Gå til innhold

Vil han ikke allikevel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en jeg fikk match med på en date app Han la meg  til på snap. Sendte en selfi av seg og jeg sendte tilbake. Han svarte raskt «klar for helg?» Jeg svarte og spurte han tilbake. «Du?»Har ikke fått svar.  Kanskje han ikke så det lille spørsmålet mitt? Hadde en avtale om tur i helgen hvor han skreiv hadde vært kjekt å  hilst på deg. Så kjipt å vente på svar hvis han ikke vil  gå tur allikevel . Hørt den før at han kan være opptatt. Vil jo ikke sende mer snapp, vil ikke «mase» Fikk bilde i 14- tiden.  Synes tonen mellom oss er god.

Anonymkode: 99589...73f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er antagelig ikke blitt sååå viktig for han etter kun litt chatting. 😉 Ikke ta det så seriøst enda, flørt og ha det gøy. Du hører fra han igjen.

Anonymkode: 9249d...788

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok regne med at han sendte den snapen til ganske mange andre også. Både venner og andre han chatter med. Du hører fra han igjen hvis han er interessert, men det er jo bare å sende han en melding eller snap. Hvis han er interessert blir han ikke mindre interessert av å høre fra deg. Og hvis han ikke svarer vet du at han ikke er så keen

Anonymkode: 854af...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...