Gå til innhold

Hva er konseptet til Barry’s Bootcamp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som er medlem eller har prøvd Barrys bootcamp og som kan fortelle meg litt hva konseptet dems går ut på? Søkt litt på nett men alt jeg får opp er «the red room» og at det er en miks av løping og vekter.

Er det ett treningssenter hvor du kan trene fritt eller er det kun timer med trener i grupper? Ser også at de har juice bar. Er dette noe man får gratis etter timen eller er det noe man kan kjøpe?

Er litt nysgjerrig da det virker som det blir mer og mer populært :) Noen der ute som vet?

Anonymkode: 13f34...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun timer der du trener med grupper. Evt PT. Timene består av både mølle og vekter. Ofte 2x på mølle og 2x på gulv. Personlig anbefaler jeg å starte timen på mølle. 

Juicebar er ikke gratis nei. Koster rundt 70kr for en proteinshake. Denne bestiller du før du begynner timen. 

Anonymkode: 8a5cb...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun timer der du trener med grupper. Evt PT. Timene består av både mølle og vekter. Ofte 2x på mølle og 2x på gulv. Personlig anbefaler jeg å starte timen på mølle. 

Juicebar er ikke gratis nei. Koster rundt 70kr for en proteinshake. Denne bestiller du før du begynner timen. 

Anonymkode: 8a5cb...abe

Er du medlem? Så på prisene og det var stive priser 😕 Er det verdt det syns du? 

Anonymkode: 13f34...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Så på prisene og det var stive priser 😕 Er det verdt det syns du? 

Anonymkode: 13f34...609

I perioder. Ja. Syns definitivt det er verdt det. Har vært medlem siden september, men har dessverre ikke råd til å gå der hele året. Elsker konseptet. Får pushet meg på en helt annen måte enn på et vanlig treningssenter. 

Anonymkode: 8a5cb...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...