Gå til innhold

Big Brother - Nye deltakere

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Så kom det enda flere inn i BB? :ler:

Hva er vitsen?? Skal den som vinner ha bare vert der to dager liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vitsen er vet jeg jammen ikke. Synes det er helt teit selv... En får vel satse på at folk stemmer på de som har vært der inne lengst da! (Hvis det er sånn en vinner blir kåret i år også...Har ikke fulgt med så mye nei..)

Gjest gjesta
Skrevet
Hva vitsen er vet jeg jammen ikke. Synes det er helt teit selv... En får vel satse på at folk stemmer på de som har vært der inne lengst da! (Hvis det er sånn en vinner blir kåret i år også...Har ikke fulgt med så mye nei..)

Ja, ser heldigvis ut som de har gjort det til nå, men er usikker på om de gjør det pga liten tid i huset eller bare ikke liker de nye som har kommet inn.

Skrevet
Skal den som vinner ha bare vert der to dager liksom??

:hoppe: Kanskje jeg skal melde meg på og vinne hele greia! Hehhe...NOT, tror ikke det.

Men det at det er kommet inn nye deltagere nå er nok litt for å lage litt kaos blandt de som ER der inne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hele BB er bare bullshit, så jo det fra første dag, forundrer meg ikke om hun der berta Evita eller hva hun heter vinner hele greia.

Skrevet

Leste et sted at det er kontraktbrudd (fra BBs side) at det kommer inn nye deltakere nå, så sent. Men samtidig, det er Big Brother som bestemmer! :ler:

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle sende inn enda ei silikonberte (Jenny). Hun norske har jeg ikke skjønt meg helt på enda. Jeg tror ikke de har noen sjans til å vinne.

Skrevet

Syns det hadde vært gøy om en av de nye hadde vunnet hele greia jeg... De gamle deltagerne sier jo at pengene ikke har noen betydning... Ville likt og sett ansiktsutykkene da :hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle sende inn enda ei silikonberte (Jenny). Hun norske har jeg ikke skjønt meg helt på enda. Jeg tror ikke de har noen sjans til å vinne.

Fordi hun som er der allerede farer i taket bare hun har kysset litt i i fylla? Blir ikke sex av slik, og heller ikke tv-underholdning.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenget med det der. Så fort noen blir stemt hjem og ut ryr det jo på med nye folk.

Trodde poenget var at vi seerne skulle stemme ut til det satt igjen 4-5 personer som vi skulle velge en vinner av.

Det blir for teit :-?

Skrevet

Bare en av de tre nye jentene får bli. Men da må det jo komme inn 3 nye gutter også?! Som jentene kan få date.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skjønner heller ikke poenget med det der. Så fort noen blir stemt hjem og ut ryr det jo på med nye folk.

Trodde poenget var at vi seerne skulle stemme ut til det satt igjen 4-5 personer som vi skulle velge en vinner av.

Jeg tipper ratingen har falt i det siste, og penger skal de jo tjene, og da trenger de seere. En måte å gjøre det på er å komme opp med stadig nye "shocking first time ever twister".

Gjest Anonymous
Skrevet
Bare en av de tre nye jentene får bli. Men da må det jo komme inn 3 nye gutter også?! Som jentene kan få date.

Frisk med nye jenter. Søte var vel de alle også. Synes de tre kan byttes ut med tre av de andre (Laila, Elita og Tina).

Gjest Gjesta
Skrevet

Elita kan godt vinne for min del. jeg liker ikke hun Tina , og håper ikke hun vinner! han Karl er jo kanskej mest normal da.. jeg vet ikk e...bare ikke Tina!!

Gjest gjesta
Skrevet
Hele BB er bare bullshit' date=' så jo det fra første dag, forundrer meg ikke om hun der berta Evita eller hva hun heter vinner hele greia.[/quote']

Evita! :hoho: Det er fra en annen film.. :ler::tunge1:

Gjest gjesta
Skrevet

Bare en av de får bli? Skal 2 stemmes ut snart, eller blir de automatisk nominert på søndagen?

Gjest gjesta
Skrevet

:Nikke:

Gjest rabiate
Skrevet

Gleder meg til å se i kveld, Håper d kommer noen menn inn så Britt får litt kos... syns jo synn på den "rare" jenta... Hun fortjener et godt Manneben!!!

Synes bare det er morro at d kommer inn nye folk!!!

Karl-Fredrik eller Tina som vinner uansett.... :-?

Gjest skindeep
Skrevet

kommer inne ei dame ikveld, en modell!

Skjønner ikke hvorfor de må fylle opp dette huset med nye personer? oog når noen bestemmer seg for å dra, jo, da skal de ha inn noen av de gamle deltakerne igjen.

Skrevet

2 Av de 3 damene som kom inn i går skal ut igjen til søndag. Da skal de andre deltakerne bestemme hvem de vil ha i huset.

Skrevet

Bare en av de får bli? Skal 2 stemmes ut snart, eller blir de automatisk nominert på søndagen?

Guttene skal date jentene, så det er sikkert de som bestemmer hvem av de som får bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...