AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Hva skjedde? Ble dere sammen? Ble det brudd og drit kleint? Ble det helt greit ved brudd? Reagerte noen på arbeidsplassen på dere? Hvor gamle var dere? Anonymkode: 1fdc4...7c4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Nei, men kollega prøvde seg på meg. Jeg var 24/25, han 50+ noe. Nei, vi ble ikke sammen. Strevde med å få han til å slutte å plage meg. kleint ble det ja, men som sagt ble vi ikke sammen. Han begynte å valse rundt der jeg bodde, og ringe og tekste noe voldsomt. Ja, det var flere som reagerte på at han plaget meg. Sjefen gadd ikke blande seg. Anonymkode: 9fa1a...a7d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men kollega prøvde seg på meg. Jeg var 24/25, han 50+ noe. Nei, vi ble ikke sammen. Strevde med å få han til å slutte å plage meg. kleint ble det ja, men som sagt ble vi ikke sammen. Han begynte å valse rundt der jeg bodde, og ringe og tekste noe voldsomt. Ja, det var flere som reagerte på at han plaget meg. Sjefen gadd ikke blande seg. Anonymkode: 9fa1a...a7d Det har jo ikke noe med mitt spørsmål å gjøre. Dessuten er jeg kvinne som spør 😊 Anonymkode: 1fdc4...7c4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Ok. Beklager at svarene mine ikke var gode nok. Sikkert andre som kan svare da. Anonymkode: 9fa1a...a7d 1
asterix Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Jeg var 42 og han 25 da vi begynte å tilbringe tid sammen. Vi har nå vært sammen i 7 år og har vært samboere i over 6 år. Ganske stor arbeidsplass da, så vi har ikke noe direkte med hverandre å gjøre på jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Jeg har datet en kollega. Ble to dater. Drit kleint etterpå. Ikke å anbefale om du jobber på en seriøs arbeidsplass. Anonymkode: ab53c...b9d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Hvis du satser på en fremtid i bedriften du jobber i ... Ville jeg ikke risikert det. Det finnes dessuten mange andre arenaer du kan finne noen på. Hvorfor sette den viktigste arenaen i spill og gamble? Sannsynligheten er høy for at du finner en like bra hvis du fant noen du liker bare i den ene bedriften. Det finnes tusenvis av arbeidsplasser. Det er derfor ikke noe spesielt at du liker akkurat den personen, i en annen jobbe ville du nok likt noen andre. Anonymkode: 403a4...f80 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 Ikke bare var han en kollega, men faren hans var også mellomleder i bedriften, og en av mine sjefer. Vi fortalte ingen at vi datet før vi var sikre på at vi ville ha hverandre. Etter over ti år sammen har vi barn og hus sammen. Jobber imidlertid ikke sammen lenger etter at jeg fikk et bedre tilbud. Anonymkode: 604f7...ee8 3
godfisk Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 På 8.4.2019 den 20.32, AnonymBruker skrev: Hvis du satser på en fremtid i bedriften du jobber i ... Ville jeg ikke risikert det. Det finnes dessuten mange andre arenaer du kan finne noen på. Hvorfor sette den viktigste arenaen i spill og gamble? Sannsynligheten er høy for at du finner en like bra hvis du fant noen du liker bare i den ene bedriften. Det finnes tusenvis av arbeidsplasser. Det er derfor ikke noe spesielt at du liker akkurat den personen, i en annen jobbe ville du nok likt noen andre. Anonymkode: 403a4...f80 Så du tenker egentlig at en god jobb er vanskeligere å finne enn en god partner? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 jepp datet en kollega og ble skikkelig kleint når det skar seg etter noen mnd. Andre kollegaer merket den dårlige stemninga og det var ubehaglieg! Gikk en stund før vi kunne være gode venner igjen for å si det sånn... Anbefales ikke! Anonymkode: 8eb6f...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #11 Skrevet 11. april 2019 Ja, jeg har det med å møte folk på jobb.... Jobbet i en mindre bedrift og falt for en kollega da jeg var 30 som jeg giftet meg og fikk barn med. Da vi ble sammen sluttet jeg og begynte i en annen jobb pga for små forhold. En stund etter at vi ble skilt ble jeg forelsket i en kollega der jeg jobbet men det utviklet seg ikke pga at han var opptatt på annet hold. Det var ikke kleint i ettertid men litt vanskelig for meg pga at jeg fortsatt hadde følelser for han. Etter det jeg vet visste ingen om mine følelser for han. Han visste det og var selv interessert men ikke fri til å gjøre noe med det. Nå er jeg i en ny jobb hvor jeg har en flørt på gang med en kollega. Veldig spennende dager på jobb. Vi er begge single så vi får se hva som skjer. I utgangspunktet ønsker jeg ikke å finne noen på jobb pga at det kan bli komplisert å jobbe sammen men ikke alltid man kan styre dette... 😉 Anonymkode: eeb5f...649
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #12 Skrevet 11. april 2019 På 8.4.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? - Vi hadde et øye for hverandre og endte opp med å dra på date Ble dere sammen? - Ja Ble det brudd og drit kleint? - Nei, vi er fremdeles sammen 7 år senere. Vi har begge byttet arbeidsplass og jobber ikke sammen lenger. Ble det helt greit ved brudd? Reagerte noen på arbeidsplassen på dere? - Alle skjønte det før vi offentliggjorde det. Men fikk bare hyggelige tilbakemeldinger på det. Det er viktig å skille jobb og privatliv når man både bor og jobber sammen, og det var vi ganske flinke til. Hvor gamle var dere? - Jeg var 19 og han var 24. Anonymkode: 1fdc4...7c4 Anonymkode: 4356e...249
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #13 Skrevet 11. april 2019 Jeg har datet kollega. Vi ble sammen, så samboere. Deretter begynte han å holde på med en annen kollega av oss, ei jeg også så på som venninne. Det ble rabalder, og hun måtte bytte arbeidsplass til annet distrikt. Vi er fortsatt sammen idag. Anonymkode: 80146...fff
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #14 Skrevet 12. april 2019 På 8.4.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Ble dere sammen? Ble det brudd og drit kleint? Ble det helt greit ved brudd? Reagerte noen på arbeidsplassen på dere? Hvor gamle var dere? Anonymkode: 1fdc4...7c4 Vi bare falt for hverandre og er nå sammen. Fungerer fint å jobbe sammen, men vi får ikke jobbe mer sammen på natt nå pga reglement. Fått tilpasset turnus De på arbeidsplassen ble sjokkerte, men de aller fleste har gratulert oss og synst det er hyggelig. Jeg er 26 og han er 42. Anonymkode: 6ec56...263
Gjest Alterego666 Skrevet 12. april 2019 #15 Skrevet 12. april 2019 For meg har dating med kolleger alltid vært en no-go-zone. Jeg skiter ikke i lønningsposen. Dette har fungert bra for meg, men hadde jeg plutselig møtt Den Store Kjærligheten på jobb, ville nok prinsippet stått for fall.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #16 Skrevet 12. april 2019 Jeg traff min ex på jobben. Vi jobbet ikke i samme avdeling. Vi ble etterhvert samboere, men gikk hver for oss etter ca 8 år. Vi fikk bare positive tilbakemeldinger fra kollegaer. Dette er mange år siden, vi var da i 20-årene begge to. Vi er fortsatt venner, og ingen av oss jobber på den arbeidsplassen lengre. Anonymkode: 77701...f8e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #17 Skrevet 12. april 2019 Har et par kolleger som dater. Det er et sirkus uten like, og jeg er skrent fra å date kolleger på livstid! Anonymkode: 8458d...d78
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #18 Skrevet 12. april 2019 Hva skjedde? Førting over lang tid, mye seksuell spenning, lå sammen etter en fredagspils, datet og fant på mye rart på jobb og utenom jobb i en periode etter det. Ble dere sammen? Selv om det ble litt mer enn bare sex skjønte jeg tidlig at det ikke ble noe forhold. Så nei. Ble det brudd og drit kleint? Fortsatte å ligge, men mindre og mindre og mindre. Men hele tiden gode venner som lo masse sammen og hadde det fint på jobb. Ble det helt greit ved brudd? Ja. Reagerte noen på arbeidsplassen på dere? Ja, fikk beskjed av sjefen om å være mer bevisst på hvordan vi fremstod. Dreit litt i det da jobben var meningsløs og jeg uansett skulle videre. Hvor gamle var dere? Begge 24-25. Anonymkode: 9fd94...bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå