Gå til innhold

Misbrukt av dame eller er det bare helt greit..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og går på et universitet. Jeg har en venn som jeg er ofte hos. Han har en søster som er 25 år. Jeg liker henne, men er mest på utkikk etter jenter på min alder og et par år yngre. Blir litt småredd rundt henne. Hun flørter og «erter» meg ganske ofte. Jeg både liker og ikke liker det... hun har vært ganske pågående og sist gang jeg var der og min kompis måtte hente noe på posten, satte hun seg rett ved siden av meg i sofaen. Hun smilte til meg og kneppet opp buksa uten å si noe og dro ut kuken min! Jeg ble veldig kåt og likte at hun funket meg, men følte at hun bare gikk rett på, uten å spørre... jeg har ikke rørt henne noen ganger. Tror ikke jeg har flørtet med henne. Jeg er litt sjenert.

hun sa hun digget meg og at hun lenge hadde hatt lyst til å runke meg og se meg komme. Jeg kom ganske fort og var kåt, flau og litt irritert over det som skjedde...

hun sa hun likte den harde, store kuken min. Jeg var både stolt og flau med masse sæd på kuk og t-skjorta mi. 

Hun sa hun ville ri meg neste gang. Hva skal jeg gjøre? Fantaserer masse om henne etter dette. Hun gjorde meg veldig kåt, men jeg føler at hun bare gjør som hun vil. Jeg har egentlig et crush på en jente på universitetet. Jeg har også en bestevenn som jeg ikke vil miste. Jeg tørr nesten ikke å besøke kompisen min lenger. Jeg har lyst til å knulle henne, men føler at hun bare bruker meg. Kanskje det ikke er dumt? Men går det ann å bli misbrukt, selv om jeg synes det er deilig..?

Anonymkode: aac33...a8b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ditt privatliv er ditt personlige anliggende. Så lenge alt er legalt skal ingen legge seg opp i pirvatlivet ditt (som er umulig å skjule helt)

Anonymkode: f8575...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går an. Her har vi ei som muligens ikke helt klarer å respektere grenser. Hun har tydeligvis oppdaget at du er litt flau rundt henne, og utnyttet dette.

Føler du noen konflikt (skam, skyldfølelse, sinne..) over at du ble kåt av det? 

Anonymkode: f130b...0d3

• Liker 5
Skrevet

Litt vanskelig å få tak på om du lar være å protestere fordi du (blant annet) ønsker oppmerksomheten, eller om det er fordi hun er eldre/søster/dominerende/whatever.  Hvis du hadde klart å si fra dersom det ikke var noe du selv likte ved situasjonen, synes jeg ikke synd på deg.  Er jo ikke som du er under 16 og ikke kan ta ansvar for følelsene dine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld henne.

Anonymkode: f22b0...11c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bor søsteren fortsatt hjemme hos foreldrene sine? Hvis jeg tolket det riktig. 

Anonymkode: 0de05...992

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det går an. Her har vi ei som muligens ikke helt klarer å respektere grenser. Hun har tydeligvis oppdaget at du er litt flau rundt henne, og utnyttet dette.

Føler du noen konflikt (skam, skyldfølelse, sinne..) over at du ble kåt av det? 

Anonymkode: f130b...0d3

Jeg vet ikke. Jeg ble veldig flau etterpå... og følte at hun utnyttet at jeg blir kåt hvis noen runker meg, altså uten at jeg hadde sagt at jeg ville...

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld henne.

Anonymkode: f22b0...11c

Kommer ikke til å gjøre det! Men kanskje unngå henne... vil bare vite om andre synes hun gikk over en grense. Hadde hun spurt først hadde jeg sikkert sagt ja. Trodde vel egentlig ikke at det var mulig en gang. Men nå føler jeg meg ikke safe rundt henne!

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bor søsteren fortsatt hjemme hos foreldrene sine? Hvis jeg tolket det riktig. 

Anonymkode: 0de05...992

Hun bor ikke hjemme. Men foreldrene har et hus med kjellerstue hvor vi henger endel. Hun har jobb og bor sammen med andre på sin alder et sted i Oslo sentrum. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Jensine skrev:

Litt vanskelig å få tak på om du lar være å protestere fordi du (blant annet) ønsker oppmerksomheten, eller om det er fordi hun er eldre/søster/dominerende/whatever.  Hvis du hadde klart å si fra dersom det ikke var noe du selv likte ved situasjonen, synes jeg ikke synd på deg.  Er jo ikke som du er under 16 og ikke kan ta ansvar for følelsene dine.

Jeg likte det, men jeg tror jeg hadde likt det uansett hvilken dame som hadde gjort det. Men jeg kan jo ikke bare hoppe på en dame jeg liker fordi jeg synes hun er pen! Er det ok for damer å overraske og runke alle menn fordi alle liker å bli runket..?

Skrevet

Jeg syns man skal forsikre seg om at den andre også er med på leken før man gjør noe seksuelt, Her får jeg inntrykk av at hun tolker det at du ikke har protestert som samtykke, og det blir jo feil. 

Du har ikke gjort noe galt her og du har ingenting å skamme deg over. At du ble «ufrivillig kåt» og at du fantaserer i ettertid er også helt normalt. 

Jeg tror det lureste du kan gjøre er å sette ned foten til henne neste gang dere treffes. Si i fra at du ikke er interessert i å bli brukt på den måten. Hun blir sikkert overrasket, og kanskje sur, men det vil nok hjelpe deg til å få en følelse av kontroll over situasjonen. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Si nei og flytt/dytt henne unna fysisk. 

Du er klar over at selv om du blir kåt, så må du ikke fullføre??? 

Anonymkode: 9be62...815

AnonymBruker
Skrevet

Hun har definitivt tråkket over en grense. Hvis situasjonen hadde vært omvendt ville det blitt et helsikes spetakkel. Men det er opp til deg å si nei, hvis du ikke gjør det kan hun bruke det mot deg. Sier du nei er det seksuell trakassering i beste fall hvis hun gjør noe mer, evt i verste fall kan det regnes som voldtekt.

Anonymkode: a6d63...331

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd

Anonymkode: e5972...3e3

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor sa du ikke nei?Eller tok vekk hånden hennes?  Du lot henne jo gjøre det? Hun kan vel ikke lese tankene dine? Nei dette er ikke overgrep i mine øyne. Skal man spørre for hver handling man gjør? Man prøver seg jo fram og ser om partneren vil dette eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Hvorfor sa du ikke nei?Eller tok vekk hånden hennes?  Du lot henne jo gjøre det? Hun kan vel ikke lese tankene dine? Nei dette er ikke overgrep i mine øyne. Skal man spørre for hver handling man gjør? Man prøver seg jo fram og ser om partneren vil dette eller ikke.

Dette er et typisk svar man aldri ville sett om TS hadde vært kvinne. 

Anonymkode: 530ed...c5d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolletråd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Trolletråd

Har en følelse av det jeg også.

Anonymkode: e5e8c...b05

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt hadde jeg sagt det samme andre veien. Om en mann forsøker seg på meg, så sier jeg jo nei om jeg ikke vil. Om jeg sprer bena og lar han holde på så kan jo ikke han vite at jeg tenker at det er deilig, men jeg vil det egentlig ikke?

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte det, men jeg tror jeg hadde likt det uansett hvilken dame som hadde gjort det. Men jeg kan jo ikke bare hoppe på en dame jeg liker fordi jeg synes hun er pen! Er det ok for damer å overraske og runke alle menn fordi alle liker å bli runket..?

Hun har vel antenner som en stranda sjøku, men det antas normalt at du vil gi et eller annet hint om at du ikke vil fra hun tar tak i smekken din til du er ferdigrunket.

Og slik du forteller om det virker det som grunnen til at du ikke sa noe, var at du ikke klarte bestemme deg for om du likte situasjonen eller ikke.  Det er ditt ansvar som voksen.

Jeg tenker faktisk at det er litt forskjell på jenter og gutter når det gjelder hvor ok det er å være såpass direkte.  Hvis du er gutt vet du ikke om jenta ikke tør å protestere fordi hun tror du kan bli voldelig.  For å få samme situasjon motsatt må dama ha en eller annen form for reell makt.  (Overordnet etc.)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...