Gå til innhold

Måtte rive av plasteret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet ei dame en god stund. Vi har utrolig mye felles og kan sitte og snakke i timesvis. Gjerne til 5-6 om morgenen. Problemet var at hun fikk aldri de «rette» følelsene for meg. Jeg blei bare som en venn. Men jeg fikk følelser for henne. Så hun fortalte meg at hun veldig gjerne vil fortsette kontakten, men bare som venner.

Og jeg har vært i en lignende situasjon før, og da sa jeg ja til at vi kunne fortsette som venner. Men det endte opp med at jeg ikke klarte å treffe andre damer, fordi jeg bare fortsatte å være betatt av hun jeg var i ett vennskaplig forhold til. Så klok av skade sa jeg at det blir umulig for meg. Og jeg fortalte at da må jeg bare rive av plasteret, og kutte all kontakt. Inkludert facebookvennskap.

Hele denne dialogen blei utrolig teit fordi den foregikk på meldinger over flere dager.  Jeg var utrolig lei meg da jeg sa jeg måtte kutte kontakten helt, men jeg vet at det er det riktige.

Men hun tok det ikke så pent. Jeg vet ikke om hun helt forsto meg. Utrolig teit måte å ende det på. 

 

Veit ikke helt hvor jeg vil med dette. Noen som har noen råd? Kan jeg sende henne en venneforespørsel når jeg har «kommet over henne», eller blir det bare barnslig?

Anonymkode: f692e...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...