Gå til innhold

Hvor finne ordentlige menn til dates?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan kommer dere i kontakt med dates? tinder og andre dateapps? hobbyer? (gode tips?) 

Har vært singel i tre måneder, og er nå i prosessen med å kanskje starte å date igjen. Men jeg er ikke interessert i fuckboys, jeg har lyst til å møte ordentlige menn. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fuckboys er ordentlige menn med alternativer...

Anonymkode: b1dc1...343

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen spesielle hobbier, så jeg bruker Tinder. Det finnes gode greie menn på Tinder også, men det finnes selvsagt også mye ræl. Handler om å luke ut de typene som ikke fremstår som seriøse. Har hatt mange gode dates med menn fra Tinder.

Anonymkode: a35a7...b02

• Liker 1
Skrevet

Hva er en ordentlig mann for deg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen spesielle hobbier, så jeg bruker Tinder. Det finnes gode greie menn på Tinder også, men det finnes selvsagt også mye ræl. Handler om å luke ut de typene som ikke fremstår som seriøse. Har hatt mange gode dates med menn fra Tinder.

Får ikke logget inn på tinder, får en sur telefon når jeg skriver inn mobilnummeret mitt.... Vet ikke hvordan man ordner det...:/ Ellers hadde jeg brukt appen 

Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Hva er en ordentlig mann for deg?

En som en trofast, morsom, som jeg har kjemi med osv, det motsatte av det man forbinder med en fuckboy/player... 

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Tigerstaden said:

En som en trofast, morsom, som jeg har kjemi med osv, det motsatte av det man forbinder med en fuckboy/player... 

Ja, det finner man ikke ut før man blir litt kjent med personen eller før du blir bedratt og da er det for sent. vinn/vinn mao. Er jo bare å finne noen du synes er attraktive også si "hei". Verden er jo et eneste stort kjøttmarked, men meget få våger å koble seg ut fra den mentale matrix-boblen de lever i for å teste det ut. Om det ikke er en sen fredagskveld på byen med noen prosent alkohol i blodet.

Endret av megda
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fuckboys er ordentlige menn med alternativer...

Anonymkode: b1dc1...343

Finnes menn med alternativer men som klarer å oppføre seg og ikke holde på med 10 damer samtidig da.

Anonymkode: c621e...8e4

• Liker 3
Skrevet

Vil anbefale å gi det mer tid enn tre måneder.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Tigerstaden skrev:

Hei!

Hvordan kommer dere i kontakt med dates? tinder og andre dateapps? hobbyer? (gode tips?) 

Har vært singel i tre måneder, og er nå i prosessen med å kanskje starte å date igjen. Men jeg er ikke interessert i fuckboys, jeg har lyst til å møte ordentlige menn. 

Mange av de som er på Tinder er kun etter sex. De mest seriøse finner du mulig heller på fekd møteplassen eller ute i det virkelig liv. 3 mnd er jo heller ikke lenge som singel. Du har god tid.. ro ned ti hakk.

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, tussi84 said:

Mange av de som er på Tinder er kun etter sex. De mest seriøse finner du mulig heller på fekd møteplassen eller ute i det virkelig liv. 3 mnd er jo heller ikke lenge som singel. Du har god tid.. ro ned ti hakk.

Jeg var inne på Møteplassen i en kort, kort periode, og mange av de jeg så der var akkurat de samme mennene som jeg også hadde swipet gjennom på Tinder. Tinder har et ufortjent dårlig rykte. Det er sjeldent vanskelig å luke ut de som bare vil ha sex.

Skrevet
6 hours ago, tussi84 said:

Mulig det har forandret seg, men da jeg var på Møteplassen i ca en mnd for mange herrens år siden (9-10år) fremsto det som datingsiden til de som hadde gått Livets Knall Harde skole.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tinder. Har aldri møtt noen der jeg ville tenkt på som playere. Selvsagt finner du mange av dem også, men jeg syns det er ganske lett å sile ut hvem som kun er ute etter sex

Anonymkode: 29b67...88f

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Disse mennene er overalt du ser dem bare ikke. 

Skrevet
18 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Vil anbefale å gi det mer tid enn tre måneder.

Skal gi det over sommeren hvertfall, så ingen fare :) driver å tar vare på meg selv for tiden, trening osv. 

Skrevet
1 hour ago, Tigerstaden said:

Skal gi det over sommeren hvertfall, så ingen fare :) driver å tar vare på meg selv for tiden, trening osv. 

Veldig god tilnærming. Ved å ha det godt med seg selv, er man bedre rustet til å ha det godt med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...