AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Satt å tenkte over filmer som har festet seg i hukommelsen og hvorfor. Husker 3 stk. Alexander den store med Colin Farrell, første gang jeg hadde analsex The Departed med Leonardo DiCaprio, første overnatting med crushet etter skillsmissen The Island med Scarlet Johanson, første gang jeg hadde sex med min siste samboer Har dere noen sånne? Hvilke filmer og hvilke minne? Anonymkode: eae8b...663
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 American Pie, en gang jeg kom i buksa under forspillet med en ff. Anonymkode: 218ad...9e1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Husker to i farten: Oblivion: 2*BJ på kino. Inglourious Basterds: første gangen med samboeren Anonymkode: b9e98...1d9
Gjest NotYou Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Prøvde marihuana og så ‘Den siste revejakta’ i 16/17års alderen. Det endte med ganske heavy sex på stuebordet Aldri greid å se filmen i ettertid.
Sphere Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Rio. Med slike teite 3D-briller. Jeg likte henne veldig godt, men det kom likevel som en overraskelse at vi havna i senga sammen. Det ble startproblemer grunnet nervøsitet og overtenning. Hun var så utrolig flott, og det var lenge siden sist for min del. Under akten slo plutselig fetisjen min skikkelig til (husker ikke helt grunnen til det), og jeg holdt på å komme raskt. Den gang skjønte jeg ikke helt hvorfor, og ble helt satt ut. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle ta det opp med henne. Så vi holdt på et par timer i stedet, der jeg var helt atypisk passiv. Det var synd at jeg ikke fikk vist meg fra en bedre side, men shit happens. Beck. Med eksen. Første gangen vår. Hun lå i armkroken min i senga og bare noen minutter inn i filmen, begynte hun å klå. Snart var vi all over hverandre og det var hastverk med å få av klærne. Utrolig deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå