Gå til innhold

Gode gjerninger for daten :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en mann i en måned og jeg ønsker å gjøre noe for han. Han jobber 13 timer i døgnet, hovedsakelig ettermiddag og natt, derfor får jeg ikke truffet han med mindre han har friuke. 

For noen uker siden gikk jeg mens han var på jobb og la fersk bakst på trappen hans til han kom hjem fra jobb og han ble kjempeglad! Er det flere slike småting jeg kan gjøre for han? 😀

Anonymkode: 22274...a7a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en mann i en måned og jeg ønsker å gjøre noe for han. Han jobber 13 timer i døgnet, hovedsakelig ettermiddag og natt, derfor får jeg ikke truffet han med mindre han har friuke. 

For noen uker siden gikk jeg mens han var på jobb og la fersk bakst på trappen hans til han kom hjem fra jobb og han ble kjempeglad! Er det flere slike småting jeg kan gjøre for han? 😀

Så snill du er da, han er heldig vil jeg si. Jeg vet ikke hva mere du kan gjøre, men selv hadde jeg blitt veldig glad hadde det vært meg😍

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Så snill du er da, han er heldig vil jeg si. Jeg vet ikke hva mere du kan gjøre, men selv hadde jeg blitt veldig glad hadde det vært meg😍

Så hyggelig å høre! ☺️

Tror jeg skal lage hjemmelagede fløtekarameller, kanskje 😄

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig å høre! ☺️

Skikkelig koneemne😊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig å høre! ☺️

Bare pass på så det ikke blir litt mye, dere har tross alt bare datet én måned og tydeligvis ikke sett hverandre så mye heller hvis han jobber så mye.

Anonymkode: 31f00...ac4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på så det ikke blir litt mye, dere har tross alt bare datet én måned og tydeligvis ikke sett hverandre så mye heller hvis han jobber så mye.

Anonymkode: 31f00...ac4

Vi har hatt kontakt sporadisk i to år, men begynte offisielt å date for en måned siden. Vi har hatt 4 offisielle dater, men har møttes litt utenom også. Han har hatt noen friperioder siden vi begynte datingen. 

Jeg gjør ikke slike ting KUN for han. Da jeg bakte, gjorde jeg det for min del, men jeg fikk for mye og da fikk han det som var til overs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...