AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Babyen er 4 mnd har noen spesielt tørre partier i huden, helsesøster anbefalte å smøre olje/krem har nå prøvd vanlig Natusan og dyre cocoso(fra babyshop, mulig jeg skriver feil) tips? Anonymkode: 8644e...ece
Piffi Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Anbefaler canoderm fra apoteket. Den funker på min tørrhuda lilling.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 18 minutter siden, Piffi skrev: Anbefaler canoderm fra apoteket. Den funker på min tørrhuda lilling. Takk, får prøve det, visst ikke får jeg sikkert spørre legen Anonymkode: 8644e...ece
Piffi Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Jeg spurte helsesøster og fikk anbefalt denne, så tror det er et trygt sted å starte i alle fall. Håper det blir bedre 😘
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Anbefaler A-Derma exomega control cream. Den er fantastisk! Canoderm funket dårlig her, så jeg sverger til A-derma. Anonymkode: f72f4...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Vi er veldig fornøyd med a-derma og avene🙌 Anonymkode: 4420c...691
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Prøv Canoderm og A-derma exomega ball (ikke cream). Om ingen av dem fungerer, gå til lege og spør om barnet har atopisk eksem. Min lille pode hadde tørre flekker som ingenting hjalp mot, og det viste seg (etter noen besøk hos lege og henvisning til barnelege) at hun hadde atopisk eksem. Nå smøres hele ungen med Canoderm fra topp til tå morgen og kveld for å forebygge eksemutbrudd, og vi bruker Locoid kortisonkrem på eksemutbrudd. Anonymkode: 143ed...907
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv Canoderm og A-derma exomega balm (ikke cream eller lotion). Om ingen av dem fungerer, gå til lege og spør om barnet har atopisk eksem. Min lille pode hadde tørre flekker som ingenting hjalp mot, og det viste seg (etter noen besøk hos lege og henvisning til barnelege) at hun hadde atopisk eksem. Nå smøres hele ungen med Canoderm fra topp til tå morgen og kveld for å forebygge eksemutbrudd, og vi bruker Locoid kortisonkrem på eksemutbrudd. Anonymkode: 143ed...907 Skrivefeil. Anonymkode: 143ed...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå