Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på byen i helgen og vi danset masse. Så står det en fyr en halv meter unna meg, jeg ser han, men i et halvt øyeblikk, så feiger jeg ut og ser ned og begynte å danse med venninnene mine. Jeg er bare så redd for å bli avvist, og tror jeg har vært sånn alltid. Redd for å bli avvist fordi han syns at jeg er stygg. Men jeg har lyst til å endre dette, og prøve å gi litt mer blanke, for jeg vet jo at jeg dør jo ikke av å bli avvist, men likevel er det min største frykt. Er i midten av 30 årene.

Noen som opplever det samme og som har noen råd for hva jeg kan gjøre for å endre det. 

Anonymkode: 5573c...4ff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt avvist ofte, til og med på verre måter. Det er noe man må igjennom hvis man skal lykkes.

Skrevet

Neste gang du er ute på byen kjør på, det å bli avist er ikke så farlig, velg en gutt du liker og flørt litt.
Når jeg var singel så gikk jeg ut, det jeg gjorde var å skanne stedet og folka som var ut, plukket ut en i mengden og flørta, ble jeg avist pga vedkommende var sammen med noen, eller pga jeg ble ikke likt, da gikk jeg bare videre men flørta ikke noe mer den kvelden eller på den utestedet jeg var, hvis jeg kom meg et annen sted da prøvde jeg meg igjen.

• 3 måneder senere...
Gjest Familytree
Skrevet
På 8.4.2019 den 14.46, Skorstein skrev:

Jeg har blitt avvist ofte, til og med på verre måter. Det er noe man må igjennom hvis man skal lykkes.

Rett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...