Gjest Elseby13 Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg har nå sett første episode og den er dritkjedelig. Alt handler om hvor kjekk, sjarmerende og smart han var. Ofrene blir kun nevnt i bisetninger. Jeg syns ikke han høres spesielt intelligent ut og utseendemessig var han helt ordinær. Men blir det bedre?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 syns den var Kjedelig. Anonymkode: b2987...405
Gjest SVK Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 (endret) Jeg likte dokumentaren. Så hele i går. Vil ikke si den handler om hvor intelligent han er. De sier jo i dokumentaren at han ikke kom inn på noen gode skoler siden han presterte helt gjennomsnittlig på opptaksprøvene. Smak og behag om man liker dokumentaren, men tror ikke du kommer til å tenke "alt handler om hvor kjekk og smart han er og ofrene blir kun nevnt i en bisetning" om du ser hele. Dokumentaren handler både om hvor ekstremt farlig Ted var og at mye av grunnen til han ikke ble tatt tidligere var svært dårlig politiarbeid/polititeknologi. Endret 8. april 2019 av SVK
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 27 minutter siden, Elseby13 said: Jeg har nå sett første episode og den er dritkjedelig. Alt handler om hvor kjekk, sjarmerende og smart han var. Ofrene blir kun nevnt i bisetninger. Jeg syns ikke han høres spesielt intelligent ut og utseendemessig var han helt ordinær. Men blir det bedre? Han har vel scort over 130 på IQ test, så han er mye smartere enn deg og meg. Hvordan tenker du at du kan vurdere hvor smart noen som tenker mer avansert enn deg er? Du vil jo ikke forstå hvordan han tenker, fordi han tenker mer avansert enn det du gjør. Selvsagt var han en drittperson og det er bra han er tatt, men vi kan ikke nekte for at han var kjekk og intelligent. Gjør vi det, lurer vi oss selv til å tro at kjekke, intelligente mennesker ikke kan være grufult onde. Det er ikke bare dumme stygginger som begår grusomme handlinger. Han var selvsagt kjekkere da han var yngre enn nå. Bildene fra wikipediasiden om Ted Bundy Anonymkode: d8f7f...112
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå er han nok ikke kjekk i det heletatt i og med at han har vært død i mange år. 🤓 Synes dokumentaren gikk litt sakte- men det synes jeg mye av true- crime produksjonene på Netflix gjør. Om en liten måned kommer det en film/ serie på Netflix som er en dramatisert versjon av tema Bundy. Synes tema er interessant så har litt forhåpninger til den. Anonymkode: be25b...a03 2
Gjest SVK Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker said: Han har vel scort over 130 på IQ test, Anonymkode: d8f7f...112 Nei, det er tall noen bare har funnet på. Er ingen som vet IQen til Ted. Endret 8. april 2019 av SVK
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Om en liten måned kommer det en film/ serie på Netflix som er en dramatisert versjon av tema Bundy. Synes tema er interessant så har litt forhåpninger til den. Anonymkode: be25b...a03 Om det er den filmen med Zac Efron så har den får midt på treet anmeldelser og hvor det positive først og fremst er Zac Efrons fremstilling av Ted Bundy. https://en.wikipedia.org/wiki/Extremely_Wicked,_Shockingly_Evil,_and_Vile Anonymkode: 3c64e...2e6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå er han nok ikke kjekk i det heletatt i og med at han har vært død i mange år. 🤓 Synes dokumentaren gikk litt sakte- men det synes jeg mye av true- crime produksjonene på Netflix gjør. Om en liten måned kommer det en film/ serie på Netflix som er en dramatisert versjon av tema Bundy. Synes tema er interessant så har litt forhåpninger til den. Anonymkode: be25b...a03 Vet du dato? Anonymkode: 204b0...595
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du dato? Anonymkode: 204b0...595 Wikipedia sier 3. mai i USA. Regner med det den kommer samtidig i Norg, Anonymkode: 3c64e...2e6 1
Gjest Mårpølsa Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 Jeg syns heller ikke den var sånn veldig bra. Største problemet var at den var rotete bygd opp. Har sett mange Ted bundy-dokumentarer, og kjenner historien. Syns like vel det var vanskelig å følge med i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå