Gå til innhold

Min svigerinnen far sendte meg nakenbilder!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette må virke som tidenes trolletråd, men det er det ikke og jeg ble fysisk kvalm! Jeg sitter fremdeles og er uvel!

Våknet nå idag og så at han hadde sendt meg melding på messenger i natt. Dette er en mann jeg har hatt på vennelisten på Facebook i åresvis. Jeg så han hadde sent en del smileys, scrollet meg opp også har han faen meg sendt nakenbilder og close ups av utsyret! HVA FAEN!!

Han var helt sikkert rusa siden han er narkoman, men det er INGEN unnskyldning!

Jeg slettet hele han fra messenger, slettet og blokkerte han fra Facebook! Jeg skrev ingenting tilbake til han!

Jeg er kvalm, uvel, skuffet og forbanna! Jeg har ikke sagt noe til mannen min for han hadde sikkert slått han ned for det han har gjort nå. Det er 4-5 års mellomrom mellom hver gang vi ses, men jeg tror aldri jeg kommer til å kunne se på eller snakke med han igjen.

Beklager morgens utbrudd, men dette var jeg nødt til å få ut et sted!!

Anonymkode: 6d848...848

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke ta dette alvorlig, Grunnen til at jeg ikke tar det alvorlig er at du skrev " Min svigerinne far sendte meg nakenbilder" Hadde du skrevet min svigerfar så kunne jeg tatt det litt mer alvorlig. 

Din svigerinne er tross alt din manns søster og din svigerinnes far er også din manns far og dermed er han din svigerfar.

Anonymkode: 207f5...b79

• Liker 2
Gjest NotYou
Skrevet

Skjønner overhodet ikke hvem som har sendt deg bilder :klo: ‘Min svigerinnen far’? Whaaat? Hvem sin far? En mann du har hatt på vennelista i årevis? :vetikke: 

AnonymBruker
Skrevet

Beklager så mye at det kom en skrivefeil grunnet autocorect!

Min svigerinnes far! Og nei, det er ikke min svigerfar da dette ikke er min manns far

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må virke som tidenes trolletråd, men det er det ikke og jeg ble fysisk kvalm! Jeg sitter fremdeles og er uvel!

Våknet nå idag og så at han hadde sendt meg melding på messenger i natt. Dette er en mann jeg har hatt på vennelisten på Facebook i åresvis. Jeg så han hadde sent en del smileys, scrollet meg opp også har han faen meg sendt nakenbilder og close ups av utsyret! HVA FAEN!!

Han var helt sikkert rusa siden han er narkoman, men det er INGEN unnskyldning!

Jeg slettet hele han fra messenger, slettet og blokkerte han fra Facebook! Jeg skrev ingenting tilbake til han!

Jeg er kvalm, uvel, skuffet og forbanna! Jeg har ikke sagt noe til mannen min for han hadde sikkert slått han ned for det han har gjort nå. Det er 4-5 års mellomrom mellom hver gang vi ses, men jeg tror aldri jeg kommer til å kunne se på eller snakke med han igjen.

Beklager morgens utbrudd, men dette var jeg nødt til å få ut et sted!!

Enda en trolletråd? Jeg kan ta feil, men har en liten følelse av at jeg kan ha rett også. 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det kan virke som en trolletråd, men det er dessverre ikke det. Jeg hadde tenkt samme tanken selv om jeg leste dette.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du ha kontakt med din svigerinne far da? Han har jo i grunnen ingenting med deg å gjøre? 

Anonymkode: 83b4e...85c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har jo kontakt med han, men han la meg til på Facebook for mange år siden og det hender jo at vi møtes i bursdager selvom det heldigvis er veldig sjeldent!

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke ta dette alvorlig, Grunnen til at jeg ikke tar det alvorlig er at du skrev " Min svigerinne far sendte meg nakenbilder" Hadde du skrevet min svigerfar så kunne jeg tatt det litt mer alvorlig. 

Din svigerinne er tross alt din manns søster og din svigerinnes far er også din manns far og dermed er han din svigerfar.

Anonymkode: 207f5...b79

Svigerinne kan også være din brors kone

Anonymkode: 7541e...a61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får svare med samme mynt. Send nakenbilder og se hvordan han liker det, da tenker jeg at han slutter.

Anonymkode: 97f5d...b2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt noe til mannen min for han hadde sikkert slått han ned for det han har gjort nå.

Hvorfor er du sammen med en voldelig mann?

Anonymkode: 262f3...015

AnonymBruker
Skrevet

Da tar du kontakt med din svigermor og viser henne bildene.

Anonymkode: 46170...832

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du får svare med samme mynt. Send nakenbilder og se hvordan han liker det, da tenker jeg at han slutter.

Anonymkode: 97f5d...b2c

Ja, for det var jo en veldig god idé.  :rolleyes:

Anonymkode: 05532...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...