AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Jeg er i fast forhold på 8 året, de to siste årene har jeg vært kåt nesten hver dag, tenker på sex konstant. Føler meg aldri helt tilfredsstilt og føler jeg ordre maser om sex og blir avist. Mannen trenger ikke mye sex og tenker heller på andre ting.. vurderer og skaffe meg en mann på si som kan gi meg sex når jeg ikke får hjemme. Hvordan skal jeg ordne en mann som holder munn og ikke forteller? Noen erfaringer? Nei jeg kommer ikke til og forlate samboer. Jeg elsker han men jeg må ha sex Anonymkode: 0fe5c...186 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Hvordan står det til på andre områder i livet ditt? Noen områder som er stagnert? Anonymkode: 40269...692 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i fast forhold på 8 året, de to siste årene har jeg vært kåt nesten hver dag, tenker på sex konstant. Føler meg aldri helt tilfredsstilt og føler jeg ordre maser om sex og blir avist. Mannen trenger ikke mye sex og tenker heller på andre ting.. vurderer og skaffe meg en mann på si som kan gi meg sex når jeg ikke får hjemme. Hvordan skal jeg ordne en mann som holder munn og ikke forteller? Noen erfaringer? Nei jeg kommer ikke til og forlate samboer. Jeg elsker han men jeg må ha sex Anonymkode: 0fe5c...186 Finn en gift mann som heller ikke får nok sex,de holder kjeft Anonymkode: 656b5...64e 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøp mye leketøy Anonymkode: 9d17b...5d8 Hjelper ikke med leketøy, trenger noen som vil ha meg. Og føle han virkelig vil ha meg. Anonymkode: 0fe5c...186 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan står det til på andre områder i livet ditt? Noen områder som er stagnert? Anonymkode: 40269...692 Andre områder er relativt fint og bra. Er sexen som jeg føler henger i en tynn trå. Men mannen er da fornøyd... Anonymkode: 0fe5c...186
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke med leketøy, trenger noen som vil ha meg. Og føle han virkelig vil ha meg. Anonymkode: 0fe5c...186 For meg høres det ut som om dette like gjerne kan handle om udekte følelsesmessige behov. Behov for dypere forbindelse, virkelig bli sett, hørt, og ønsket. Rett og slett et dypere forhold. Anonymkode: 40269...692 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg høres det ut som om dette like gjerne kan handle om udekte følelsesmessige behov. Behov for dypere forbindelse, virkelig bli sett, hørt, og ønsket. Rett og slett et dypere forhold. Anonymkode: 40269...692 Ja kan jo hende det også.. Hmmm.. men det jeg virkelig er ute etter er noen som vil ha sex med meg og som virkelig prøver seg på meg, at jeg ikke hele tiden må ta hintet til sex. Veldig slitsomt og føle seg som en kåt gris hele tiden Anonymkode: 0fe5c...186 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 Har du testet ditt hormonnivå Anonymkode: 9d17b...5d8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Orøv å vær mer intim m mannen din pp andre måter, d hjelper Anonymkode: 9d17b...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i fast forhold på 8 året, de to siste årene har jeg vært kåt nesten hver dag, tenker på sex konstant. Føler meg aldri helt tilfredsstilt og føler jeg ordre maser om sex og blir avist. Mannen trenger ikke mye sex og tenker heller på andre ting.. vurderer og skaffe meg en mann på si som kan gi meg sex når jeg ikke får hjemme. Hvordan skal jeg ordne en mann som holder munn og ikke forteller? Noen erfaringer? Nei jeg kommer ikke til og forlate samboer. Jeg elsker han men jeg må ha sex Anonymkode: 0fe5c...186 Herlighet, dette kunne vært meg 🙈 Siden august har vi hatt sex tre ganger, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... han er ikke interessert, dersom jeg tar initiativ er han som regel for trøtt, orker ikke, vil legge seg tidlig. Livet og energien er ikke det samme nå som før vi fikk barn, men tre ganger på åtte måneder er liksom ikke nok... Jeg kan faktisk forstå de som er utro pga manglende sex/bekreftelse; jeg vil heller ikke gå ifra mannen min, men dette er ikke holdbart 😣 og er helt enig med TS; leketøy er ikke det samme som nærhet og bekreftelse... Anonymkode: 7a6a0...2cb 4
Kvepp Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 Her var det mange hobbypsykologer som HI ikke har bedt om... Hun spør ganske enkelt hvordan hun kan skaffe en knullevenn som holder kjeft,hun spør ikne hvorfor hun er så kåt hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #13 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, dette kunne vært meg 🙈 Siden august har vi hatt sex tre ganger, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... han er ikke interessert, dersom jeg tar initiativ er han som regel for trøtt, orker ikke, vil legge seg tidlig. Livet og energien er ikke det samme nå som før vi fikk barn, men tre ganger på åtte måneder er liksom ikke nok... Jeg kan faktisk forstå de som er utro pga manglende sex/bekreftelse; jeg vil heller ikke gå ifra mannen min, men dette er ikke holdbart 😣 og er helt enig med TS; leketøy er ikke det samme som nærhet og bekreftelse... Anonymkode: 7a6a0...2cb Oj, så lite siden august ja! Det var jo værre en meg det. Og jeg føler det er lite her.. ja jeg forstår de som søker bekreftelse fra andre. Men abselutt ikke greit. Vi har ikke barn enda, så klarer ikke forså hvorfor han ikke vil. Han sier har vil ha meg osv men viser det ikke. Slitsomt vi er ikke gamle heller, 26 år. Anonymkode: 0fe5c...186
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #14 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du testet ditt hormonnivå Anonymkode: 9d17b...5d8 Kan jeg bli mer kåt av det? Aldri tenkt på.. før hadde jeg det ikke sånn som nå hverfall, vært ganske ille nå i Ca 2 år. Føler meg unormal og grisete hele tiden... Anonymkode: 0fe5c...186
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #15 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Oj, så lite siden august ja! Det var jo værre en meg det. Og jeg føler det er lite her.. ja jeg forstår de som søker bekreftelse fra andre. Men abselutt ikke greit. Vi har ikke barn enda, så klarer ikke forså hvorfor han ikke vil. Han sier har vil ha meg osv men viser det ikke. Slitsomt vi er ikke gamle heller, 26 år. Anonymkode: 0fe5c...186 Vi er 10-12 år eldre enn dere, men fremdeles altfor unge til å slutte å ha sex 😒 jeg har nylig vært på jobbreise sammen med en kollega, han er en veldig hyggelig fyr men ikke en jeg er fysisk tiltrukket av overhodet. Men det slo meg at om han hadde prøvd seg tror jeg at jeg kanskje kunne latt ham gjøre det 🙊 Anonymkode: 7a6a0...2cb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #16 Skrevet 2. april 2019 Synd vi ikke har av og på knapp ang sex lyst.. Frustrerende ja.. Anonymkode: 9d17b...5d8 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #17 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er 10-12 år eldre enn dere, men fremdeles altfor unge til å slutte å ha sex 😒 jeg har nylig vært på jobbreise sammen med en kollega, han er en veldig hyggelig fyr men ikke en jeg er fysisk tiltrukket av overhodet. Men det slo meg at om han hadde prøvd seg tror jeg at jeg kanskje kunne latt ham gjøre det 🙊 Anonymkode: 7a6a0...2cb Ja stemmer, er det jeg har sagt til samboer også. Vi er unge, alt for tidlig og slutte og ha sex vi skulle hoppa i høyet så mye vi kunne.. har også sagt om han stresser mye så får har begynne og skrive ned ting på et ark og lage plass til meg. Sjøl om du er eldre mister man ikke det behovet. Skjønner du hadde latt han gjøre noe med deg. Men om det hadde Skjedd tror du da du hadde fortalt det Til samboer ? Anonymkode: 0fe5c...186
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #18 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja stemmer, er det jeg har sagt til samboer også. Vi er unge, alt for tidlig og slutte og ha sex vi skulle hoppa i høyet så mye vi kunne.. har også sagt om han stresser mye så får har begynne og skrive ned ting på et ark og lage plass til meg. Sjøl om du er eldre mister man ikke det behovet. Skjønner du hadde latt han gjøre noe med deg. Men om det hadde Skjedd tror du da du hadde fortalt det Til samboer ? Anonymkode: 0fe5c...186 Nei, tror ikke jeg hadde sagt det... Som sagt ville jeg ikke gå fra ham, vi har jo barn og de har det jo best med mamma og pappa i samme hus. Før meg var han sammen med ei som var utro, og som dumpet ham på en skikkelig kjip måte. Han har alltid sagt at utroskap er skilsmissegrunn, og at det er noe han ikke kan eller vil akseptere. Så da tenker jeg at jeg heller lar være å si det, om det hadde blitt slik. Veldig egoistisk, samtidig er det jo snakk om et rent fysisk behov, et ganske grunnleggende et også. Anonymkode: 7a6a0...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #19 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, tror ikke jeg hadde sagt det... Som sagt ville jeg ikke gå fra ham, vi har jo barn og de har det jo best med mamma og pappa i samme hus. Før meg var han sammen med ei som var utro, og som dumpet ham på en skikkelig kjip måte. Han har alltid sagt at utroskap er skilsmissegrunn, og at det er noe han ikke kan eller vil akseptere. Så da tenker jeg at jeg heller lar være å si det, om det hadde blitt slik. Veldig egoistisk, samtidig er det jo snakk om et rent fysisk behov, et ganske grunnleggende et også. Anonymkode: 7a6a0...2cb Ja, enig. Best og holde husfred Anonymkode: 0fe5c...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå