Gjest jålete Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Når dere tenker på solarium, tenker dere da; KREEEEEFFFTTT eller tenker dere RYNKEEER? Jeg er litt nysgjerrig for det jeg tenker på når jeg legger meg i et solarium (noe jeg nesten aldri gjør lenger) er rynker. Hilsen Jåla.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Kreft, rynker, pigmentflekker, tørr krokodillehud, mutasjoner i genene.... Grunnene til å holde seg langt unna er mange....
Gjest Aurélie Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker først og fremst rynker. Det er ikke sikkert man utvikler kreft av å ta solarium, men rynker får man definitivt av det, før eller siden. Og dette er vel ene og alene årsaken til at jeg ikke har tatt sol siden jeg var 15.
Sommerfugl Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Jeg tar ikke solarium. Og grunnene er de Lilith nevner.
Gjest Daniella_ Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Tenker på rynker. Kreft skal det vel en del soltimer til før man kanskje kan få det?
Gjest hjalmarlover Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Kreft, rynker, pigmentflekker, tørr krokodillehud, mutasjoner i genene.... Grunnene til å holde seg langt unna er mange.... Mutasjoner i genene?? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Det er jo derfor kreft oppstår....Cellene begynner å dele seg helt uhemmet. Og det skal ikke alltid sååå mye UV-stråling til. Mest utsatt er de som har lys hud fra naturens side, og som er blitt kraftig brent som barn.
Dagoberta Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker på både kreft og rynker. Og så er det så kjeeeedelig å ligge i den senga, så jeg har gått over til selvbruning
Elze Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker også både på kreft og rynker. Og stygge damer med bleika hår som er åpenbart solariumsmørkebrune, midt på vinteren. Pføy!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #13 Skrevet 19. april 2005 Jeg for min del tenker: ah, nå slipper jeg å bli solbrent til sommeren. Litt underlag på forhånd forhindrer nemlig det hos meg, samt at jeg slipper soleksem og alskens drit.
aline Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 tok sol før, men etter at det har blitt forsket på og funnet ut at hudkreft har økt i europeiske (eller var det skandinaviske?) strøk, og at forskerne regner med at det har med solariumsbruk å gjøre, så holder jeg meg unne. så nå om dagen tenker jeg: KREEEEFFFFT.... når jeg tenker solarium. jeg har veldig lys hud med mye føflekker, og er utsatt nok som jeg er.
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2005 #15 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker hudkreft, føflekker og føflekkreft, rynker, pigmentflekker, brent, rød hud, kjedelig, og sist men ikke minst: grusom lukt av kroppen som nesten fremkaller brekninger...
Windy Skrevet 19. april 2005 #17 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker kreft. Gidder ikke ta den sjansen..
LilleBille Skrevet 19. april 2005 #18 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker varmt - innestengt og klamt .. og begynner å krible bare av å tenke på å måtte ligge stille der .. så det er helt uaktuelt uansett om jeg ser bort fra kreftfare og risiko for rynker.
Amarone Skrevet 19. april 2005 #19 Skrevet 19. april 2005 Jeg tenker også både på kreft og rynker. Og stygge damer med bleika hår som er åpenbart solariumsmørkebrune, midt på vinteren. Pføy! Og på at jeg aldri vil ta det selv. Liker å være blek, jeg (selvom jeg har blondt hår! ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå