Gå til innhold

Sprut i håret ved doggy style

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min og jeg liker at han trekker seg ut når han kommer og spruter på meg.

Han spruter ofte veldig langt og når han skal sprute på rompa/ryggen min når han tar meg bakfra så går ofte spruten så langt at den treffer i håret mitt. Jeg liker ikke så godt å få det i håret. Jeg har snakket med han om det, men han sier at han prøver å ikke treffe meg i håret. Jeg tror han på det for han er veldig grei og omtenksom.

Er det noen som har vært borti det samme problemet? Hvor tar dere spruten hvis dere blir tatt bakfra og han skal sprute på dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la han ta deg bakfra frem til han har lært seg å ikke treffe håret ditt da.

Anonymkode: db033...511

• Liker 2
Skrevet

Vel kan ikke si jeg har opplevd dette. Må være at han spruter langt. Da må du passe på og ikke dukke under da så han treffer gardinen. Nei bare tuller. De mannfolkene jeg har som har tatt meg bakfra har trekket seg ut av og til. Men spruten havner da Kun på rompe og korsryggen. 🤔

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, siwhel skrev:

Vel kan ikke si jeg har opplevd dette. Må være at han spruter langt. Da må du passe på og ikke dukke under da så han treffer gardinen. Nei bare tuller. De mannfolkene jeg har som har tatt meg bakfra har trekket seg ut av og til. Men spruten havner da Kun på rompe og korsryggen. 🤔

Det er et poeng det med gardinen 🙈 Det har hendt at han har sprutet slik at han har truffet veggen 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rebecca30 skrev:

Det er et poeng det med gardinen 🙈 Det har hendt at han har sprutet slik at han har truffet veggen 

😮

AnonymBruker
Skrevet

Spør bestemor om å få låne badehetten hennes....Den rosa med grønne blomster.

Anonymkode: 6c438...6d2

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🤣

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 ja, da blir han vel så avtent at det ikke kommer noen sprut 😀 men seriøst, er det ingen av dere som har opplevd dette. Jeg har tenkt på at det kanskje er fordi jeg liker å bøye overkroppen ned når jeg står i doggy slik at hodet ligger ned på senga. Det er kanskje mer vanlig å stå mer oppreist på kne liksom? 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Dusjhette må være det opplagte svaret. Og så farger du håret blått, og tar permanent. 

Anonymkode: 37537...d29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herrefred, ligger du med en høytrykkspyler? 
Har du spurt han om han kan holde hånda hans foran hodet når det går for han, slik at han ikke griser til alt av omgivelser rundt? 
Det enkle er oftest det beste. Hilsen Rema 1000. 

Anonymkode: 27a2e...711

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spruter også veldig mye og langt. Fyller en kondom sånn at det renner ut på sidene hvis jeg bruker det. Når dama skulle ta spruten i munnen kom det så mye at hun nesten "kveltes", så kan ikke komme i munnen hennes mere. Egentlig veldig synd å ha det problemet igjen..

Anonymkode: b6ddf...a74

AnonymBruker
Skrevet

Dør av denne tråden :ler:

Men jeg kan ikke hjelpe deg ts, samme problemet her.. mannen har sprutet ned hodegavelen på senga vår, på tross av at vi var i andre enden når han kom..

Eneste som har funket noen lunde her, Er at jeg har reist meg mer opp i det han trekker seg ut, samt at han ikke har den så langt i fra rumpa når han kommer. 

Anonymkode: 568ce...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle damer bør kunne ta spruten i håret om den havner der. Det er ikke farlig. 🙄 Vær litt takknemlig. 

Anonymkode: feebf...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke løsningsorienterte da?

Han kan holde hånde litt foran penis når han spruter.

Han kan bruke papir eller en klut hvis han ikke vil bruke hånda.

Og det enkleste av alt, han holder penisen nedover, slik at det spruter ned på rumpa, ikke bortover. 

Anonymkode: 0da8b...93f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes alle damer bør kunne ta spruten i håret om den havner der. Det er ikke farlig. 🙄 Vær litt takknemlig. 

Anonymkode: feebf...ce5

Haha denne er min favoritt til nå😂😂😂

Anonymkode: a93fe...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Vær glad for at han spruter mye, det er digg.

2. Ikke la han sprute mens du står i doggy, da får du jo ikke sett det skikkelig engang!

3. Når han har lagt deg over på rygg, sørg for at pikken peker mot magen/puppene og ikke mot håret, så skal du se at det går bra.

Anonymkode: fc76c...b8d

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Vær glad for at han spruter mye, det er digg.

2. Ikke la han sprute mens du står i doggy, da får du jo ikke sett det skikkelig engang!

3. Når han har lagt deg over på rygg, sørg for at pikken peker mot magen/puppene og ikke mot håret, så skal du se at det går bra.

Anonymkode: fc76c...b8d

Ja, det er det jeg liker best også. Må be han rope ut før han kommer neste gang, så jeg får snudd meg 😅

Skrevet

Hvorfor er det så farlig å få litt sæd i håret? Jeg ser ikke helt problemet egentlig.

• Liker 1
Skrevet

sæd i håret kan være irriterende om man dusjer etterpå da varmt vann og sæd ikke mixer seg særlig godt. 

Skrevet
4 minutter siden, jane.b skrev:

Hvorfor er det så farlig å få litt sæd i håret? Jeg ser ikke helt problemet egentlig.

Upraktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...