiden. Ta med en venninne på klinikken. Dumt at dette skjedde med deg!

Anonymkode: 4c55e...faf

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det kan bli mer stress for deg. Menn blir jo stort sett helt hysterisk over sånne ting og mener kvinner har blitt gravid med vilje og lyger om både prevensjon, angrepiller og graviditeter. 

Jeg ble gravid med én jeg datet over en periode. Jeg mistet så sånn sett var ikke det noe jeg måtte ta stilling til, men jeg måtte gjennom en medisinsk abort i tillegg fordi jeg hadde MA. Jeg fortalte om det når jeg gikk gjennom den medisinske aborten, fordi jeg følte meg skikkelig alene og hadde vondt. Trengte vel omsorg rett og slett. Jeg ble møtt med en kald skulder og ble beskyldt for å ha løyet om at jeg hadde vært gravid og var syk i hodet som sa sånt. Det fins sikkert menn som er mindre skrudd i hodet, men tror det kan være like greit å bruke venninner som faktisk bryr seg for støtte i sånne situasjoner. Jeg fikk det bare verre av å si noe i alle fall.

Anonymkode: 80f50...948

Kjipt når drt var i tillegg en du hadde datet en stund:/  hva mener du med MA? 

jeg føler jo meg rimelig dum selv, men han er jo også en voksen mann som ikke tenker som om. Hvorfor skulle man lyve om slikt får sende bilde av graviditetstest og bankutskrift fra den aktuelle datoen da 😅 

han virker jo som en skikkelig fyr, men er egentlig ikke ute etter trøst fra han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...