Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Hvorfor skremmer "eldre" med alderen?

Recommended Posts

AnonymBruker

Men vi er eldre vi vet du, bare vent du også. 
at man kommer ikke til å ha samme energinivå som før osv. 

Anonymkode: a2ad8...d89

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Alternativet er verre vil jeg tro. Og ikke bli eldre. Dumt å dø i morgen liksom.

Anonymkode: 2416d...43c

hind

Kanskje fordi de synes at de unge er litt dømmende, nedlatende og selvgode, og så føler de det er på plass med en liten påminnelse om hvor fort livet går og at de selv kommer til å oppdage at de er gamle før de får sukk for seg? Jeg tar meg i det selv noen ganger selv om jeg ennå ikke er blitt gammel. Jeg synes det er litt tragikomisk når 18-åringer snakker om usexy gamle kjerringer på 32. Takk og lov at de ikke vet hvor fort de årene går! Da hadde de fått sammenbrudd :) 

AnonymBruker
39 minutter siden, hind skrev:

Kanskje fordi de synes at de unge er litt dømmende, nedlatende og selvgode, og så føler de det er på plass med en liten påminnelse om hvor fort livet går og at de selv kommer til å oppdage at de er gamle før de får sukk for seg? Jeg tar meg i det selv noen ganger selv om jeg ennå ikke er blitt gammel. Jeg synes det er litt tragikomisk når 18-åringer snakker om usexy gamle kjerringer på 32. Takk og lov at de ikke vet hvor fort de årene går! Da hadde de fått sammenbrudd :) 

Det er jo de eldre også..

Anonymkode: c192e...639

AnonymBruker

Snakker nok av erfaring noen av dem.

De andre er bare late livsnytere som ble gamle før tida, fordi de var late.

Anonymkode: 20a02...65b

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker nok av erfaring noen av dem.

De andre er bare late livsnytere som ble gamle før tida, fordi de var late.

Anonymkode: 20a02...65b

Men er det slik at en bare blir mer og mer sliten med alderen? fy faen er det rarrt jeg stresser med å leve?

Annonse

ThotSlayer
18 hours ago, hind said:

Er disse 18 åringene single? Spør for en venn....

AnonymBruker

Det er et faktum at nedbrytingen av kroppen starter når man er ca 25 år. Selv om det går an å gjøre det beste ut av det med kosthold og trening, så er det prosesser i kroppen som endrer seg til det verre.

Anonymkode: 85dc4...22f

AnonymBruker
3 minutter siden, ThotSlayer said:

Hvorfor vil "din venn" vite det?

Anonymkode: 83347...dc3

Emblja
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det slik at en bare blir mer og mer sliten med alderen? fy faen er det rarrt jeg stresser med å leve?

Nei, slik er det ikke. Du er like sprek frem til din 70ende fødselsdag. Den dagen du fyller 70 går alt nedover i en bratt kurve. Dagen etter skal du ikke se bort i fra at du må ha både rullator og en middagsblund. 

hind
57 minutter siden, ThotSlayer said:

Ja, og vet du,  jeg tror faktisk det kan bli kjempematch for deg siden du også er dømmende, nedlatende, selvgod og tenåring. Vil du at jeg skal ordne en date for deg? Send over CV, kontoutskrift,  høyde og penisstørrelse, takk, så skal jeg se hva jeg kan få til. Har hørt at sånt er viktig for ungjentene nu for tiden.

ThotSlayer
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil "din venn" vite det?

Anonymkode: 83347...dc3

Fordi det er bedre med to på 18 enn en på 36

14 minutter siden, hind said:

Ja, og vet du,  jeg tror faktisk det kan bli kjempematch for deg siden du også er dømmende, nedlatende, selvgod og tenåring. Vil du at jeg skal ordne en date for deg? Send over CV, kontoutskrift,  høyde og penisstørrelse, takk, så skal jeg se hva jeg kan få til. Har hørt at sånt er viktig for ungjentene nu for tiden.

LOL Jeg trenger bare snappen deres så er resta gjort

hind
6 minutter siden, ThotSlayer said:

Fordi det er bedre med to på 18 enn en på 36

LOL Jeg trenger bare snappen deres så er resta gjort

Hahaha! Ja, særlig. Du hadde ikke vært en bitter incel-lignende skapning hvis du hadde draget. Tante Nusse er ikke så du som du tror, ser du vennen.

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Emblja skrev:

Nei, slik er det ikke. Du er like sprek frem til din 70ende fødselsdag. Den dagen du fyller 70 går alt nedover i en bratt kurve. Dagen etter skal du ikke se bort i fra at du må ha både rullator og en middagsblund. 

Du glemte viktige ingredienser:
ingen hjelp til dusj, evig sengeleie og fulle bleier som aldri blir skiftet når de er FULLE!   

Anonymkode: 5f88b...05e

SoWhat?

Har ikke hørt det sånn. Men hadde eldre rundt meg som forfalte mye om sitt liv fra barn osv. Det fikk meg jo til å tenke mer over ting enn om de satt med pekefinger. 

Ellers vet jeg ikke hva du mener "I form"? Flere eldre er mye mer på farta enn meg! Så den skjønte jeg ikke. 

ThotSlayer
9 minutter siden, hind said:

Hahaha! Ja, særlig. Du hadde ikke vært en bitter incel-lignende skapning hvis du hadde draget. Tante Nusse er ikke så du som du tror, ser du vennen.

large.jpg.2e07cfb4b0396d4d25b0e900e15d9fcd.jpg

Whistler

Du kan høre det allerede i femårsavdelingen i barnehagen når barna prøver seg på hersketeknikker.  "Jeg husker på da jeg var liten..."

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte viktige ingredienser:
ingen hjelp til dusj, evig sengeleie og fulle bleier som aldri blir skiftet når de er FULLE!   

Anonymkode: 5f88b...05e

Ja, det er for jævlig at noen mennesker blir hjelpeløse og opplever en uverdig avslutning på livet. Det er overhodet ikke noe å latterliggjøre, det er bare tragisk. Det skulle vært mulig å forhåndsavtale dødshjelp, spør du meg.

Anonymkode: 81cf5...d1b

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er for jævlig at noen mennesker blir hjelpeløse og opplever en uverdig avslutning på livet. Det er overhodet ikke noe å latterliggjøre, det er bare tragisk. Det skulle vært mulig å forhåndsavtale dødshjelp, spør du meg.

Gamle mennesker har også gleder. De fleste av dem ønsker ikke å dø.

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gamle mennesker har også gleder. De fleste av dem ønsker ikke å dø.

Jeg kommenterte et innlegg som beskriver livet til gamle og syke som helsevesenet ikke behandler bra. En så uverdig avslutning på livet er det ingen som ønsker.