Gå til innhold

ja, vi elsker camping. Snefrid og Erik

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koslig program jeg liker å se på onsdager. Gleder meg ekstra til å se Snefrid og Erik. De lever en verden jeg aldri kommer i. Tar seg ikke så høytidlig disse to. Det jeg undres over er at de flyttet til ny campingplass for de ble litt for mye "kjendis" på Montebello. Å så fortsetter dem å være på tv på den nye campingen?? Har tante og onkel som bor fast på montebello. De fortalte meg en annen versjon om hvorfor Snefrid og Erik dro . Det var Pga mobbing. Trist at voksne folk mobber. Ikke rart barn mobber... Gleder meg til i kveld!!

Anonymkode: 519d6...30f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er en annen tråd her om programmet, og undringen over hvorfor de fortsatt er med i programmet siden de byttet campingplass pga at de ble altfor mye gjenkjente.

De er veldig orginale, men det gir ikke voksne mennesker grunn til å mobbe de. 

Anonymkode: 485e5...a15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De to er svært spesielle.

Anonymkode: d76e9...023

• Liker 2
Skrevet

Hele konseptet med Ja vi elsker camping (og lignende program, som danskebåten, Charterfeber osv) er vel bygd opp på originaler. 
Jeg vet om noen som har vært med på flere av disse og som blir hyret inn av produksjonsselskapet for å være med, nettopp fordi de er litt spesielle og litt "enkle" å ha med å gjøre. 
Syns litt synd på Snefrid og Erik, fordi jeg tror nok det er reelt at de ble mobbet vekk fra Montebello, men at de ikke selv ser at programmet er med på å mobbe de videre på måten de blir klippet. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig irriterende og HARRY mennesker!!              

Anonymkode: c07c1...cdf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ola-Conny og Morgan når ikke Snefrid og Erik til knærne en gang.

Synes nesten det blir mobbe-tv. De lager underholdning av folk som er mindre smarte og som ikke er i stand til å se det selv. Ikke bra! 

Anonymkode: 74218...d33

• Liker 11
Skrevet

Syns de er herlig befriende å se på 😃 en kan ikke bli i annet enn godt humør av andre mennesker som er så glade og blide. 

Syns nok til tider at det blir klippet i serien slik at de blir feil fremstilt, men de er jommen mye hyggeligere å se på en mange andre som blir filmet... 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Snefrid og Erik! Et par som virkelig er livsnytere, herlig!

Ble oppriktig skuffet når jeg så forrige episode av denne campingserien hvor de ikke var med, de andre som er med i serien er rett og slett kjedelige, så de er en gullgruve for TvNorge. Håper Snefrid blir castet til noe mer, kanskje 4 stjernes eller skalvidanse :)

Anonymkode: d0c03...fc3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Blir lei meg av å se de bruker svake mennesker som underholdning.

Anonymkode: 5219e...70d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på dette harry programmet en halvtime for å ikke glemme Holmenkollen drapet som begynte like etter.

Anonymkode: 5219e...70d

AnonymBruker
Skrevet

Har sett en halv episode. Jeg klarte ikke mer. Det var så til de grader harry og pute-tv.

Anonymkode: a326d...16b

AnonymBruker
Skrevet
På 3.4.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Utrolig irriterende og HARRY mennesker!!              

Anonymkode: c07c1...cdf

Jeg KLARER bare ikke slike mennesker.

Anonymkode: a326d...16b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mommylife skrev:

Syns de er herlig befriende å se på 😃 en kan ikke bli i annet enn godt humør av andre mennesker som er så glade og blide. 

Syns nok til tider at det blir klippet i serien slik at de blir feil fremstilt, men de er jommen mye hyggeligere å se på en mange andre som blir filmet... 

Snefrid glad og blid? Hun surmuler fryktelig mye og lar jo aldri den stakkars mannen få komme til orde. 

Anonymkode: 3c8fb...ddf

• Liker 10
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snefrid glad og blid? Hun surmuler fryktelig mye og lar jo aldri den stakkars mannen få komme til orde. 

Hehe, jaja ser hun snakker mye og overtar ordet hele tiden 😝 men syns de er blide begge to likevel 😅

• Liker 3
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det kan virke som litt mobbetv dette her. Men jeg liker disse to. Synes det er herlig å se folk som trives så godt med å leve det enkle liv. Befriende. Jeg synes ikke de virker mindre smarte heller. Kanskje litt anderledes, men ikke på en negativ måte. 

Anonymkode: 8e946...724

• Liker 7
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mobbetv? Hyggetv! Livsstilen og tryggheten mellom snefrid og Erik er GOALS 😍

Anonymkode: f3fdb...229

• Liker 7
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg har ikke sett så mye på Snefrid og Erik på TV, men litt. Av det lille jeg har sett virker de glade og koselige, litt originale, men det setter bare litt ekstra farge på programmet.

AnonymBruker
Skrevet

Snefrid driver eget firma

• Liker 2
Skrevet (endret)
Krutthøna skrev (12 timer siden):

Endret av Tears in heaven
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Snefrid driver eget firma

Hva slags firma?

Anonymkode: 48b93...4c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...