Gå til innhold

Noen her som kan fransk??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det mannen i denne videoen sier fra ca 7:00 til 7:45? 

https://www.youtube.com/watch?v=vEmPk-PsZLI

 

Anonymkode: d7be4...f07

Første som greier å svare meg på det jeg spør om, skal få én like på samtlige av sine innlegg. Forutsetter selvsagt at vedkommende poster med brukernavn 

Anonymkode: d7be4...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling utgår selvfølgelig. - TS 

Anonymkode: d7be4...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¾ minutts referat av mann som prater som et maskingevær, det er faktisk ganske mye arbeid. Kontakt et firma som tilbyr tolketjenester.

Anonymkode: e4f12...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

¾ minutts referat av mann som prater som et maskingevær, det er faktisk ganske mye arbeid. Kontakt et firma som tilbyr tolketjenester.

Anonymkode: e4f12...a72

Du er ikke morsom

Anonymkode: d7be4...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke morsom

Fint, for det var heller ikke meningen. Jeg pleier aldri å gjøre slikt gratis, men lykke til! Hvem vet, du kan jo treffe på en som er dumsnill nok?

Anonymkode: e4f12...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier basically om du kjøper denne får du ikke sex MEN du får et godt framkomstmiddel som lar deg slippe å bruke krefter som jesus har gitt deg (hvem er jesus uansett) og bevegelse teknologi er det nye moderne framkostmiddelet, dvs. kull og vann, diesel, bensin, alt det der er old school baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise

Eh.. jeg tolket det som, hvis jeg hørte riktig til tross for dårlig lyd, at han snakket om hvordan man lader den greia (veit ikke hva de heter? Tråsykkel? Tråbrett?). Og at man må tilpasse den til sin høyde og at han snakket litt om riktig holdning når man står på den. Men, som sagt det var ekstremt vanskelig å høre hva han sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 4/7/2019 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Hva er det mannen i denne videoen sier fra ca 7:00 til 7:45? 

https://www.youtube.com/watch?v=vEmPk-PsZLI

 

Anonymkode: d7be4...f07

Han snakker om posisjonen (høyden) til håndtaket, og sier at det er veldig komfortabelt for ryggen. Det gjør ingenting hvis man er lavere enn 190 cm (han er selv 176 cm høy). Noen cm mer eller mindre er ikke noe problem, man blir vant til denne stillingen som vil gi ekstra vekt på forhjulet. Forhjulet har ikke motor, og er derfor lettere enn bakhjulet. Dette er ikke noe problem når man kjører på tørr asfalt. På våt asfalt derimot, kan man med fordel legge inn litt ekstra vekt på forhjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...