Tigerstaden Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Hei! Hvordan kommer dere i kontakt med dates? tinder og andre dateapps? hobbyer? (gode tips?) Har vært singel i tre måneder, og er nå i prosessen med å kanskje starte å date igjen. Men jeg er ikke interessert i fuckboys, jeg har lyst til å møte ordentlige menn.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Fuckboys er ordentlige menn med alternativer... Anonymkode: b1dc1...343 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Jeg har ingen spesielle hobbier, så jeg bruker Tinder. Det finnes gode greie menn på Tinder også, men det finnes selvsagt også mye ræl. Handler om å luke ut de typene som ikke fremstår som seriøse. Har hatt mange gode dates med menn fra Tinder. Anonymkode: a35a7...b02 1
Tigerstaden Skrevet 5. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen spesielle hobbier, så jeg bruker Tinder. Det finnes gode greie menn på Tinder også, men det finnes selvsagt også mye ræl. Handler om å luke ut de typene som ikke fremstår som seriøse. Har hatt mange gode dates med menn fra Tinder. Anonymkode: a35a7...b02 Får ikke logget inn på tinder, får en sur telefon når jeg skriver inn mobilnummeret mitt.... Vet ikke hvordan man ordner det...:/ Ellers hadde jeg brukt appen
Tigerstaden Skrevet 5. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, megda skrev: Hva er en ordentlig mann for deg? En som en trofast, morsom, som jeg har kjemi med osv, det motsatte av det man forbinder med en fuckboy/player... 3
megda Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 (endret) 3 minutter siden, Tigerstaden said: En som en trofast, morsom, som jeg har kjemi med osv, det motsatte av det man forbinder med en fuckboy/player... Ja, det finner man ikke ut før man blir litt kjent med personen eller før du blir bedratt og da er det for sent. vinn/vinn mao. Er jo bare å finne noen du synes er attraktive også si "hei". Verden er jo et eneste stort kjøttmarked, men meget få våger å koble seg ut fra den mentale matrix-boblen de lever i for å teste det ut. Om det ikke er en sen fredagskveld på byen med noen prosent alkohol i blodet. Endret 5. april 2019 av megda
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuckboys er ordentlige menn med alternativer... Anonymkode: b1dc1...343 Finnes menn med alternativer men som klarer å oppføre seg og ikke holde på med 10 damer samtidig da. Anonymkode: c621e...8e4 3
Katten.2.0 Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 Vil anbefale å gi det mer tid enn tre måneder. 3
tussi84 Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 5 timer siden, Tigerstaden skrev: Hei! Hvordan kommer dere i kontakt med dates? tinder og andre dateapps? hobbyer? (gode tips?) Har vært singel i tre måneder, og er nå i prosessen med å kanskje starte å date igjen. Men jeg er ikke interessert i fuckboys, jeg har lyst til å møte ordentlige menn. Mange av de som er på Tinder er kun etter sex. De mest seriøse finner du mulig heller på fekd møteplassen eller ute i det virkelig liv. 3 mnd er jo heller ikke lenge som singel. Du har god tid.. ro ned ti hakk.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 6 hours ago, tussi84 said: Mange av de som er på Tinder er kun etter sex. De mest seriøse finner du mulig heller på fekd møteplassen eller ute i det virkelig liv. 3 mnd er jo heller ikke lenge som singel. Du har god tid.. ro ned ti hakk. Jeg var inne på Møteplassen i en kort, kort periode, og mange av de jeg så der var akkurat de samme mennene som jeg også hadde swipet gjennom på Tinder. Tinder har et ufortjent dårlig rykte. Det er sjeldent vanskelig å luke ut de som bare vil ha sex. Anonymkode: a35a7...b02
Mann1979 Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 6 hours ago, tussi84 said: Mange av de som er på Tinder er kun etter sex. De mest seriøse finner du mulig heller på fekd møteplassen eller ute i det virkelig liv. 3 mnd er jo heller ikke lenge som singel. Du har god tid.. ro ned ti hakk. Mulig det har forandret seg, men da jeg var på Møteplassen i ca en mnd for mange herrens år siden (9-10år) fremsto det som datingsiden til de som hadde gått Livets Knall Harde skole. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 Jeg bruker tinder. Har aldri møtt noen der jeg ville tenkt på som playere. Selvsagt finner du mange av dem også, men jeg syns det er ganske lett å sile ut hvem som kun er ute etter sex Anonymkode: 29b67...88f 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 Disse mennene er overalt du ser dem bare ikke.
Tigerstaden Skrevet 6. april 2019 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2019 18 timer siden, Katten.2.0 skrev: Vil anbefale å gi det mer tid enn tre måneder. Skal gi det over sommeren hvertfall, så ingen fare driver å tar vare på meg selv for tiden, trening osv.
Katten.2.0 Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 1 hour ago, Tigerstaden said: Skal gi det over sommeren hvertfall, så ingen fare driver å tar vare på meg selv for tiden, trening osv. Veldig god tilnærming. Ved å ha det godt med seg selv, er man bedre rustet til å ha det godt med andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå