Gå til innhold

Ferdig med ungdomstida - Best and Worst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til deg som er ferdig med ungdomstida og anser deg som selv som voksen. Nå når du kan se tilbake på denne kaotiske tida med modent blikk, hva angrer du på? Hva er du glad for at du gjorde?

Anonymkode: 7eca1...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg angrer på navlepiercingen. Er flere år siden jeg tok ut smykket, men arret vil alltid være der. Jeg syns det er fryktelig harry i dag. Nå er navlen og arret strukket og rar etter flere svangerskap, og det ekleste er at jeg får "hudormer" i hullet som jeg må klemme ut! Æsj.

 

Glad jeg aldri tok tatovering. Var nære på å starte på en sleeve tidlig på 2000-tallet, før "alle" fikk det. Hadde følt meg ganske teit med deg i dag, og er fornøyd jeg ble eksentrisk og uvanlig ved å IKKE ha tatovering i stedet.

Anonymkode: 7eca1...48c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til deg som er ferdig med ungdomstida og anser deg som selv som voksen. Nå når du kan se tilbake på denne kaotiske tida med modent blikk, hva angrer du på? Hva er du glad for at du gjorde?

Anonymkode: 7eca1...48c

Angrer på at jeg ikke innså at alle andre også var redde for å gjøre feil. Trodde at alle la merke til mine feil. Er 30 nå. Hvem bryr seg egentlig om at noen sa noe dumt en gang for lenge siden. Var altfor selvbevisst. 

 

Er glad for at jeg aldri startet med dop. Folk må gjøre sine egne valg, men jeg er sikker på at det hadde vært en katastrofe for meg. 

 

Anonymkode: 6d5f2...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at jeg var rebell og nektet å gå på skole. Levde som en galning og gjorde alt stikk i strid med hva andre gjorde.

Førte til at jeg startet eget firma og jobber nå 3 mnd i året og tjener 2 mill på det:-)

 

Angrer ikke på noenting, da jeg kom unna med alt.

Anonymkode: 69fec...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...