Gå til innhold

Jeg vil bli norsk konge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 17 år.

Hva kan jeg gjøre for å bli det? Hvilken utdannelse bør jeg velge? 

Jeg har lyst til å være en samlende kraft for nasjonen. Jeg tenkte at hvis jeg ikke klarer å bli norsk konge så kan jeg bli konge et annet sted. Hvis Finnmark og Bergen blir selvstendige stater så kan jeg bli eneveldig konge der.

Kommer fra Oslo og det er mulig det være en skepsis mot en etnisk Osloborger, men Christian Fredrik var jo dansk og han var norsk konge en liten sund ihvertfall!

Anonymkode: 2c042...572

Du kan gjerne få Finnmark, men da jeg er en direkte etterkommer av Olav Kyrre har jeg krav på Bergens trone. 

Anonymkode: 492a9...932

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør følgende: Starter et band, kaller deg noe med King eller konge og jobber beinhardt mot berømmelse, heder og ære. 

Rockifiser noen låter av Grieg, eller lag et album med Per Gynt i metalversjon. 

Mye av dette er gjort før og det sitter grekere, italienere, brasillianere og russere rundt omkring i verden, som har lært seg norsk og drømmer om det iskalde riket i nord, på grunn av dette, men vi trenger noen for å fortsette tradisjonen, slik at norsk endelig kan bli et verdensspråk. 

Anonymkode: 61366...34a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gjerne få Finnmark, men da jeg er en direkte etterkommer av Olav Kyrre har jeg krav på Bergens trone. 

Anonymkode: 492a9...932

Du må dele med oss andre direkte etterkommere.. Jeg trenger et lite krypinn i Bergen, for å få litt mer dagslys om vinteren. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er gammel nok nå. Hvilken utdanning bør jeg ta for å sikre dette?

Anonymkode: e1c8a...904

Hun er 14, hun har ikke begynt å ha sex engang..

Anonymkode: c68e5...734

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Catalina Culès skrev:

Han er helt sikkert prinsen, til mammaen, sin 🤣

Så forferdelig nedsettende,

Anonymkode: c68e5...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...