Gå til innhold

Datingsider/-apper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg begynner å kjenne at Tinder ikke er en greie for meg (mistet troen), og jeg har lyst til å prøve noe annet. Jeg har forsøkt meg på sukker.no, men jeg forstår meg bare ikke helt på den match-testen, samt at jeg syns siden virker litt rotete.

Det som er, er at jeg ikke har så lyst til å "oute" til hele verden at jeg er singel og på leting - både av bekjente, kunder, medarbeidere etc. Jeg ønsker rett og slett litt kontroll på hvem som kan se min profil/bilder. På Tinder har jeg betalt for Gold-abonnement, og huker av på valget om at jeg kun er synlig for de jeg har sveipet til høyre (liker). På den måten føler jeg at jeg har rimelig grei kontroll. Men jeg har ikke funnet andre sider/apper som har denne funksjonen. Eller er det noen "der ute" som vet om noe slikt? Evt. tips til gode, brukervennlige og seriøse sider?

Hilsen Håpløs

Anonymkode: 22954...ccb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei Håpløs. Du er ikke så håpløs, skal jeg si deg. Forstår deg godt at du ikke ønsker å rope ut i verden at du er på jakt. 
Har vært på sukker, møteplassen, match, badoo, tinder osv. Dessverre blir profilen din synlig for alt og alle. Ofte blir svarene på personlighetstestene også synlige. Tydeligvis kun Tinder Gold som gir mulighet til begrensninger, slik du nevner. 
Ellers kan jeg nevne at jeg ikke synes noen av sidene hverken var brukervennlige eller seriøse. Fikk størst "napp" på sukker. Møteplassen var OK, men var lite folk der! Match er full av boter som liker og skriver til deg slik at du må betale deg inn for å se hvem som har skrevet og hva som er skrevet. Håpløst. Badoo virket ikke som seriøs for dating, mye folk som var opptatt der inne, og ligner med på en venneside. 

Anonymkode: fa11b...11b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil også nevne at jeg var svært aktiv på flere av sidene, for så droppe ut av alt i halvannet år. Når jeg da registrerte meg på nytt halvannet år etterpå, var stort sett de samme folkene der enda. Dem var aktive både første gang, og andre gang. Hvorfor kan man spekulere i, men da tok jeg kveld fra alt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Håpløs. Du er ikke så håpløs, skal jeg si deg. Forstår deg godt at du ikke ønsker å rope ut i verden at du er på jakt. 
Har vært på sukker, møteplassen, match, badoo, tinder osv. Dessverre blir profilen din synlig for alt og alle. Ofte blir svarene på personlighetstestene også synlige. Tydeligvis kun Tinder Gold som gir mulighet til begrensninger, slik du nevner. 
Ellers kan jeg nevne at jeg ikke synes noen av sidene hverken var brukervennlige eller seriøse. Fikk størst "napp" på sukker. Møteplassen var OK, men var lite folk der! Match er full av boter som liker og skriver til deg slik at du må betale deg inn for å se hvem som har skrevet og hva som er skrevet. Håpløst. Badoo virket ikke som seriøs for dating, mye folk som var opptatt der inne, og ligner med på en venneside. 

Tusen takk for fint og utfyllende svar!

Ja, jeg frykter at det kun er Tinder som har den muligheten. Håper noen andre kommer med det etter hvert, da.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil også nevne at jeg var svært aktiv på flere av sidene, for så droppe ut av alt i halvannet år. Når jeg da registrerte meg på nytt halvannet år etterpå, var stort sett de samme folkene der enda. Dem var aktive både første gang, og andre gang. Hvorfor kan man spekulere i, men da tok jeg kveld fra alt. 

Ja, ikke sant ... Mon tro hvor stor andel av single voksne som er aktive på datingforum. Det beste er jo å finne noen utenom en slik app/side. Men om "alle" har profiler, er det vel like greit å søke gjennom de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32, og ser etter en partner mellom 30 og 40, sånn ca, bare for å nevne det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33. Vanskelig alder å finne noen på datingsider føler jeg. Lite damer mellom 30-35, og damer midt i 20-årene har som regel ikke sine søkemotorer helt opp til 33. Virker som den magiske 30-årsgrensen er avskrekkende... 😄 
Dessuten så er svært få flyttbar. Så hvis du ikke fra før av bor i store byer, men mer i utkantsstrøk, så kan du nesten bare gi faen... :P 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 33. Vanskelig alder å finne noen på datingsider føler jeg. Lite damer mellom 30-35, og damer midt i 20-årene har som regel ikke sine søkemotorer helt opp til 33. Virker som den magiske 30-årsgrensen er avskrekkende... 😄 
Dessuten så er svært få flyttbar. Så hvis du ikke fra før av bor i store byer, men mer i utkantsstrøk, så kan du nesten bare gi faen... :P 

Åh, det skal ikke være enkelt. Ønsker deg kjempemye lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo takk i lige 😄 Måtte kjærligheten seire, uansett hvordan den oppnås! 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...