Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtthan en gang før. Ute å spist. Synes ikke at han var noe å se på. Stygt å si gjerne. Og var veldig på med praten ang sex, massage osv. Han har spurt meg om tur. Har sagt ja, men angrer. Er det dumt å avlyse? 

Anonymkode: 746db...cb2

Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Du syns han er stygg, og vurderer å bli med han på tur? 

AnonymBruker
Skrevet

Uff, hørte hvor dumt det hørtes ut. Synes det er vanskelig å avvise noen og roter meg bare mer inn i ting. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvor traff du han da? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvor traff du han da? 

Var fra nettet. Hadde ikke rett bilde av seg. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Gamle bilder? 

Ja, er det mange som gjør sånt? Lurer på dette. Er det dårlig av meg å avlyse? 

Skrevet

Avlys. Drit i om det er bra eller dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Tror jeg gjør det. Orker ikke møte han, men synes ærlig det er vanskelig å avvise noen. Hva skriver man? 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det. Tre fine bilder, et nær portrett i gul sepia (?) tone, ett helfigur bilde og ett der han satt og "spilte" ved et piano (og han har aldri spilt piano i sitt liv) men var ikke til å kjenne igjen da møtte han.

Han brukte nesten ti år gamle bilder. Løy på alderen også... Trakk fra hele ti år. For å tiltrekke seg yngre damer... 

Og var utro og er den slemmeste jeg har vært sammen med i hele mitt liv. 

Aldri mer tinder for meg. Tør ikke møte noen etter det forholdet som startet og endte med løgn, han skylder tusenvis av kroner, var utro hele tida, lurte meg med alt og skapte bare problemer. Tinder er skummelt.

Anonymkode: c2d8e...add

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Nei. Avlys.

og hva slags menn snakker om sex på første daten. Han virker ikke særlig intelligent.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Skriv "takk for daten, men du var veldig ulik fra bildene på profilen din, og jeg følte ingen kjemi mellom oss dessverre. Masse lykke til videre. "

AnonymBruker
Skrevet

Bare skriv at etter å ha fått tenkt deg om så føles det ikke rett å treffe ham. At du ikke følte dere hadde nok felles... 

Anonymkode: 8c592...489

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er synd og dårlig av folk å legge ut gamle bilder. 

Tusen takk for tips å skrive. Var til god hjelp. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er synd og dårlig av folk å legge ut gamle bilder. 

Tusen takk for tips å skrive. Var til god hjelp. 

Haha ja! Jeg fikk match med en kjekk mann en gang. Eller, han så sånn ut. Slank, fint hår, høye kinnbein, pent blikk, men alle bildene tatt fra samme vinkel. 

Han kom på date. Tyve kg tyngre, bollekinn, strek -øyne (pga flesket?) måne, mage, dobbelthake osv osv. 

Fant ut senere via Facebook at han brukte sju åtte år gamle bilder. Snakk om å ha tapt seg. 

Det. Var. Kleint. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Haha ja! Jeg fikk match med en kjekk mann en gang. Eller, han så sånn ut. Slank, fint hår, høye kinnbein, pent blikk, men alle bildene tatt fra samme vinkel. 

Han kom på date. Tyve kg tyngre, bollekinn, strek -øyne (pga flesket?) måne, mage, dobbelthake osv osv. 

Fant ut senere via Facebook at han brukte sju åtte år gamle bilder. Snakk om å ha tapt seg. 

Det. Var. Kleint. 

Det er rett å slett dårlig og som om du ikke ville se den forskjellen når dere møttes. Skjønner ikke hva de tenker på når de gjør det. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rett å slett dårlig og som om du ikke ville se den forskjellen når dere møttes. Skjønner ikke hva de tenker på når de gjør det. 

Jeg fikk litt hakeslepp da jeg så han for å si det sånn. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtthan en gang før. Ute å spist. Synes ikke at han var noe å se på. Stygt å si gjerne. Og var veldig på med praten ang sex, massage osv. Han har spurt meg om tur. Har sagt ja, men angrer. Er det dumt å avlyse? 

Angrer du så avlyser du. Det må læres uansett, så hopp i det. Skriv bare at etter å ha tenkt deg litt om så har du bestemt deg. Beklager.

Ferdig finito. Blir han fornærmet og slenger med leppa bare lar du være å svare og sletter fyren. Her var han en som både lurte deg og var litt småekkel spør du meg, så skjønner deg godt.

Vi må lære å si fra, og ikke føle oss tvunget til å date! Det er bare stress og bortkastet tid for begge. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, SoWhat? skrev:

Angrer du så avlyser du. Det må læres uansett, så hopp i det. Skriv bare at etter å ha tenkt deg litt om så har du bestemt deg. Beklager.

Ferdig finito. Blir han fornærmet og slenger med leppa bare lar du være å svare og sletter fyren. Her var han en som både lurte deg og var litt småekkel spør du meg, så skjønner deg godt.

Vi må lære å si fra, og ikke føle oss tvunget til å date! Det er bare stress og bortkastet tid for begge. 

Så sant. Bra sagt. Tenker jeg må gi han beskje i morgen. Godt å lufte det her med dere. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...