AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Møtte en fyr gjennom Tinder helgen som var. Kjemien var helt ok, vi lo mye selv om det var noen kleine øyeblikker. Det virket som om han likte meg ganske mye. Spanderte alle drinkene selv om jeg insisterte, tok initiativ til å holde hender og kommenterte flere ganger hvor pen jeg var. Vi var med hverandre i 4 timer, og han kysset meg når vi tok farvel. Rett etter fikk jeg en «takk for en herlig date» melding hvor han da spurte om vi skulle møtes dagen etter. Hadde tidligere sagt til han at jeg ikke hadde planer, men en venninne ringte rett etter daten og vi ble enige om å finne på noe. Da svarte jeg at det hadde vært hyggelig, men jeg kunne ikke. Han svarte ikke på meldingen og ble omtrent helt stille etter det.. Før vi møttes svarte han alltid på mine snaps og kommenterte alltid det jeg la ut. Siden søndag har det vært helt stille. Det var jeg som snappet sist. Mistet han interessen kun fordi jeg ikke kunne møtes to dager på rad? Kunne sikkert ha foreslått en annen dag men problemet er at jeg jobber veldig mye og vet rett og slett ikke når jeg får tid.. Hvordan skal jeg oppføre meg nå som han har trukket seg unna? Anonymkode: 71157...238
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Spør han, ikke oss. Anonymkode: 207be...a64
Namine Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 (endret) Problemet er nok ikke at han ble sint fordi du ikke kunne dagen etter, problemet er nok at han foreslo en dag, og du svarte bare nei, uten å følge opp noe mer på det. Jeg hadde tatt det som at du var uinteressert. Spesielt mtp at du tidligere hadde sagt at du var ledig den dagen, og nå kunne du plutselig ikke. Her hadde jeg foreslått en ny dag, om jeg var deg. Eller forklart deg. At du syns det var veldig hyggelig å møte han, og gjerne treffes igjen en dag du har mulighet, men at denne uken er full av jobb. Og at venninnen din ville finne på noe dagen etter daten, og at du derfor ikke kunne den dagen. Han er ikke en tankeleser, så det å bare svare nei, kan ikke, uten å foreslå en ny dag, det hadde jeg tatt som at du ikke var interessert. Endret 8. april 2019 av Namine 13
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 46 minutter siden, Namine skrev: Problemet er nok ikke at han ble sint fordi du ikke kunne dagen etter, problemet er nok at han foreslo en dag, og du svarte bare nei, uten å følge opp noe mer på det. Jeg hadde tatt det som at du var uinteressert. Spesielt mtp at du tidligere hadde sagt at du var ledig den dagen, og nå kunne du plutselig ikke. Her hadde jeg foreslått en ny dag, om jeg var deg. Eller forklart deg. At du syns det var veldig hyggelig å møte han, og gjerne treffes igjen en dag du har mulighet, men at denne uken er full av jobb. Og at venninnen din ville finne på noe dagen etter daten, og at du derfor ikke kunne den dagen. Han er ikke en tankeleser, så det å bare svare nei, kan ikke, uten å foreslå en ny dag, det hadde jeg tatt som at du ikke var interessert. Ja, den ser jeg. Men skulle det sååå lite til for å miste interessen? Da kan ikke den har vært veldig stor da? Jeg har ikke akkurat ignorert ham etter "avslaget" men tvert imot. Synes det blir så rart at jeg nå må avklare/forklare meg selv.. Tar det nesten som et dårlig tegn at interessen hans forsvinner så fort.. TS Anonymkode: ff799...aa7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, den ser jeg. Men skulle det sååå lite til for å miste interessen? Da kan ikke den har vært veldig stor da? Jeg har ikke akkurat ignorert ham etter "avslaget" men tvert imot. Synes det blir så rart at jeg nå må avklare/forklare meg selv.. Tar det nesten som et dårlig tegn at interessen hans forsvinner så fort.. TS Anonymkode: ff799...aa7 Hvis en fyr hadde sagt til meg at han ikke hadde planer, jeg hadde følt daten var kjempebra og sendt melding til han om ny date, også var han "plutselig" opptatt allikevel. Da hadde jeg tenkt at det var en måte å avvise på. Anonymkode: 16389...9cc 8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, den ser jeg. Men skulle det sååå lite til for å miste interessen? Da kan ikke den har vært veldig stor da? Jeg har ikke akkurat ignorert ham etter "avslaget" men tvert imot. Synes det blir så rart at jeg nå må avklare/forklare meg selv.. Tar det nesten som et dårlig tegn at interessen hans forsvinner så fort.. TS Anonymkode: ff799...aa7 Men du oppførte deg som om du avviste han Anonymkode: c6210...9d8 2
SM30 Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Dette hadde jeg tatt som en høflig avvisning og... ...moving on 3
Namine Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, den ser jeg. Men skulle det sååå lite til for å miste interessen? Da kan ikke den har vært veldig stor da? Jeg har ikke akkurat ignorert ham etter "avslaget" men tvert imot. Synes det blir så rart at jeg nå må avklare/forklare meg selv.. Tar det nesten som et dårlig tegn at interessen hans forsvinner så fort.. TS Anonymkode: ff799...aa7 Jeg tror ikke han har mistet interessen, jeg tror han har "tatt et hint". Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tenker at han skulle prøve å avtale en ny date, hvis han ikke var interessert? Han følte daten var kjempebra. Dagen etter daten spør han om å finne på noe (han vet du jo du er ledig, for det har du jo sagt, sant?), så kan du plutselig ikke allikvel, uten noe videre forklaring en "nei, kan ikke". Da hadde jeg også tenkt at jeg har misforstått kjemien, og at du ikke er interessert allikvel. Jeg syns du overtenker og overkompliserer det hele, og hvis du skal være såpass streng og lite villig til å se det fra andre siden, tror jeg det kan bli vrient å finne en normal, oppegående, interessert kar å danne en relasjon med. Det er ikke uvanlig at enkelte fortsetter å svare på tross av at de egentlig ikke er interesserte, men bare "aldri kan treffes", rett og slett fordi de ikke tør å si i fra at de ikke er interesserte. Så det at du har fortsatt å svare han (eller, ikke avvise om han tar kontakt), kan jeg godt forstå fremdeles gjør at han trekker seg unna, når du tross alt avviste et nytt treff, uten forklare litt rundt det/avtale ny dag (mtp at du hadde sagt du var ledig den dagen). Han kan ikke vite av seg selv at du ikke er en sånn som avviser treff, men fortsetter å svare, fordi du ikke tør å avvise blankt. Endret 8. april 2019 av Namine 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 Sendte han en melding jeg, og nå skal vi møtes på søndag. Men så klarte jeg å si ja til å se film, har hele veien trodd at han mente kino😅 Han ville heller at vi skulle ha hjemmedate.. Synes kanskje det var litt tidlig, så jeg foreslo at vi heller kunne møtes ute. Spise middag f eks. Ta det litt sakte. Håper ikke han tar det feil igjen🙄 TS Anonymkode: 71157...238
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 Jaja. Lykke til. Hjemmedate betyr sex. Anonymkode: d67d1...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #11 Skrevet 8. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja. Lykke til. Hjemmedate betyr sex. Anonymkode: d67d1...1f3 Det trenger det ikke nødvendigvis å bety, jeg var på hjemmedate med samboer åå første date, og ble ikke sex (og han prøvde heller ikke på noe). Er bare å gi beskjed det, at en ikke er interessert i sex så tidlig. Anonymkode: 2d37d...298
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 Jeg synes det er du som ikke virker spesielt interessert. Hvis du var det, hadde du foreslått en ny dag. Enten før/etter du skulle treffe venninna på søndag - eller at du prøvde å finne tid til han i løpet av uka/når du vet du har tid. Du jobber vel ikke 24/7, 7 dager i uka? Hvis man er interessert, finner man tid. Anonymkode: cd8bc...169
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå