AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Da jeg var nysingel for et par år siden, datet jeg en karismatisk kar med god råd. Vi hadde en god date, men det ble med det. Vi har kontaktet hverandre oppgjennom, om løst og fast, og nå kontaktet han meg på ny. Han sier det samme som før, at han ikke vil binde seg, men ha ei elskerinne. Og for meg er det greit. Jeg kunne aldri vært sammen med en som er superhyggelig helt til det blir alvor. Men han er koselig å være med, og med god råd, så jeg har sagt ja til å treffe han når det passer. Nå er han oppmerksom og gir komplimenter, men jeg vet at hvis jeg snakker om følelser og framtid, så blir det full stopp. Han sier selv at til og med ikke drømmedama får han til å binde seg. Hva er det med slike menn/kvinner? Anonymkode: 409c2...88f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Folk er forskjellige? Jeg har det på samme måte. Drømmen er en kjæreste som aldri vil kjøpe bolig sammen, aldri vil få barn, og som aldri vil gifte seg. Mitt inntrykk er at mange menn tenker slik, men at man er nødt til å endre den innstillingen for å klare å få seg dame. Anonymkode: 6a849...0f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå