AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Har datet en mann i en måned og jeg ønsker å gjøre noe for han. Han jobber 13 timer i døgnet, hovedsakelig ettermiddag og natt, derfor får jeg ikke truffet han med mindre han har friuke. For noen uker siden gikk jeg mens han var på jobb og la fersk bakst på trappen hans til han kom hjem fra jobb og han ble kjempeglad! Er det flere slike småting jeg kan gjøre for han? 😀 Anonymkode: 22274...a7a 1
Mr. Kilmister Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en mann i en måned og jeg ønsker å gjøre noe for han. Han jobber 13 timer i døgnet, hovedsakelig ettermiddag og natt, derfor får jeg ikke truffet han med mindre han har friuke. For noen uker siden gikk jeg mens han var på jobb og la fersk bakst på trappen hans til han kom hjem fra jobb og han ble kjempeglad! Er det flere slike småting jeg kan gjøre for han? 😀 Anonymkode: 22274...a7a Så snill du er da, han er heldig vil jeg si. Jeg vet ikke hva mere du kan gjøre, men selv hadde jeg blitt veldig glad hadde det vært meg😍
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Så snill du er da, han er heldig vil jeg si. Jeg vet ikke hva mere du kan gjøre, men selv hadde jeg blitt veldig glad hadde det vært meg😍 Så hyggelig å høre! ☺️ Tror jeg skal lage hjemmelagede fløtekarameller, kanskje 😄 Anonymkode: 22274...a7a
Mr. Kilmister Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig å høre! ☺️ Tror jeg skal lage hjemmelagede fløtekarameller, kanskje 😄 Anonymkode: 22274...a7a Skikkelig koneemne😊
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig å høre! ☺️ Tror jeg skal lage hjemmelagede fløtekarameller, kanskje 😄 Anonymkode: 22274...a7a Bare pass på så det ikke blir litt mye, dere har tross alt bare datet én måned og tydeligvis ikke sett hverandre så mye heller hvis han jobber så mye. Anonymkode: 31f00...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare pass på så det ikke blir litt mye, dere har tross alt bare datet én måned og tydeligvis ikke sett hverandre så mye heller hvis han jobber så mye. Anonymkode: 31f00...ac4 Vi har hatt kontakt sporadisk i to år, men begynte offisielt å date for en måned siden. Vi har hatt 4 offisielle dater, men har møttes litt utenom også. Han har hatt noen friperioder siden vi begynte datingen. Jeg gjør ikke slike ting KUN for han. Da jeg bakte, gjorde jeg det for min del, men jeg fikk for mye og da fikk han det som var til overs. Anonymkode: 22274...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå