AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Er det kleint å dra på ferie i Norge syns du? Når man sier ferie antar du da at man mener å dra til utlandet? Hvorfor det? Anonymkode: 2498f...652
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 For min del, så ønsker jeg ofte å bruke ferien på å dra til varme og sol. Derfor blir det oftere utlandet. Men ferie i Norge kan være minst like fint om man bare forbereder seg på all slags vær Anonymkode: c2b1e...b78 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Hva er det som er kleint med å feriere i eget land? Det et særdeles normalt og absolutt ikke kleint. Må bare være fjortisser som synes det er kleint, men de synes jo alt er kleint. Å gå hytte til hytte for eksempel er det mange som gjør. Anonymkode: 51b3b...907 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Ferie er ferie. Det eneste som er kleint er å bruke uttrykket kleint. Anonymkode: 4627b...ec6 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Jeg og sønnen har ca én uke i året i fjellet i telt. Storkoser oss. Parkerer 20 min unna huset. Det er den eneste ferien som er fast hvert år, og ellers veksler vi mellom Norge og utland. Ferie er jo fritid og gjøre noe annet enn det du gjør resten av året. Mer pinlig at nordmenn skal konkurrere i alt mulig tull😊 Anonymkode: 1c42f...337 3
_popcorn_ Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Jeg trives bedre med sol og varme, og ferierer derfor utenlands. Mange venner/bekjente trives veldig godt med campingliv, fjell og skog, og ferierer med telt eller campingvogn i Norge og nabolandene. Kunne aldri falt meg inn å sett ned på, eller syntes det var kleint at noen velger ferie etter egen interesse. 1
Durinur Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 Jeg er veldig glad i ferier i Norge, og vi har utrolig mange flotte ting å se på og gjøre i det langstrakte landet vårt. Jeg synes en ferie i Norge kan være minst like spennende som typiske turistplasser, men ulempen med det er jo at det er svindyrt i forhold. 1
Kjetil E Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev: Er det kleint å dra på ferie i Norge syns du? Når man sier ferie antar du da at man mener å dra til utlandet? Hvorfor det? Anonymkode: 2498f...652 Nei hvorfor det?? Elsker å reise på ferie både i Norge og i utlandet. Er masse flotte feriemål i Norge, særlig på Vestlandet og i Nord-Norge. To av mine aller største ferieopplevelse har jeg hatt i Norge. Hurtigruten fra Kirkenes til Bergen. Og så hadde jeg en sommer Norge-rundt billetten til Widerøe. Da betalte jeg 4.000kr og kunne fly så mye jeg ville på 14 dager i hele Norge på Wiederøes rutenett. Fantastisk ferie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå