Gå til innhold

Kjæreste og bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag nå på onsdag, og kjæresten hadde tidligere nevnt at hun hadde kjøpt kake og at hun skulle komme innom o.l.  Nå i dag forteller hun at hun hadde avtalt så mye til min bursdag, og at hun hadde lyst til å være der når klokken slo 00.00. Håper jeg får en fin bursdag uten henne og at hun ikke kom til å snakke med meg?

Jeg har ikke gjort hun en damn shit, i fjor på bursdagen min var hun heller ikke spesielt hyggelig mot meg.. hun var utrolig care og jaa ikke noe hyggelig. Da hun hadde bursdag i fjor høst prøvde jeg alt for å få hun til å ha en super dag, jeg visste hun hadde en dårlig periode så jeg var usikker på om hun kom til å møte meg, så jeg bestilte blomster til henne med sjokolade o.l. Og hadde spurt hun utallige ganger om hun ville bli med meg ut å spise for å feire henne. Det skjedde aldri, hun nektet så å si å møte meg, men syntes det var koselig med blomster osv.. Noen få dager senere mente hun at jeg ikke hadde gjort nok? klagde på at jeg ikke hadde lagd surprise party til henne og fortalte om alle andre hun kjente som hadde fått akkurat det. Jeg syntes det hadde vært koselig med noe intimt med bare oss to men da tok jeg rimelig feil.. Følte meg som en totalt drittsekk, og jeg følte at jeg ikke hadde gjort nok, ennå jeg hadde prøvd. 😕

 syntes hele situasjonen er helt sykt kjip? Hvis jeg hadde vært hun hadde jeg sagt at jeg skulle kose meg og lignende, så får jeg en slik melding?

Anonymkode: b81c2...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var ikke bra (fra hennes side). Hvis jeg var deg, ville jeg ha spurt henne om hun synes bursdager er vanskelig. Det virker som at hun har opplevd noe fælt i forbindelse med bursdag, enten hennes eller andres (eventuelt andre opplevelser). Det er lov å ha forståelse for at hun synes det er vanskelig, men det er ikke greit å oppføre seg slik allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme som @Brimi. Virker som hun har et vanskelig forhold til bursdager. Du sier hun «hadde en vanskelig periode»  hvis man sliter psykisk - gjerne i retning bipolar, så kan man jo ha noen ekstreme svingninger humørmessig. Blir bare spekulasjoner. Ville tatt alt med en klype salt. Du vet at du har forsøkt og jeg tror innerst inne at hun også vet du forsøkte. Can’t win them all.

 

i forhold til din bursdag så får være klar i kommunikasjon og si du ønsker å tilbringe dagen med henne og hadde satt pris på om hun kunne prioritert deg. 

funker ikke det så kan du vurdere selv om du virkelig syns denne damen er verdt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres sær ut, sikker på at det er verdt å være sammen med noen som bruker mye tid på å skape såre følelser hos deg og som får deg til å tvile på deg selv? Er ikke sånn det skal være

Anonymkode: 0f0e6...258

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å snakke med henne om det?

Anonymkode: a2d65...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en skikkelig drittkjerring spør du meg. Leste et sted at psykopater ofte bruker bursdager til å skape dårlig samvittighet hos partneren. Så kanskje hun er det? Er hun manipulerende? Synes du fortjener bedre enn det der. Prøv å kos deg masse på bursdagen din. Finn på noe sammen med familie/venner og kos deg! Hvis hun laget dårlig stemning Pga det, så er hun ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 5f998...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere? Høres veldig barnslig ut fra hennes side

Anonymkode: 4bea9...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! 

Det første jeg tenkte er at hun skal arrangere surpriseparty for deg. Vil ikke gi deg falske forhåpninger da, men det var det første som slo meg.

Jeg lurer også på hvor gamle dere er? 

Dette var merkelig oppførsel, og hvis hun ikke planlegger en overraskelse for deg ville jeg tatt en prat med henne om dette. Si at du ble skuffet over at hun plutselig sa alt dette etter å ha signalisert at hun ville tilbringe litt av dagen sammen med deg. Spør om hun kan fortelle hvorfor det ble sånn. Det høres litt ut som du har vansker med å få til kommunikasjon med henne fordi hun er litt frem og tilbake? 

Anonymkode: 9b778...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...