Måne1234 Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Har bare mer og mer av det . Legen sier ingenting kan gjøres . Når jeg har det er halsen litt sår , munntørrhet , følelse av en bit /Stein nedi halsen hver gang jeg svelger eller kjenner fergene tiden egentlig . Utrolig ubehagelig og plagsomt . Andre som sliter med dette ? Av og til når de er store og høyt oppe kan de pirkes ut med en q-tip men ikke de som er lenger nede og liksom i mandelen. Har generelt forstørrede mandler .
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Jeg fikk mandlene operert ut. Problemet har vært borte siden det. Anonymkode: a8fd8...b91 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Jeg hadde problemer med det før. Men jeg klarte å klemme dem ut ved hjelp av musklene i svelget. Det gav seg da jeg kjøpte elektrisk tannbørste og begynte med tanntråd daglig. Kommer tilbake hvis jeg er sløv med munnhygiene et par dager, f.eks ved sykdom. Tror jeg har normale mandler, da. Anonymkode: 937de...92e
Jadzia Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Jeg har hatt problemer med det av og på. Ikke funnet noe triggere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå