Gå til innhold

Wunderland Sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes Jon Arild og hugsten er de eneste fornuftige menneskene å følge med på i den serien her.

Mats må seriøst bli voksen, at bakken gidder alt han sier til han!?

Anonymkode: 073ff...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Jon Arild og hugsten er de eneste fornuftige menneskene å følge med på i den serien her.

Mats må seriøst bli voksen, at bakken gidder alt han sier til han!?

Anonymkode: 073ff...fd9

Enig. De to er jo de mest normale. De er lissom bare litt søte særinger. 

Ja både Mats og Bakken må vokse opp. At de orker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen og drikker nesten ikke alkohol. likevel har dette blir en av mine favorittserier! 😄 Sparer episodene til lørdagsmorgen. At damene holder ut med Bakken&Co er forbi min fatteevne. 😛 

Anonymkode: 416d6...9ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lappen og drikker nesten ikke alkohol. likevel har dette blir en av mine favorittserier! 😄 Sparer episodene til lørdagsmorgen. At damene holder ut med Bakken&Co er forbi min fatteevne. 😛 

Anonymkode: 416d6...9ff

Haha min også 😂 De burde jo fått en medalje begge to. At de i det hele tatt ble med på den turen er jo fullstendig fantastisk :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sirah said:

Haha min også 😂 De burde jo fått en medalje begge to. At de i det hele tatt ble med på den turen er jo fullstendig fantastisk :P 

De må jo ha fått betalt, tenker jeg. 😛 Lo høyt da de var på spa med Bakken i morgenkåpe. 

Anonymkode: 416d6...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må jo ha fått betalt, tenker jeg. 😛 Lo høyt da de var på spa med Bakken i morgenkåpe. 

Anonymkode: 416d6...9ff

Alle får betalt. Dette er 100% forfattet og regissert. 

Anonymkode: 84985...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle får betalt. Dette er 100% forfattet og regissert. 

Anonymkode: 84985...18c

Ja, mente egentlig å si GODT betalt. Alle serier får en viss regi, men replikkene tror jeg de fint klarer å levere uten manus. :)

Anonymkode: 416d6...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de får jo garantert betalt :) Hvem i alle dager legger ut på en sånn tur i en sånn bil gratis 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Wunderland er ikke regissert. Ingen manus, ingen replikker. Det er nok ikke så godt betalt som dere tror heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rebelchick skrev:

Wunderland er ikke regissert. Ingen manus, ingen replikker. Det er nok ikke så godt betalt som dere tror heller :)

Du vet det vel, du.

Anonymkode: 28a66...d7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rebelchick skrev:

Ja, det gjør jeg faktisk 😂

Jada.

Anonymkode: 28a66...d7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.5.2019 den 21.21, Sirah skrev:

Ja de får jo garantert betalt :) Hvem i alle dager legger ut på en sånn tur i en sånn bil gratis 🙈

Mange mange mange!!!!! Jeg er gift med en som var råner (tror fortsatt han er det til tider med veteran bilene sine) og jo da de dro til Tyskland og Danmark. Fortsatt fulle fra kvelden før. Her er i alle fall damene med som kjører. De fleste kjører selv! 

Anonymkode: c5a1c...821

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange mange mange!!!!! Jeg er gift med en som var råner (tror fortsatt han er det til tider med veteran bilene sine) og jo da de dro til Tyskland og Danmark. Fortsatt fulle fra kvelden før. Her er i alle fall damene med som kjører. De fleste kjører selv! 

Anonymkode: c5a1c...821

I like dårlige biler? 🙈 Mange rånebiler er jo i god stand selv om de ser litt herja ut 🙈 Jeg kjenner også flere rånere og bilene deres er nok i mye bedre teknisk stand enn min 🤪 Og iallfall Danmark er litt "rett rundt hjørnet" for oss der jeg bodde tidligere, ca en times tid til terminalen og vipps er man på andre siden av dammen. Mila man tilbakelegger på veien er ikke all verdens lissom selv om man skifter land. Men Italia? Det er jo dritlangt 😂

Men for all del, jeg tror deg så ikke misforstå. Jeg kan bare ikke forstå at noen faktisk tar den risikoen! Alle biler kan bryte sammen, men den Mercuryen der ser ut som om den henger sammen med gaffa og klistremerker lissom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sirah skrev:

I like dårlige biler? 🙈 Mange rånebiler er jo i god stand selv om de ser litt herja ut 🙈 Jeg kjenner også flere rånere og bilene deres er nok i mye bedre teknisk stand enn min 🤪 Og iallfall Danmark er litt "rett rundt hjørnet" for oss der jeg bodde tidligere, ca en times tid til terminalen og vipps er man på andre siden av dammen. Mila man tilbakelegger på veien er ikke all verdens lissom selv om man skifter land. Men Italia? Det er jo dritlangt 😂

Men for all del, jeg tror deg så ikke misforstå. Jeg kan bare ikke forstå at noen faktisk tar den risikoen! Alle biler kan bryte sammen, men den Mercuryen der ser ut som om den henger sammen med gaffa og klistremerker lissom. 

De tok jo ikke båten da 😂 de kjørte overalt mange har alt mulig av verktøy i bilen. Det lengste jeg har kjørt i en slik bil var fra Egersund og hjem til Drammen. I en bil som hadde stått i 12 år!!! Eieren trodde ikke sine egne ører når han ikke så bil henger og min kjære sa jeg kjører den hjem jeg 🙄 med prøveskilter 🤣. Vi kom oss hjem. La oss si det sånn de bilene i wunderland var prakteksemplarer i forhold.

Anonymkode: c5a1c...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tok jo ikke båten da 😂 de kjørte overalt mange har alt mulig av verktøy i bilen. Det lengste jeg har kjørt i en slik bil var fra Egersund og hjem til Drammen. I en bil som hadde stått i 12 år!!! Eieren trodde ikke sine egne ører når han ikke så bil henger og min kjære sa jeg kjører den hjem jeg 🙄 med prøveskilter 🤣. Vi kom oss hjem. La oss si det sånn de bilene i wunderland var prakteksemplarer i forhold.

Anonymkode: c5a1c...821

Hjelp 😱 Men det er sikkert veldig gøy 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sirah skrev:

Hjelp 😱 Men det er sikkert veldig gøy 😂

Tja gøy og gøy 🤣 den tiden er forbi for oss med barn nr4 på vei blir det ikke tid til slikt lenger. Han har solgt unna mye men har en del biler og prosjekter igjen. 

Anonymkode: c5a1c...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja gøy og gøy 🤣 den tiden er forbi for oss med barn nr4 på vei blir det ikke tid til slikt lenger. Han har solgt unna mye men har en del biler og prosjekter igjen. 

Anonymkode: c5a1c...821

Gøy for de som er interessert tenker jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 19.25, rebelchick skrev:

Ja, det gjør jeg faktisk 😂

Er du med i serien?

Anonymkode: 9524d...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...