Gå til innhold

Helt hjem og surprise world


Cathrine_003

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har hatt problemer med helt hjem eller surprise world? 

Ventet på en pakke til min datters bursdag. Den dukket aldri opp selv om budet sier den ble lagt i postkassa. Nettbutikken Surprise world sier de må stole på budet og vil ikke betale penger tilbake. I tlf kontakt med de insinuerte de til og med at jeg var uærlig da de opplevde stor pågang av kunder som krevde penger tilbake for ikke mottatt vare. 

Kanskje på tide å bytte leveringsselskap tenker jeg da. 

Sendte til og med kvitteringer for varer jeg måtte ut å kjøpe som erstatning dagen før bursdagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg er ikke TS, men jeg dytter opp denne tråden for å få vite om flere dårlige erfaringer med Surpriseworld. De er fullstendig utilgjengelig på telefon, svarer ikke på melding og når jeg titter innom facebooksiden deres, ser jeg at det er en kvinne som har postet Hvorfor tar det så lang tid for dere å svare meg på messenger??

Anonymkode: eaef8...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helthjem er arrogante, og er ikke villige til å hjelpe. Kontaktet dem på kundeservice for at de ikke kom å hentet en liten pakke på en ting jeg solgte via finn. Og det virket som om de mente det var min feil at de ikke fant pakken. Etter å ha sendt de bilder sier de bare at avisbudene ikke har nøkkel til blokka??! Hva i f alle andre bud kommer seg inn, og det kunne de sagt for en uke siden. Føler meg som en idiot. Og forslaget deres var å bestille stor pakke og levere inn til postnord? Ikke en gang unnskyld eller noe løsning?

Jeg blir helt målløs, fra nå av er det bare Posten eller PostNord som får lov til å håndtere mine pakker.

Anonymkode: f8703...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...