Gå til innhold

Natures of Scandinavia


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Skeptisk

Noen som har hørt om dette? Jeg ble forsøkt vervet av en kompis av sambo, det er noe han kalte for nettverksmarkedsføring eller noe sånt, det går ut på at man skal selge produkter til venner og kjente og når man verver nye så tjener man penger på det. Det var visst et helt nytt opplegg og han tjente masse på det sa han. Mange tusen i uka visst! :o

Kan det ha noe for seg? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg.

IKKE BLI MED PÅ DET!!!

En venninne prøvde å verve meg og jeg tenkte "hvorfor" ikke. Det var broren hennes som var den lokale pengegiganten innen Natures og han var oversosial + hadde litt cash fra før av og var rimelig dyktig,. Han tjente ganske bra. Men jeg fant fler og fler ting som jeg ikke likte, bl.l a pengepress til å kjøpe div. startpakker osv. Ble lei og meldte meg ut før jeg hadde betalt.

Passer bra som en hobby for rike og meget sosiale og overtalelses-dyktige mennesker.

Ta mitt råd,- la vær hvis du ikke er under kategoriene over.

Klem, Kattepus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forplikter deg til å kjøpe en startpakke pluss å handle produkter for så så mye i måneden. Produktene er sikkert bra nok, men du kan få kjøpt de samme varene i butikken til samme kvalitet og mye billigere. Og hvor mye shampo og skuremidler trenger du egentlig i løpet av en måned?

I tillegg til dette, arrangeres det ulike "halleluja"-arrangementer hvor det terpes på hvor mye penger man kan tjene hvis man står på. Og kurs for å lære mer om produktene, som man selvsagt må betale for selv!

Trikset er visst å ha et stort nettverk fra før, slik at man kan få folk under seg. Da tjener man nemlig penger på det de kjøper (og selger). Synes det er suspekte greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nettverksmarkedsføring" eller "Multi Level Marketing" er bare en ny og mer avansert variant av "Pyramidespillene" på 80-tallet. Resultatet er imidlertid det samme; bare de på toppen tjener penger! (Ofte får de seg en overraskelse til slutt også...).

I likhet med de andre her, synes jeg at du bør holde deg unna! Sannsynligheten for at du kommer til å tjene penger på dette er forsvinnende liten!

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...