Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

bare jenter... uff... kjedelig... :ler::tunge1:

tenker de bare på mannlige seere eller?? :o :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

synest de fokuserer veldig mye på Elita også jeg.. både med filmingen i huset og på live-sendinger..

Gjest Irritert seer
Skrevet

Årets bb er jo bare en parodi.

Kanal 5 som sender bb i Sverige selger f.eks Elita-bilder til mobil fra sitt nettsted.

Bb norge har reklame for rabbit.no som selger "Big Brother-Elita" bilder til mobiltelefon.

Skal man bare stole på at produksjonen ikke har en favoritt? De tjener jo masse penger på en deltager i "konkurransen" sin. De to nye svenske damene har også vært publisert toppløse i samme magsin som Elita (Moore), og de er visst oppringt av fotografen for Moore.

Han er tilfeldigvis samboeren til Rasta-Dennis som også var med i bb.. Moore har også hatt reklamer på bb-sidene i Sverige.

Dette er bare et evig rot av sponsorer, toppløsbilder og mobiltjenester. Håper virkelig det blir noen slags granskning av dette snusket.

Angrer bittert på at jeg kjøpte live-tilgang til dette vaset, men man trodde jo at det skulle være et bb i god gammeldags stil.

Skrevet

Angrer bittert på at jeg kjøpte live-tilgang til dette vaset, men man trodde jo at det skulle være et bb i god gammeldags stil.

Jeg kan godt overta din 24/7-tilgang! :ler:

Men jeg er enig med deg at det er mye snusk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...