ashera Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Noen her som har blitt gravid mens de hadde kobberspiral? Ble svangerskapet fullført, eller endte det i spontanabort? Ble spiralen fjernet?
*Emma* Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Har hørt om flere. Hun jeg delte rom med på barsel sist feks....den babyen var ikke planlagt for å si det sånn. Minste søstern til samboern min kom ut med spiralen på hodet!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Jeg har blitt gravid med p-piller, mini-piller+ amming og ja; kobberspiral.Jeg aborterte rett etter at spiralen ble fjernet,men legen mente at det var ikke nødvendigvis slik at det var fjerningen av spiralen som forårsaket det. Dette var svært kort tid etter at jeg hadde fått nr to, og etter to tette svangerskap var jeg nok litt "sliten" nedentil.
ashera Skrevet 20. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2005 Takk for svar! Ble selv gravid med kobberspiral, men spontanaborterte i uke 6 nylig. Heldigvis gikk alt bra sånn rent medisinsk, men graviditeten var jo ikke heeeelt uønsket selv om den var uplanlagt, så litt sårt er det... Etterpå har jeg hørt SÅ mange historier om noen som kjenner noen... så man begynner jo å lure på om den der 98%-sikkerheten ellerhvadetnåer til kobberspiralen er så stor som mange vil ha det til. Men, men: Statistikk er statistikk - og noen må tilhøre de resterende prosentene også.
Gjest Lystigoggravid Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Jeg ble gravid med kobberspiral. Spiralen er fjernet og alt ser bra ut på UL. Er nå 12+2.
Elle Melle Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Jeg ble gravid med kobberspiral. Spiralen er fjernet og alt ser bra ut på UL. Er nå 12+2. Oi, oi, så nifst! Jammen bra det gikk fint, jeg tror jeg hadde vært nervevrak hvis noen skulle rotet rundt inni der rett ved siden av Lille sprett!
Gjest Lystigoggravid Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 "Problemet" mitt var at jeg visste ikke at jeg var gravid da den ble fjernet! Den ble fjernet fordi vi ønsket oss nr. 2. Vet sannerlig ikke om jeg hadde fjernet den om jeg viste om graviditeten. Det har vært noen nervepirrende uker, det kan jo si deg! Så hjerte banke i uke 10 og har sett to ganger at det ligger i livmoren og ikke utenfor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå