Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Jeg har alltid hatt så lyst til å tatovere meg, og jeg har vært nære på mange ganger, men jeg er kjempepysete når det gjelder dette :oops: Kaqnskej en dag så tør jeg. jeg har iallefall tatoveringen klar. det må værre noe som betyr noe fro meg, så jeg ville ha tatovert en ulv på armen eller en slags hund... Jeg liker ikke de svarte tatoveringene alle har i dag. Den skulle vært i farger og jeg har tegnet den sånn delvis, men jeg er veeeldig pyse da :oops: Hva med dere, har dere noe spesielt dere kunne tenke dere å å tatovere?
*Lene* Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Jepp.. Jeg kommer til å tatovere en M i kinesisk tegn ved korsryggen, eller en strålende sol :-D
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Noe personlig for meg, som bare jeg har, og ingen andre. Jepp.
Klips Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Jeg har tatovert mitt eget og min datter&mann sitt stjernetegnsymbol på ankelen. Den må snart utvides med et symbol til siden neste barn er på vei. Vil tatovere mer i samme slengen, men vet ikke hva. Det skal være personlig, ja, og noe ingen andre har. Og på et sted jeg ser det selv, ikke i korsryggen for eksempel.
Gjest gjest 0 Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Jeg vil tatoere et symbol for ild på rumpa. Ild står for mange ting som betyr mye for meg og som jeg mener kan karakterisere meg. Grunnen til at jeg vil ha det på rumpa er at jeg vil ikke at alle skal kunne se min personlige tatovering hvis jeg har på meg bikini. Jeg vil selv velge hvem som skal få se den. Jeg har lett i 3 år etter et tegn som jeg liker og som ikke er kinesisk/japansk men det ser visst ut som om det er umulig... :-? Det kan godt hende jeg velger å ha tatoveringen et annet sted på kroppen når jeg først gjør det, men foreløpig virker det litt skummelt å ha noe et sted som er synlig. ( Jeg har også vurdert å ha en salamander eller sommerfugl på leggen, foran i trusekanten eller slik at den stikker over bukselinningen bak. Men jeg er redd det er noe jeg kommer til å angre på) Pam
Gjest Hel Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Har en tatovering nederst på ryggen, en sommerfugl. Og skal snart få en ny en hvor det står Strength Love i runer nedover ryggraden.
Gjest Daniella_ Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Jeg vil ikke ha tattoo, men hvis jeg måtte velge skulle jeg valgt navnet mitt i arabisk skrift.
*Emma* Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Jeg har en liten delfin på ankelen. (Syns delfiner er utrolig fasinerende dyr.)
Mephisto Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Tatovering synes jeg rett og slett har blitt veldig harry, og det er en sann befrielse hver gang man kan se en solbrun jente bøye seg ned uten at en eller annen tribal-tatovering kommer til syne på korsryggen. Jeg kommer aldri til å tatovere meg, men andre må gjerne gjøre det dersom de ønsker det. Jeg mener uansett det er viktig å tenke gjennom et par ting før man går til det skrittet. Tatovering er slik jeg ser det en hype som forhåpentligvis snart har nådd toppen. På 80tallet var det utrolig kult å se ut som et pinnsvin på håret, ha oppbretta bukser med synlig hvit tennissokk under, seilersko på beina, multicolor gensere og 256 armbånd på hver hånd. I dag kan man ikke ta frem et album fra den tiden uten å le så man holder på å omkomme. Det jeg vil frem til er at tatovering som føles veldig hipt i dag, vil med stor sannsynlighet være lite hipt om 5 år. Jeg har gjort opp min mening, og jeg tror det blir vel så kult å være tatoveringsfri om få år. Jenter er i hvert fall mest sexy uten tattis, det er min mening.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Tatovering synes jeg rett og slett har blitt veldig harry, og det er en sann befrielse hver gang man kan se en solbrun jente bøye seg ned uten at en eller annen tribal-tatovering kommer til syne på korsryggen. Jeg kommer aldri til å tatovere meg, men andre må gjerne gjøre det dersom de ønsker det. Jeg mener uansett det er viktig å tenke gjennom et par ting før man går til det skrittet. Tatovering er slik jeg ser det en hype som forhåpentligvis snart har nådd toppen. På 80tallet var det utrolig kult å se ut som et pinnsvin på håret, ha oppbretta bukser med synlig hvit tennissokk under, seilersko på beina, multicolor gensere og 256 armbånd på hver hånd. I dag kan man ikke ta frem et album fra den tiden uten å le så man holder på å omkomme. Det jeg vil frem til er at tatovering som føles veldig hipt i dag, vil med stor sannsynlighet være lite hipt om 5 år. Jeg har gjort opp min mening, og jeg tror det blir vel så kult å være tatoveringsfri om få år. Jenter er i hvert fall mest sexy uten tattis, det er min mening. Neiiiii!!! alle er mere sexy med tatoveringer!! synes jeg iallefall
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 er iallefall skiiitlei alle disse tribaltatoveringene i korsryggen! uendelig glad for at jeg aldri har fått meg noe slikt... (sorry om noen har det her, er ikke personlig ment) Har vært nesten i stolen mange ganger, men mitt problem er at jeg ombestemmer meg for motiv hele tida! men nå tror jeg at jeg har funnet noe jeg faktisk vil kunne leve med! tre, fire stjerner i forskjellige farger nedover mot puppene, altså nesten ved halsen og videre nedover..
Dagoberta Skrevet 19. april 2005 #13 Skrevet 19. april 2005 Jeg har alltid planlagt at når jeg skulle få meg tatovering, skulle jeg forstørre en abstrakt tegning lagd av Jim Morrison og få den som et bånd rundt overarmen. Men nå har det gått noen år uten at jeg har kommet meg til tatovøren, så det spørs vel om det noensinne blir noe av
Gjest Daniella_ i.i. Skrevet 19. april 2005 #15 Skrevet 19. april 2005 Tatovering synes jeg rett og slett har blitt veldig harry, og det er en sann befrielse hver gang man kan se en solbrun jente bøye seg ned uten at en eller annen tribal-tatovering kommer til syne på korsryggen. Jeg kommer aldri til å tatovere meg, men andre må gjerne gjøre det dersom de ønsker det. Jeg mener uansett det er viktig å tenke gjennom et par ting før man går til det skrittet. Tatovering er slik jeg ser det en hype som forhåpentligvis snart har nådd toppen. På 80tallet var det utrolig kult å se ut som et pinnsvin på håret, ha oppbretta bukser med synlig hvit tennissokk under, seilersko på beina, multicolor gensere og 256 armbånd på hver hånd. I dag kan man ikke ta frem et album fra den tiden uten å le så man holder på å omkomme. Det jeg vil frem til er at tatovering som føles veldig hipt i dag, vil med stor sannsynlighet være lite hipt om 5 år. Jeg har gjort opp min mening, og jeg tror det blir vel så kult å være tatoveringsfri om få år. Jenter er i hvert fall mest sexy uten tattis, det er min mening. Helt enig. Syns ikke tattoos er noe særlig jeg heller. Også tenker jeg på alle de som kommer til å angre om noen år. Har allerede flere venninner med pantere, tribals, kaniner osv osv her og der, og de fleste av de angrer. Noe så kjipt i grunn... Glad jeg ikke har noen.
Gjest LoisLane Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 Jeg har ikke og kommer sannsynligvis aldri til å tatovere meg. Men hvis... så skulle det bli en liten elefant på skulderen eller rompa (da kunne den jo vokse seg stor med åra..)
Tigerlily Skrevet 19. april 2005 #17 Skrevet 19. april 2005 Jeg har en stor Føniks på magen, under navlen. Håper da virkelig ikke at jeg kommer til å angre meg, men gjør jeg det så er det ikke krise. Uansett er det en customtattoo som er estetisk og vakker. Og et kunstverk på kroppen er ikke å forakte. Takler ikke tribals, div. kinategn, kaniner, delfiner, hjerter og andre generiske tatoveringer plukket fra tatovørens flash som blir plassert på skulderen/ankelen/korsryggen eller andre "typiske" plasser. Ikke vondt ment til de som har en slik tatovering og som sikkert er stolt av den, men det blir liksom ikke "kunst" og originalt da. (nå høres jeg ut som den tattoosnobben!) Alle andre kan jo få seg en helt prikk lik en senere!
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #19 Skrevet 20. april 2005 Det heter ikke HVORDAN tatovering, men HVILKEN!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå