Gå til innhold

Drar artister de samme "vitsene" på hver konsert de har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener nå artister og ikke komikere så klart :) 

det er jo blitt en sånn god tradisjon at musikere vitser og tuller med publikum for å skape god stemning mellom låtene. Men tror dere de drar akkurat de samme spøkene  på hver eneste konsert? For jeg regner ikke med de fokuserer på å være spontant morsomme når de skal spille live. Vet noen artister spøker litt grovere i Nord-Norge fks og det er ikke helt det jeg mener. Men mer om de sier helt like ting sånn generelt på hver konsert? :) alltid lurt på 😅

Anonymkode: 12502...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gå på flere konserter med samme artist/band, så finner du kanskje ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Du får gå på flere konserter med samme artist/band, så finner du kanskje ut av det :)

Tenkt tanken 😅

Anonymkode: 12502...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener nå artister og ikke komikere så klart :)

om komikere har sine øvde 30 minutter de fremfører, så gir det vel mening om artister også har dette, der de sikkert kan rullere noe på hva de sier fra tid til annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noe eksempel nå, men ja, jeg tror de gjør det. Jeg har vært på konsert med samme band flere ganger og de sier mye likt. De har kanskje funnet sin greie som fungerer og holder på det.

De endrer sikkert litt på ting, men en del sier for eksempel teite ting som at de som har møtt opp på konsert i x by er det beste publikummet de har hatt. Kanskje ikke en vits, men det er noe som går igjen og det skaper jo god stemning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...