AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Jeg irriterer meg over reklame som ikke kan klikkes vekk. Må jo bla ned fort for å slippe å se. Jeg vil delta på forumet, men ønsker ikke å se Kabæsjians sine horete utringninger. Er ikke interessert i deres ekle pupper. Anonymkode: e2d8e...d48 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg irriterer meg over reklame som ikke kan klikkes vekk. Må jo bla ned fort for å slippe å se. Jeg vil delta på forumet, men ønsker ikke å se Kabæsjians sine horete utringninger. Er ikke interessert i deres ekle pupper. Anonymkode: e2d8e...d48 Bruker du ikke AdBlock eller noe? Anonymkode: bbbab...9a5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker du ikke AdBlock eller noe? Anonymkode: bbbab...9a5 Aldri hørt om. Fortell meg gjerne mer. Anonymkode: e2d8e...d48
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 På Wednesday, April 03, 2019 den 12.21, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om. Fortell meg gjerne mer. Anonymkode: e2d8e...d48 Har du ALDRI hørt om AdBlock før? Anonymkode: bbbab...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå