Gå til innhold

GAIA DRIVHUS MONTERING


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du satt sammen et Gaia drivhus og hvordan gikk det?

Har kjøpt og leser bruksanavisningen... ikke akkurat motiverende 😂

 

 

5703774200441.jpg

Anonymkode: 3fc0f...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er litt vittig. Dette har vært tema her i huset denne uken. Gubben har en annen type Gaia og måtte ned igjen på Plantasjen for å ta bilder av hvordan det var montert. Det gikk til slutt, med litt om og men. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har gått veldig greit. Men hvordan fikk du det til å stå stødig oppå selve pallekarmen? Tenkte å lage til noe som gjør at jeg kan skru det fast men har lyst å vite hvordan du @*Ariel* gjordet det :)

Anonymkode: 3fc0f...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Puffer litt på en gammel tråd, ble det noen løsning på festet av dette drivhuset på pallekarmen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2019 at 10:34 AM, minienthe said:

Puffer litt på en gammel tråd, ble det noen løsning på festet av dette drivhuset på pallekarmen ?

Jobber selv på hagesenter, hvor vi solgte dette drivhuset, vi hadde det på pallekarm hvor det til stadighet datt av pga ving.

Så da tok jeg og skrudde fast noen jordspyd https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/hest-og-rytter/hestehold2/gjerder-og-grinder/el-gjerder/jordspyd-varmgalv-115-cm-per-s-44882440/ fra bunnen av pallekarmen i hjørnet og så langt jordspydet gikk, og det har aldri glidd av pallen siden. 

Skal og sies at når jeg monterte de jordspydene på drivhuset så gikk de spydene unna som varmt hvetebrød.

Anonymkode: 31824...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber selv på hagesenter, hvor vi solgte dette drivhuset, vi hadde det på pallekarm hvor det til stadighet datt av pga ving.

Så da tok jeg og skrudde fast noen jordspyd https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/hest-og-rytter/hestehold2/gjerder-og-grinder/el-gjerder/jordspyd-varmgalv-115-cm-per-s-44882440/ fra bunnen av pallekarmen i hjørnet og så langt jordspydet gikk, og det har aldri glidd av pallen siden. 

Skal og sies at når jeg monterte de jordspydene på drivhuset så gikk de spydene unna som varmt hvetebrød.

Anonymkode: 31824...86d

Ingen dum løsning. Ser at produsenten også nevner noe om festeklips men disse har jeg hittil ikke funnet i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...