Gå til innhold

Mørk brun mensen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hatt mensen i fire dager, og det har bare kommet "brunt" blod. Det er nå jeg skulle hatt mensen til vanlig også, så det er ikke noen mellomblødning av noe slag. Hvordan i alle dager kan dette skje gjennom en hel mens? Skal liksom være ferdig med mensen etter i morgen, og det har aldri skjedd før at jeg har blødd brunt gjennom hele mensen. Jeg vet det er vanlig i begynnelsen og slutten av mensen, men jeg har aldri opplevd det gjennom en hel mens, atlså. Jeg går heller ikke på p-piller. Det er ganske "slimete" brunt blod, liksom.. Noen erfaringer?? Bør jeg dra til lege??

Anonymkode: 17931...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida. Min erfaring er at bløndingsmengden kan variere noe fra gang til gang med enkelte mens-runder som veldig annerledes enn normalen. Jeg kan umulig tro at det er grunn til å gå til legen.

Intense mens-kramper som fører til at en ikke fungerer og store blødninger som varer over tid vil jeg si er en grunn til å få legehjelp, ikke at en får en på-tiden, men liten blødning.

AnonymBruker
Skrevet

Tror heller ikke det er grunn for å gå til lege. Men dersom mensen opptrer spesielt unormalt flere ganger i løpet av feks en halvårsperiode så jeg ville jeg tatt en tur.

Anonymkode: 34a0a...18e

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg puste ut litt, og følge med på neste mens.. syns bare hele greia er merkelig. Ikke har jeg hatt herken ømme pupper eller mensensmerter, og det pleier jeg alltid å få..:klo:

TS

Anonymkode: 17931...c7b

AnonymBruker
Skrevet

*Mørk brun mens*, evt. *Mørk brun menstruasjon*

Mensen/menstruasjonen er bestemt for entall.

Anonymkode: 32df0...14e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

*Mørk brun mens*, evt. *Mørk brun menstruasjon*

Mensen/menstruasjonen er bestemt for entall.

Anonymkode: 32df0...14e

Så... Du skjønte likevel hva hun mente, eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...