Gå til innhold

Vondt i magen av dating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen durer. Melding på Tinder. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg har det sånn, men jeg får helt vondt i magen av dating. En skal prestere, smile, prate, spørre, vente, si noe morsomt, holde temperaturen oppe i samtalen. Jeg har sikkert hatt flere hundre samtaler gående på Tinder, de færreste som har blitt til noen dates, og heldigvis bare to som har blitt til noe enda mer enn en middag eller en tur. Det burde jo være en lystbetont sak. Hvem liker vel ikke å finne seg en kjæreste? Det er det potensielt mest spennende du kan gjøre i ditt liv. Finne deg en partner for livet. Likevel, jeg får helt noia av alle ansiktene. Hver gang jeg får en melding får jeg lyst til å gå ut av rommet, skyve telefonen ned i søpla, forsvinne og bare gjøre noe helt annet. Jeg takler det ikke. Ofte bare lar jeg samtalen fade ut selv om jeg liker personen skikkelig godt, fordi det er så himla slitsomt.

Hvorfor er det sånn? Er det bare jeg som får den følelsen av at det legges et par ekstra steiner på skulderen hver gang det piper i digital teknologi?

Anonymkode: dd7ef...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du sier. Om 10 år er det sikkert mulig å leie seg en kommunikasjonsrådgiver som man kan overlate alt av meldingsskriving etc til, så man slipper å bli så personlig følelsesmessig involvert i dette. 

• Liker 3
Skrevet

ser den veldig godt, var også sånn en periode , men jeg er skikkelig introvert, jeg klarer såvidt å snakke med 2 gutter på en gang. Jeg spør fort om møte tidlig, slik at jeg slipper all den chattingen. anbfaler å ikke få for mange matches og bare være kresen. hold deg til maks 3. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...