Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi råklina og hadde sex. Dagen etter finner jeg ut at han har dame. Har nesten dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har gjort noe galt. 

Han slår meg ikke som typen til å være utro, men hva vet vel jeg. Etter jeg fikk vite det tok jeg en liten suvenir og gikk. 

Anonymkode: 2dee1...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tok du? :laugh:

Anonymkode: a4b1f...292

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tok du? :laugh:

Anonymkode: a4b1f...292

Bare noe vin :P Tror det var fra hotellbarskap

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant du ut at han har dame? For en dritt. Håper ikke det var damen sin vin du tok men mannen 😂😂😂

Anonymkode: 07aa9...ad3

Skrevet

Godt eksempel på hvorfor det kan være greit å vente med sex.

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi råklina og hadde sex. Dagen etter finner jeg ut at han har dame. Har nesten dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har gjort noe galt. 

Han slår meg ikke som typen til å være utro, men hva vet vel jeg. Etter jeg fikk vite det tok jeg en liten suvenir og gikk. 

Hvis du i etterkant har funnet ut at han har dame, så vet du jo nå at han er typen til å være utro. 

Men du har ikke gjort noe galt i alle fall, du kunne jo ikke vite at han var sånn, når han oppfører seg som om han er helt singel! Men godt at du fant ut av det såpass tidlig da, om ikke annet.

Endret av Namine
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Namine skrev:

Hvis du i etterkant har funnet ut at han har dame, så vet du jo nå at han er typen til å være utro. 

Men du har ikke gjort noe galt i alle fall, du kunne jo ikke vite at han var sånn, når han oppfører seg som om han er helt singel! Men godt at du fant ut av det såpass tidlig da, om ikke annet.

Neida, du har jo rett, jeg kan jo ikke det. Men likevel så slo han meg absolutt ikke som typen til det om du skjønner? Mener ikke at alle som er utro oppfører seg på en bestemt måte, men noen bare virker veldig ærlig og stabil. Han var en slik type. 

Og nei, det var ikke dama sin vin 🤭 Hadde tatt seg ut om han hadde tatt med meg på et hotellrom dama også var på 🙈

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mann1979 skrev:

Sier du det samme i en tråd der en mann klager på at han ikke får sex på byen? Sier du då "Det er bra at kvinner venter med sex og ikke har ONS,Du får heller bruke høyrehånda di eller skaffe deg dame"?

Neppe..

Anonymkode: 0944d...733

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mann1979 skrev:

Ja, dersom jeg var ute etter noe mer. Hadde aldri gått på byen for å finne partner. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier du det samme i en tråd der en mann klager på at han ikke får sex på byen? Sier du då "Det er bra at kvinner venter med sex og ikke har ONS,Du får heller bruke høyrehånda di eller skaffe deg dame"?

Neppe..

Anonymkode: 0944d...733

Jeg ville aldri argumentert for at noen burde hatt one night stands.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida, du har jo rett, jeg kan jo ikke det. Men likevel så slo han meg absolutt ikke som typen til det om du skjønner? Mener ikke at alle som er utro oppfører seg på en bestemt måte, men noen bare virker veldig ærlig og stabil. Han var en slik type. 

Og nei, det var ikke dama sin vin 🤭 Hadde tatt seg ut om han hadde tatt med meg på et hotellrom dama også var på 🙈

Skjønner hva du mener :) hadde vært veldig fint om en kunne lese på folk at "han/hun er en sånn", men er noe i ordtaket at man ikke skal dømme en bok etter omslaget 😕 blitt overrasket gjennom tiden selv av at folk som virker så ærlige og oppriktige kan være så råttene, mens andre som ser ut som de bare er fulle av faenskap, viser seg å være snille og omtenksomme! 

Men en kjedlig opplevelse for deg ts, man føler seg jo ikke bra etter noe sånt.. 😕 men igjen, absolutt ikke din feil, en kan jo ikke akkurat fly å bakgrunnssjekke alle og en hver en treffer, samme kveld..

• Liker 1
Skrevet

Blir du med på hotellrom første natten må man jo nesten regne med at han kan ha kjæreste hjemme.  Hvis du bare vil ha sex, hvem bryr seg egentlig om han har kjæreste da? Det er han som var utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...