Gå til innhold

Sminkeord for åpent forhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg setter pris på at vi begge kan se litt stort på ting", ser jeg av og til menn skrive på profilen sin på Tinder, og da sveiper jeg til venstre med en gang, for jeg har alltid tatt utgangspunkt i at det betyr at de ønsker et åpent forhold, eventuelt at de ikke ønsker å forplikte seg til noe?

Det stemmer det, ikke sant?

Anonymkode: ae039...617

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpent forhold forutsetter som oftest at det er et etablert forhold i utgangspunktet, hvor begge parter er blitt enige om å enten ta partnere utenfor dette, eller sammen.

Jeg vil ikke si at å ikke forplikte seg til én partner er det samme som et åpent forhold.

Anonymkode: ebe6f...4bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Åpent forhold forutsetter som oftest at det er et etablert forhold i utgangspunktet, hvor begge parter er blitt enige om å enten ta partnere utenfor dette, eller sammen.

Jeg vil ikke si at å ikke forplikte seg til én partner er det samme som et åpent forhold.

Nå er det vel ikke heller det jeg skriver, jeg skriver åpent forhold eller å ikke ønske å forplikte seg.

Og selvfølgelig kan man gå inn i et forhold med et ønske om å ha det åpent, det går på emosjonell modenhet og å vite noe om hvem man er og hvordan man ønsker å leve livet sitt.

Kan du nå slutte å kaste bort tiden min og svare på det jeg faktisk spør om?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nå er det vel ikke heller det jeg skriver, jeg skriver åpent forhold eller å ikke ønske å forplikte seg.

Og selvfølgelig kan man gå inn i et forhold med et ønske om å ha det åpent, det går på emosjonell modenhet og å vite noe om hvem man er og hvordan man ønsker å leve livet sitt.

Oi, dette eskalerte fort.

Kos deg med ditt personlige drama, og de som ønsker å ta del i det.

Lykke til med forholdet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drit i å mas på KG da viss du ikke ønsker svar fra folk. Tragisk.

Anonymkode: 0b141...305

• Liker 3
Gjest Freya Sand
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mange på KG som bare sitter og svarer på måfå (er min erfaring).

Se for deg Trygdebeistet i NRK-programmet Trygdekontoret - Thomas Seltzer tullet engang med at Trygdebeistet har 90 prosent av profilene på KG. Så et lite tips: Ikke ta det personlig 😊

For å svare på spørsmålet ditt: "Jeg setter pris på at vi begge kan se litt stort på ting" betyr at de vil du skal akseptere at de også treffer andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg hadde aldri i verden landet på en så spesifikk tolkning av et så vidt uttrykk. "Jeg setter pris på at vi begge kan se litt stort på ting" høres utrolig vagt ut, hadde ikke fått meg til å tenke verken det ene eller det andre.

Anonymkode: bd195...3af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Freya Sand said:

Det er mange på KG som bare sitter og svarer på måfå (er min erfaring).

Se for deg Trygdebeistet i NRK-programmet Trygdekontoret - Thomas Seltzer tullet engang med at Trygdebeistet har 90 prosent av profilene på KG. Så et lite tips: Ikke ta det personlig 😊

For å svare på spørsmålet ditt: "Jeg setter pris på at vi begge kan se litt stort på ting" betyr at de vil du skal akseptere at de også treffer andre. 

Ha, ha, ha, ser for meg Trygdebeistet nå, og at det er han som svarer over her 🤣

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg hadde aldri i verden landet på en så spesifikk tolkning av et så vidt uttrykk. "Jeg setter pris på at vi begge kan se litt stort på ting" høres utrolig vagt ut, hadde ikke fått meg til å tenke verken det ene eller det andre.

Anonymkode: bd195...3af

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Freya Sand skrev:

Betyr det da permanent, eller at man dater andre også til man evt. finner ut at man skal satse på hverandre?

Anonymkode: 5b61f...3d6

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det da permanent, eller at man dater andre også til man evt. finner ut at man skal satse på hverandre?

Det vet du ikke, og ingen andre heller

Anonymkode: 13264...fbc

Gjest Freya Sand
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Til - eller HVIS - man finner ut at man skal satse på hverandre 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...