Gå til innhold

har du erfart å være klemt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har du erfart å være klemt? ingen familiemedlemmer å ringe, ingen venner som har tid, bare du og dine tanker, og ikke bare det også en jobb som ikke tilfredsstiller deg noe. Har du solskinnshistorie der du tok grep, slik at situasjonen endret seg fra minus til pluss, og et valg som bidro at du kom i planen i ditt liv uten at det som var har fått følge etter deg.

Jeg er i den situasjonen jeg beskriver, og klar til å handle nå.

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være klemt? Tror ikke jeg helt forstår.

Anonymkode: 423b1...f25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være klemt? Tror ikke jeg helt forstår.

Anonymkode: 423b1...f25

Det forsto ikke jeg noe av heller. 

Anonymkode: 5d6ce...893

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ts mener glemt. I såfall høres det kjent ut. Tok kontakt med ei tidligere veninne og vi skulle prøve å møtes. Tok vel 2 år før vi faktisk fikk det til. Ikke dropp kontakten helt. Alle har hektiske perioder nå og da.

Anonymkode: 037da...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klemt er det riktige ordet.

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

klemt er det riktige ordet.

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Javel, men siden ingen skjønner hva du mener, så kanskje du skal omformulere? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, ble klemt senest i helga :hug:

Anonymkode: 835d6...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr ‘å være klemt’??

Anonymkode: 1dd4f...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tolket ordet klemt i en sosial sammenheng som å være presset fra alle kanter. Hvis både jobben, familie og venner  forlanger mye uten å ta hensyn til hva man faktisk klarer og har kapasitet til, kan man være i en presset eller klemt situasjon. 

Er det dette du mener TS? Jeg skjønner heller ikke helt hva du mener. Fikk inntrykk av at du mente det stikk motsatte av min tolkning, at man er klemt hvis man står helt alene uten noen rundt seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det jeg mener perelandra. Men så vil jeg jo si dem som ikke har referanse til å svare den opprettet til forumtråden heller ikke trenger å svare på det. Forumtråden er for dem som har erfart samme situasjon og som har ordforråd til å forstå det jeg skriver, og som ønsker å respondere på det. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er det jeg mener perelandra. Men så vil jeg jo si dem som ikke har referanse til å svare den opprettet til forumtråden heller ikke trenger å svare på det. Forumtråden er for dem som har erfart samme situasjon og som har ordforråd til å forstå det jeg skriver, og som ønsker å respondere på det. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Da får du bruke ord som faktisk blir brukt i dagligtale. 

Anonymkode: 9ecac...3f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er det jeg mener perelandra. Men så vil jeg jo si dem som ikke har referanse til å svare den opprettet til forumtråden heller ikke trenger å svare på det. Forumtråden er for dem som har erfart samme situasjon og som har ordforråd til å forstå det jeg skriver, og som ønsker å respondere på det. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Det er jo du som ikke bruker språket riktig. Du kan ikke klage på andres ordforråd når du bruker et ord feil. 

Anonymkode: 7e921...304

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er det jeg mener perelandra. Men så vil jeg jo si dem som ikke har referanse til å svare den opprettet til forumtråden heller ikke trenger å svare på det. Forumtråden er for dem som har erfart samme situasjon og som har ordforråd til å forstå det jeg skriver, og som ønsker å respondere på det. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Ingen gidder hjelpe eller ha kontakt med sånne mennesket som deg som tror de er bedre enn andre. Språket er stort. Ikke alle bruker ordet bruker.  Så Ikke får frem og heller forklar. Vil du gjøre noe så begynn med deg selv.  

Anonymkode: d6842...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen gidder hjelpe eller ha kontakt med sånne mennesket som deg som tror de er bedre enn andre. Språket er stort. Ikke alle bruker ordet bruker.  Så Ikke får frem og heller forklar. Vil du gjøre noe så begynn med deg selv.  

Anonymkode: d6842...0ab

*ikke alle bruker de ord du bruker

**Så ikke klag på folk og heller forklar hva du mener

Anonymkode: d6842...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men så vil jeg jo si dem som ikke har referanse til å svare den opprettet til forumtråden heller ikke trenger å svare på det. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

Skjønner ikke helt hva det hjelper om jeg har erfart klingende lyd. https://ordbok.uib.no/KLEMT

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var ikke forumtråden tilrettelagt kg avhengige som ikke har noe liv på utsiden. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

nå var ikke forumtråden tilrettelagt kg avhengige som ikke har noe liv på utsiden. 

Anonymkode: 9a0ef...3b1

:klo:

Anonymkode: 423b1...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jge har ingen problem med å skjønne hva ts mener,

og ja jeg opplever det samme, det jeg prøver er å trene,være sosial, dagene går opp og ned, noen er bra og noen er ikke bra.

Anonymkode: 30cf3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler deg å skrive på at annet forum, for nei det er ikke du som bruker språket feil, det er bare folk som ikke tenker lengre enn nesa, og ikke leser HELE hi for å få sammenhengen, dessverre kan du glemme denne tråden, helt ærlig anbefaler jeg deg ikke å skrive slike tråder her, hva med klikk eller sidemedord? Der for du mer forståelse, og mindre henge seg opp i et ord mennesker.

Anonymkode: 30cf3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...