AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Hvor lenge har dere ventet før dere har begynt å date? Jeg slo opp med kjæresten for en uke siden grunnet et ustabilt og vanskelig forhold med ulike ønsker. Det viser seg at en kompis er veldig interessert i meg, og jeg tror jeg kan være veldig interessert i han også. Kommer selvsagt til å ta ting veldig sakte. Burde man egentlig vente? Anonymkode: 8dea6...dab
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Jeg vet at jeg selv har hatt godt av å vente. Etter brudd er jeg ikke helt i vater og vurderingsevnen kan være så som så. Følelser for en ny person kan f.eks. lett være et uttrykk for et behov for noen å snakke med eller få bekreftelse fra. Etter noen måneder ser jeg meg selv og mine behov mye klarere. Men dette er nok veldig individuelt! Anonymkode: d9aab...8fa 2
M71 Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Veldig individuelt. Er du klar, så er du klar, bare å kjøre på. Ha et litt analytisk overblikk over det så du kan se om det er for tidlig eller ikke og kan trekke litt i nødbremsen ved behov.
Anim92 Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Er du ferdig med eksen og godt klar over hvem du er, selvstendig liksom, så tenker jeg man kan begynne relativt tidlig. Men ikke gjør det som en erstatning. Be han evt om å vente litt?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Litt samme opplevelse som deg faktisk. Ut av et traumatisk ekteskap, hvor jeg var VELDIG ferdig, og vips, der stod en kompis og venta. Jeg var redd for at jeg ville få en reaksjon på skilsmisse i etterkant, og var obs på det, men det gjorde jeg aldri. Jeg sørget i forkant. Jeg sa vi måtte ta det rolig, og det respekterte han. Jeg var nok litt ødelagt når vi begynte å date, og var åpen om det. Heldigvis er han den mest omtenksomme personen jeg kjenner, og ga meg det jeg trengte av tid og kjærlighet. Det gikk veldig bra, har det helt fantastisk med han tre år etter Anonymkode: 74a9b...560
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå