Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jålete
Skrevet

Når dere tenker på solarium, tenker dere da; KREEEEEFFFTTT eller tenker dere RYNKEEER?

Jeg er litt nysgjerrig for det jeg tenker på når jeg legger meg i et solarium (noe jeg nesten aldri gjør lenger) er rynker.

Hilsen Jåla.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kreft, rynker, pigmentflekker, tørr krokodillehud, mutasjoner i genene....

Grunnene til å holde seg langt unna er mange....

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg tenker først og fremst rynker. Det er ikke sikkert man utvikler kreft av å ta solarium, men rynker får man definitivt av det, før eller siden. Og dette er vel ene og alene årsaken til at jeg ikke har tatt sol siden jeg var 15.

Skrevet

Jeg tar ikke solarium. Og grunnene er de Lilith nevner.

Gjest Daniella_
Skrevet

Tenker på rynker.

Kreft skal det vel en del soltimer til før man kanskje kan få det?

Gjest hjalmarlover
Skrevet
Kreft, rynker, pigmentflekker, tørr krokodillehud, mutasjoner i genene....

Grunnene til å holde seg langt unna er mange....

:Nikke:

Mutasjoner i genene?? :klø: :forvirra:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo derfor kreft oppstår....Cellene begynner å dele seg helt uhemmet.

Og det skal ikke alltid sååå mye UV-stråling til. Mest utsatt er de som har lys hud fra naturens side, og som er blitt kraftig brent som barn.

Skrevet

Jeg tenker på både kreft og rynker. Og så er det så kjeeeedelig å ligge i den senga, så jeg har gått over til selvbruning :)

Skrevet

Jeg tenker også både på kreft og rynker. Og stygge damer med bleika hår som er åpenbart solariumsmørkebrune, midt på vinteren. Pføy!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg for min del tenker: ah, nå slipper jeg å bli solbrent til sommeren. Litt underlag på forhånd forhindrer nemlig det hos meg, samt at jeg slipper soleksem og alskens drit.

Skrevet

tok sol før, men etter at det har blitt forsket på og funnet ut at hudkreft har økt i europeiske (eller var det skandinaviske?) strøk, og at forskerne regner med at det har med solariumsbruk å gjøre, så holder jeg meg unne.

så nå om dagen tenker jeg: KREEEEFFFFT.... når jeg tenker solarium.

jeg har veldig lys hud med mye føflekker, og er utsatt nok som jeg er.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg tenker hudkreft, føflekker og føflekkreft, rynker, pigmentflekker, brent, rød hud, kjedelig, og sist men ikke minst: grusom lukt av kroppen som nesten fremkaller brekninger...

Skrevet
(Jeg sovner bare i solarium jeg)
Skrevet

Jeg tenker kreft. Gidder ikke ta den sjansen..

Skrevet

Jeg tenker varmt - innestengt og klamt .. og begynner å krible bare av å tenke på å måtte ligge stille der

.. så det er helt uaktuelt uansett om jeg ser bort fra kreftfare og risiko for rynker. :wink:

Skrevet
Jeg tenker også både på kreft og rynker. Og stygge damer med bleika hår som er åpenbart solariumsmørkebrune, midt på vinteren. Pføy!

:Nikke:

Og på at jeg aldri vil ta det selv. Liker å være blek, jeg (selvom jeg har blondt hår! ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...